Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:56

Jeetje...
Ik ben er helemaal stil van... De afgelopen uren heb ik het hele en dan ook het hele topic met alle pagina's doorgelezen... Kippenvel, tranen, als is me overkomen bij het lezen van alles...

Ik vind het echt TOPPIE dat er zoveel actie wordt ondernomen OK dan! Echt geweldig. Ik hoop dat we snel weer wat horen van Lotte en dat ze het goed maakt...

Tancreda4

[...]
1x was meer dan zat...
Laatst bijgewerkt door Tancreda4 op 04-06-04 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

biepp

Vist schreef:
Mijn broer kent haar broer. Zodra ik meer weet zal ik het laten horen. Meer kan ik op dit moment niet kwijt.

hopelijk kun jij ons idd verder helpen/meer vertellen!

Heel bokt voelt zich (iig ik wel) op dit moment zo gigantisch machteloos en zenuwachtig Verdrietig

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:57

Als je broer het mobiele nummer van de broer van Lotte heeft, is het verstandig om een privebericht te sturen naar bv. Nathalie, sypheron, of bartvb , de ander namen ben ik even kwijt.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:57

Zeker...

Owh god, ik vind het afschuwelijk maar daar heeft ze nu niets aan..

Kom alsjeblieft snel meer te weten!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:58

Liefst dan het nr naar Nathalie en Pervinco, die zijn er al mee bezig, dan houden we het een beetje gecoordineerd (met stipjes op de o).

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:01

Wat ik nog steeds niet begrijp, is waarom die vader per se vandaag wilde vertrekken. Lotte had nog een paar weken school voor de boeg, zou zelfs nog een proefwerkweek hebben - die me vrij essentieel lijkt als je in 4 havo (het voorexamenjaar) zit. Wat was er op tegen geweest om te wachten tot voor zijn dochter de schoolvakantie was begonnen? Ik ben echt geneigd te denken dat er een bijeenkomst gepland is (waar dan ook) waar hij per se met haar aanwezig wil zijn.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:01

Zou Nathalie dat nr dan al niet hebben?

Maar eigenlijk, als Lotte gewoon mee is, en er niets 'onverwachts' in Brazilië gebeurd, zou ze binnen 2 en een halve week terug moeten zijn?

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:04

Mientjeuh schreef:
Zou Nathalie dat nr dan al niet hebben?

Maar eigenlijk, als Lotte gewoon mee is, en er niets 'onverwachts' in Brazilië gebeurd, zou ze binnen 2 en een halve week terug moeten zijn?

Dat zei de vader ja, maar of dat ook werkelijk zo is, weet niemand nu nog.
Ik hoop van harte dat ze zo snel mogelijk terug komt, en dat het toch maar een gewone vakantie was... (iewl ik wil er gewoon niet aan denken)

Shanina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:05

Ja als we het ons niet lukt om iets van haar te horen..moeten we pas na 2 en een halve week pers ofzo inlichten toch?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:07

frostwood schreef:
...en dat het toch maar een gewone vakantie was...

Dat hoop ik ook, maar ik denk van niet. Zie mijn reactie hierboven. Het komt op mij allemaal te gepland over.

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:08

Karin"]
[quote="frostwood schreef:

Dat hoop ik ook, maar ik denk van niet. Zie mijn reactie hierboven. Het komt op mij allemaal te gepland over.
[/quote]

Proefwerkweek in havo 4 telt toch mee voor de examens? Of zit ik nou in de war?

Diva

ik weet niet meer zo goed wat ik moet denken.... ik wacht maar gewoon af...
Ik vind het idd een rare periode voor een vakantie (voor een schoolgaand kind)... waarom moet dat perse nu van dr vader?
Laatst bijgewerkt door Diva op 04-06-04 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

ponymeid1

ik vind het allemaal maar eng...
is dit een record? in 1 dag sowieso 50 pagina's??

Leo

Karin schreef:
Wat ik nog steeds niet begrijp, is waarom die vader per se vandaag wilde vertrekken. Lotte had nog een paar weken school voor de boeg, zou zelfs nog een proefwerkweek hebben - die me vrij essentieel lijkt als je in 4 havo (het voorexamenjaar) zit. Wat was er op tegen geweest om te wachten tot voor zijn dochter de schoolvakantie was begonnen? Ik ben echt geneigd te denken dat er een bijeenkomst gepland is (waar dan ook) waar hij per se met haar aanwezig wil zijn.

Die bijeenkomst dacht ik zelf ook aan...
Gee, doodeng dit..

DominiqueDG

Laten we vanavond nou maar even afwachten. Ik denk dat iedereen vannacht nog steeds op bokt zit!

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:09

Karin schreef:
Ik ben bang dat jij best heel erg in de goede richting zit.. Scheve mond
Ook vraag ik me af of ze echt wel verder vliegen of dat ze toch in frankrijk blijven en naar die sekte gaaan Scheve mond

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:12

Karin schreef:

Ik denk dat ze nu in brazilie zitten straks 10 dagen, om even een gezellige vakantrie indruk te geven voor die broer, maar die ging na 10 dagen weg, misschien zakken ze dan weer af naar frankrijk.
Want in Brazilie is toch niks van die omnicum te vinden, of juist weer wel?

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:13

Heeft er eigenlijk al iemand naar die sekte gebeld? Dan kan je informeren of er de komende 2 weken ergens een bijeenkomst is in het buitenland. Net doen alsof je interesse hebt ofzo...

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:14

Merens schreef:
Heeft er eigenlijk al iemand naar die sekte gebeld? Dan kan je informeren of er de komende 2 weken ergens een bijeenkomst is in het buitenland. Net doen alsof je interesse hebt ofzo...

Zoiets vergelijksbaars is al geprobeerd...

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:15

claudia23"]
[quote="Merens schreef:

Zoiets vergelijksbaars is al geprobeerd...
[/quote]
Is er naar omnicum gebeld?

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:16

Oh? maar ze geven geen info ofzo?

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:16

inderdaad...alleen alles wat we al weten maar die persoon van die "sekte" gaatr natuurlijk aan een onbekend persoon niet gelijk alles vertellen over wat ze nu EIgenlijk aan het doen zijn...

Mercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:17

Karin"]
[quote="frostwood schreef:

[/quote]
het is wel een stuk goedkoper buiten het hoogseizoen? en omdat hij een eigen bedrijf heeft kan hij vrij makkelijk vrij krijgen voor zijn kinderen.

ben, net als iedereen, aan het speculeren

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 20:18

En men roept nu wel dat ze 16 is en dus mondig genoeg om voor zichzelf op te komen, maar als ze dat doet is dat alleen maar een bevestiging van de gedachte 'zie je nou wel, het is een opstandige puber'. En die hoort naar haar vader te luisteren.

Doet ze echter wat hij zegt, dan is het 'tja, ze is nou eenmaal uit vrije wil meegegaan, als het echt ernstig was geweest had ze dat niet gedaan'.

Wat was in dit geval het juiste geweest, vraag ik me dan af.