stephanie09 schreef:hahaha ik ben vrijdag een mietje/nerd!
nu vragen jullie je wel af waarom en dan zal ik antwoord geven.
Ik ga als enigste niet staken van volgens mij de hele school maar iniedergeval de hele klas.
En zoals al eerder werd gezegd in deze topic dat je niet stoer bent als je niet mee relt/staakt en dat je dan een mietje bent, maar volgens mij ben ik gewoon de stoerste van de klas. Ik heb tenminste lef dat ik niet ga meestaken. Wat boeit mij nou die ******* staking als minster 3 van de 4 mensen niet eens weten waar het over gaat. Nou ja nu weet de hele klas het plotseling omdat het bijna in elke les wordt uigelegd.
Als we 1040 uur moeten maken per jaar dan zou dat betekenen dat we maar 26 uur per week les hebben en dan komt erbij ik heb 32 uur per week aan les! en de rest van mijn klas heeft dat ook ongeveer dus ze hebben geen enkele reden om te staken!
mensen kijk even hoeveel uur je per week hebt en kijk dan hoeveel uur je nou maakt! heb je geen reden ga dan nieteens staken kijk dan lekker toe en wees dan echt tenminste stoer!
Sinterklaas is bijna in het land en als je niet lief bent dan krijg je de roe en moet je mee naar spanje in zijn zak! hahaha nee grapje hoor!
Ik hoop voor de mensen die gaan rellen dat ze lekker gearresteerd worden en dat ze dan maar 200 uur extra gaan draaien die jaar! dus 1240 uur!
Wij mogen dan wel 15 zijn maar volwassen gedrag is gewoon normaal voor een 15-jarige, gedraag je dan ook zo!
ben ik met je eens!
K ga ook niet staken. Ten eerste wacht gewoon dat spoed debat af en ten tweede de helft wist neit waarom ze staakten! ze "staakten" (relden) alleen maar om uit de les te kunnen gaan! Nouw dat heeft dan ook zo lekker veel zin he!
Maarjaah de mensen die gaan staken moeten het lekker zelf weten ik heb mijn eigen mening en heb mn beste vriendin laten staan. K loop niet als een hondje achter de rest wat een hoop mensen dus eigenlijk wel doen!!