Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sodera schreef:DuoPenotti schreef:Ik heb wel op een rk basisschool gezeten.
Maar dat was eerder. En dit ken ik gelukkig ook niet. Kan mij ook niet voorstellen dat andere liedjes zo aanwezig waren
Dit is idd echt hervormd/gereformeerd christelijk. Ik ken het van buiten school idd, door vriendinnetjes en mijn broer zat wel op de christelijke basisschool ipv de katholieke basisschool.
Suzanne F. schreef:Die liedjes zijn ook in de ‘20’s nog hartstikke in op basisscholen. Zie de zon, zie de maan hoor je ook veel.
Ikzelf zat op een openbare basisschool en kende ze niet. Tot mijn dochter naar school ging.

dus in het nieuwe jaar ga ik mijzelf verwennen en die smartwatch kopen
DuoPenotti schreef:Sodera schreef:Dit is echt diehard jaren 90 op christelijke basisscholen.
Ik ken niet alles want katholiek maar had veel vriendinnetjes die wel op de christelijke basisschool zaten.
De parel in god’s hand is idd wel een hele bekende.
De ark van stekeltje ken ik dan weer wel volgens mij.
Ik heb wel op een rk basisschool gezeten.
Maar dat was eerder. En dit ken ik gelukkig ook niet. Kan mij ook niet voorstellen dat andere liedjes zo aanwezig waren

ik ben er inmiddels goed chagerijnig van. Doe gewoon je werk en laat me met rust met die continue stroom aan oepsie, foutje, doe het simpele wat je moet doen gewoon in stilte en stop met me bestoken met vragen.