Nou ben net op tijd voor de bui binnen, naja bui ,buitje. Hoop dat het nu nog even best gaat regenen Is wel goed voor alles En nu maar zien of het hier in het hoge noorden ook nog gaan onweren , heeeeeeeeeerlijk !
Hier in zeeuws vlaanderen, het heeft hier volgens mij wel 3 druppels gedaan.. En voorlopig ziet het er naar uit dat er niks meer komt... Hopelijk dat het vannacht nog een hele plens regen doet want het is hier echt droog ook.
zijn er ook noorderlingen in de zaal die al water hebben gezien?
Er is hier verdorie nog geen 1 drup gevallen, ik heb alle potten maar weer van water voorzien..... met duur leiding water want de tonnen staan ook al weken droog!
Regen ik wil regen!! En mijn plantjes ook, de boeren hier hebben de sproeiers alweer klaar staan, hebben er ook weinig vertrouwen in.
Arme boeren werken dag en nacht. En voor wat?? heb gehoord dat de aardappels al kapot zijn, en mocht het nu alsnog veel gaan regenen dan grote kans op rot...
ummm zeeuws-vlaanderen heeft een 1 drupeltje gehad...daar bleef het bij en iedereen met z'n 30 graden.. jaa ja.. het bleef steken op 20 graden veder kwamen we echt niet. (ik heb vandaag gewoon in een lange broek gelopen
De regen die hier uit de lucht komt op het moment is al verdamt voordat het de grond kan raken haha, en het zijn af en toe drie druppen, dan weer eens wat meer maar voor zo ver ik het nu bekijk is er weinig hoop weer voor ons hier in het hoge noorden:P Toch maar eens de regendans gaan doen zo
Achjah, ik verwacht geen onweer hier. Stalbaas wist me te vertellen dat het toch echt té droog is hier in het noorden om goede onweersbuien te krijgen. Het trekt niet goed genoeg, je ziet het wel op de buienradar, alles is leeg tegen de tijd het bij ons is..
iig aan mijn kant van 't zuiden, blijft 't rommelen.. (af en toe 'n flits en 'n donderslag én regen, regen en nog 's regen opzich nie erg is goed voor de grond is idd al vanaf 'n uur of 4/5 bezig tot nou...
kitty_gomez
Geplaatst: 02-07-08 21:33
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt