Natuurlijk is het balen voor ons, maar we wennen er vast aan..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
esperance schreef:Door deze topic is toch mijn mening veranderd. Wist eigenlijk niet dat er zoveel mensen last hadden van onze gerook..
katiavl schreef:esperance schreef:Door deze topic is toch mijn mening veranderd. Wist eigenlijk niet dat er zoveel mensen last hadden van onze gerook..
Vind ik wel mooi gezegd mijn respect.
jiviejiik vind zo raar dat een sigaret je leven stuurt eigenlijk
esperance schreef:Door deze topic is toch mijn mening veranderd. Wist eigenlijk niet dat er zoveel mensen last hadden van onze gerook..
Citaat:Dat heb ik ook al een paar keer gevraagd aan rokers. Aan een kant voor het hards troepen dat ze vrij zijn en dit en dat maar dan wel "goh ik heb een sig. nodig"
Dan vraag ik: "als je zo vrij wil zijn, hoe kan je dan je leven laten leiden door een Sigaret?"
texelse schreef:En als je je dan realiseert dat dat vuil wat je dan van je ramen sopt en zeemt en uit je gordijnen spoelt ook op al het andere in de kamer zit en in je longen, dan krab je je nog eens achter je oren, en toen kwam stoppen met roken al dichterbij. En ik denk dat stoppen met roken een van de beste beslissingen in mijn leven geweest is.
Jiviejik schreef:en vind niet dat ik mijn leven laat lijden door een sigaret
Jiviejik schreef:Ik ga de komende tijd lekker niet uit en geniet thuis wel van muziek een wijntje EN een sigaretje..
Ik ga niet buiten staan het spijt me..
MISTRAL94 schreef:Wat doen niet rokers waar jij last van hebt?
Karin schreef:Esperance, ik vind het fijn dat te horen!MISTRAL94 schreef:Wat doen niet rokers waar jij last van hebt?
Dat was idd ook wat ik me afvroeg toen ik het las.
Waarschijnlijk beperken niet-rokers rokers in hun bewegingsvrijheid. Andersom gebeurt dat niet.
danneke80 schreef:Wat dat betreft is het jammer dat er in die zin halve maatregelen komen. Had dan echt iets goeds gedaan voor de hele bevolking en de verkoop van tabak verboden. Hele probleem in 1 keer weg, en iedereen verplicht aan de afkick. Maar dan lopen ze natuurlijk weer teveel accijns mis.