Hier in Enschede net wat onweer en regen gehad. Nu weer half zonnetje
Aranel
Geplaatst: 26-05-09 15:15
Het waait hier echt superhard..ik denk de hele tijd nou ik wacht maar even met de honden uitlaten tot het losbarst, dan ga ik daarna snel ff. Maar het barst maar niet los Wel heel dreigend, de hele ochtend/middag al
Wildgirl
Geplaatst: 26-05-09 15:16
haan schreef:
Het hoost hier
hier net ook even 4 minuten, nu weer vet harde wind en bijna droog
Hier erg harde wind. Portier van de auto vloog bijna uit mijn handen....
haan
Geplaatst: 26-05-09 15:21
En toen was het weer droog, buienradar klopt precies. Het waait wel hard (mijn arme kat, die zit buiten ik hoop dat ie een schuilplaatsje heeft gevonden ) En de zon doet gelijk een poging om door te breken
ik zat me net te bedenken, mijn bijna altijd rustige en brave merie was gisteren met longeren zo gek als een 3 jarige onbeleerde hengst, ik dacht dat het door een staartje van de hengstigheid kwam maar misschien ook wel door het naderende onweer.... iemand daar ervaringen mee?
Wildgirl, zo extreem niet, maar ken wel een pony die gevoelig was voor zware onweer.. Die stond 2 a 3 uur van te voren te springen en te flippen.. Zou best kunnen dat ze daar op gereageerd heeft.. Mijn merrie was niet vooruit te branden
__Nathalie__
Geplaatst: 26-05-09 15:50
_Chantal89 schreef:
Hier regent het steeds afwisselend wel en niet
hier ook! (zit in leusden) gaat wel heel hard steeds.
_Luziream
Geplaatst: 26-05-09 15:57
tis nu net hier weer wat droog, wind is weer wat gaan liggen. Heb om 1400 bij ons op stal alle paarden naar binnen gehaald. Waren alleen maar aan het rennen door het land en stonden voor het hek, wij willen eruit! daarnaast nog een poging gedaan tot rijden in de buitenbak. Pfffff wind, regen....Mijn paard en ik hebben het maar kort gehouden vandaag......
Aukelizzy
Geplaatst: 26-05-09 16:11
Hier nu ook weer hele harde wind en flink wat regen. Paardjes lekker op stal, die wilde graag weer naar binnen. Vanmorgen zwommen er eenden bij ons in de bak, zoveel water lag er. Dus dat wordt vanavond of ergens binnen rijden of een vrije dag voor mijn paarden.