. *gaat maken*Puzzel ging vandaag weer super goed!
Chocobroodje: wat is dat eigenlijk precies postraumitische dystrofie? Klinkt niet prettig in elk geval
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Ik wil het verhaal hier best neerzetten maar het is nogal lang, weet niet wat de modjes daarvan vinden.
Ze maken best veel leuke puzzels voor een leuke prijs. Geen slechte kwaliteit (ook niet geweldig) maar leuk 
Leliaardje schreef:Oh, dat klinkt goed.
Ik doe het wat moderner ben ik bang: melk in de magnetron, nesquick er bij en dan zonder slagroom (meestal). Maar wel lekker.
Morgen ga ik weer naar m'n werk: de portapuzzel ophalen! Dan kan het echte werk beginnen. Je zou je bijna vrijdag weer ziek gaan melden
.
maar kan het me wel voorstellen
Jeej je porta en puzzels!
Ik heb een inductieplaat dus het wordt wel lekker snel warm
. Ik heb de puzzel dichtgeklapt voor vandaag, ik begin hoofdpijn te krijgen. Even nog 2 beschuitjes eten en dan ga ik zo lekker naar bed denk ik. Dat is al lang geleden dat ik voor 1 uur in me bed lag. 
chocobroodje schreef:Nee het is een merkZe maken best veel leuke puzzels voor een leuke prijs. Geen slechte kwaliteit (ook niet geweldig) maar leuk
Goed bezig bromfiets welke heb je? Die met de labrador?
Hij is stiekem best wel moeilijk...
Ik heb altijd van die instantpoeder, water erbij en klaar. bromfiets schreef:chocobroodje schreef:Nee het is een merkZe maken best veel leuke puzzels voor een leuke prijs. Geen slechte kwaliteit (ook niet geweldig) maar leuk
Goed bezig bromfiets welke heb je? Die met de labrador?
Met de labradorHij is stiekem best wel moeilijk...
ChocomelIk heb altijd van die instantpoeder, water erbij en klaar.
. De labrador lijkt me ook best pittig, maar het houdt je wel bezig
Ik doe straks wel met je mee