Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Nou, vandaag de grote test. Met de trein naar Zwolle, en dan met de bus naar mijn ouders. En... Het werkt!! Eigenlijk is het best een handig systeemmoet het wel werken natuurlijk
Maar als het dan ook werkt.. ja ik zie er de voordelen wel van in.
Citaat:Nog niet de helft van alle studenten heeft de kaart geactiveerd. ''Het urgentiebesef is behoorlijk gezakt. We wijzen er nu op snel te zijn, om in februari boetes te voorkomen'', aldus de woordvoerster.
Misser schreef:http://www.nu.nl/binnenland/2161357/veel-klachten-studenten-ov-chipkaart.htmlCitaat:Nog niet de helft van alle studenten heeft de kaart geactiveerd. ''Het urgentiebesef is behoorlijk gezakt. We wijzen er nu op snel te zijn, om in februari boetes te voorkomen'', aldus de woordvoerster.
Dit vind ik echt zo'n domme opmerking, want je hoort van alle kanten dat je niet voor de aangegeven datum moet activeren..
Miss_m schreef:Ik heb nog steeds niksen ben dus ook niet terug gebeld.
![]()
Ik wacht morgen ff af en dan ga ik maar weeeeeeer bellen.
Nog ff en ik hoef die hele rot OV-chip kaart niet meer..
Stephaniiee_ schreef:weet 1 van jullie waar op internet je kan zien of je product is geactiveerd?
Mn moeder deed dit gister maar ze kan het niet meer vinden
Miss_m schreef:Stephaniiee_ schreef:weet 1 van jullie waar op internet je kan zien of je product is geactiveerd?
Mn moeder deed dit gister maar ze kan het niet meer vinden
http://www.studentenov-chipkaart.nl ? misschien daar
Janine1990 schreef:Om nog maar niet te spreken over het aantal studenten dat tig pasfoto's op heeft gestuurd en 0 chipkaarten heeft gekregen![]()
Of kastjes die niet werken...
De eerste twee maanden zijn flinke geldklopperij, zo lijkt het...
Simoon__ schreef:Miss_m schreef:
Bij mij kwam die mail in de spambox terecht ?
Misschien bij jou ook.?
Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit, Bedankt!![]()
Hij zit er inderdaad bij!
zap schreef:Nou..als de OV chip ingevoerd gaat worden met in en uitchecken bij de treinen, dan gaan hier de mensen echt de aansluiting missen. Paaltjes voor in/uit checken staan ver weg en de trein wacht niet