ik rij in een opel vectra, vind het een aardig grote bak.. Voor mij later ook een kleintje.. ben helemaal gek van de fiat 500 ( nieuwe versie), maarja die is me toch wel eventjes te duur (A)
Net voor het eerst 2 uur achter elkaar les gehad.. Nou het was te merken! Ik kwam er eigenlijk niet echt in.. Reed bijna een fietser aan en viel voor het eerst uit! Ik moest nu meer gaan kijken en ook gaan letten op de borden! Hellingproef voor het eerst gedaan, dat ging dan wel weer goed! Ook nog een omkeeropdracht gedaan en stopopdrachten en nog een recht stuk achteruitgereden.. Dus dat waren gelijk weer een paar bijzondere verrichtingen!
Ik wil later echt een koekblikje. Zo één dat het niet opvalt als je er een deuk bij rijdt.
cp112
Geplaatst: 09-06-09 11:25
Ik ga straks dus als ik mijn rijbewijs heb in de Patrol. En dat is best een lastige auto want de voorkant/motorkap loopt rond af, en omdat deze behoorlijk groot is kan je niet zien waar die nou precies ophoud Heb mijn vriend al gezegd dat ie maar even vlaggetje voor op de hoeken moet zetten Maar ach, Boem is ho en plons is water toch.
Veirl
Geplaatst: 09-06-09 11:26
Paula schreef:
Ik wil later echt een koekblikje. Zo één dat het niet opvalt als je er een deuk bij rijdt.
Anoniem
Geplaatst: 09-06-09 11:35
cp112 schreef:
En dat is best eMaar ach, Boem is ho en plons is water toch.
Mijn vriend vind het niet erg als er ergens tegenaangereden wordt. Had het maar geen auto moeten worden zegt ie dan. Gelukkig is het een grote auto dus een beetje boem kan die wel hebben
Ideaal een vriendin die net zelf haar rijbewijs heeft gehaald en het theorieboek nog had liggen
Julia
Geplaatst: 09-06-09 14:34
Mijn instructeur deed dat eerst ook, maar kreeg ze nooit terug of ze waren kapot. Dan moesten ze er weer achteraan zitten vangen e.d. Uiteindelijk hebben ze besloten om er 20 euro borg voor te vragen, maar ook dit liep niet lekker. Ik kon er wel aankomen, maar dat vond ik zo'n geregel dat ik het gewoon zo heb gefixt.
Das ook handig inderdaad! Vriendin van mij heeft nog zo'n cd waar je fijn mee kunt oefenen, die ga ik ook maar eens jatten van d'r.
Joonsel
Geplaatst: 09-06-09 14:51
Lisa91 schreef:
Ik heb donderdag mijn 3e en 4e les. Hoe vaak per week rijden jullie eigenlijk?
Nu rijd ik 1 keer per week (60 min) ivm school. Wil wel vaker gaan lessen straks!