Ik les volgende week donderdag 1,5 uur. Vind het nog zo lang wachten. Ik wil rijden.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moreill schreef:_Patriciaa schreef:Chann gefeliciteerd!!
Moreill: ik moet 2 dagen voor jou afrijden
maar vind het wel snel hoor! dan heb je nu nog 5 weken.. ga je dan ook meer lessen per week?
Ja klopt, is ook wel vrij snel, begon 25 januari, maar goed, ik rijd in een brommobiel dus heb al wat wegervaring, vooral met rotondes en invoegen, sturen en richting aangeven enzo merk ik dat dat wel in het voordeel werkt, ik heb de afgelopen 3 dagen 3x 140 minuten gelest, en 17e en 18e ook weer, en daarvoor 3 of 4 lessen gehad, (incl 1e test zeg maar)..
Hopen dat we allebij slagen..!
MissPromiss schreef:Mja in de 3e les is de auto bij mij echt supervaak afgeslagen en een keer stond ik dus halverwege op een rotondeEn het gebeurt nu helemaal niet meer, dus eigenlijk moet ik niet bang zijn maar dat zit nog in mijn hoofd
Dus daarom wacht ik denk ik wat langer.. dus hup dinsdag mijn onzekerheid weg en rijden!
Jeeetje Moreil je lest wel lang zeg!
XFiemoX schreef:En is het verplicht om met navigatie af te rijden of niet ?? Ivm ik de navigatie in de lesauto ronduit bagger vind omdat er geen volume knoppie op/in zit om hem zachter te zetten, want dat mens schreeuwt
Moreill schreef:XFiemoX schreef:En is het verplicht om met navigatie af te rijden of niet ?? Ivm ik de navigatie in de lesauto ronduit bagger vind omdat er geen volume knoppie op/in zit om hem zachter te zetten, want dat mens schreeuwt
Je kan het geluid wel uitzetten via de instellingen (wijzig voorkeuren)..
Ik stel hem in mijn brommobiel altijd in op Afrikaans accent, dan is het wel grappig
Het is in ieder geval niet verplicht, ikv roeg het eergister geloof ik, en ik hoef het niet..
Chann schreef:Ik heb tijdens mijn lessen nooit met navigatie gereden, ik geloof dat het ook niet per se hoeft als je het niet wilt. Bij mij werd het gevraagd de eerste keer, of ik het wilde. Die examinator vroeg trouwens ook meer over bijvoorbeeld een situatie, voor de rest vroeg ie niets omdat ik m'n TTT gehaald had en daar dus ook vrijstelling voor had. Vanochtend werd mij ook helemaal níéts gevraagd, niet vooraf en niet tijdens het rijden over situaties, was echt heel fijn!