Saul, heerlijk even in de Ardennen. Schattig jurkje heeft je dochtertje aan.
Snap dat zo’n tekening dan extra betekenis heeft.
Hahahatsjoe, kan me heel goed voorstellen dat als je eenmaal gewend bent aan paarden aan huis dat je niet kan aarden in pension.
Linnie, hoe vond je dochter de proefles?
Edit: lees dat ze het super vond! Paardenmeisje in wording.
Apple, geniaal! Dat zou mij ook kunnen gebeuren…
Wel super leuk dat je naar jumping gaat. Welke dag ga je? Ik ga op zaterdag, super veel zin in al.
Foxy, hoe is de boerenkool geworden?
Heerlijk al die dierenfotos in het topic n.a.v. de weekvraag.
Maar even… Neon, wat een knapsnoet heb jij zeg!
AB, dan woon je zeker lekker dichtbij? Het is wel een idee ja “zelf bezorgen”. Ga eens kijken of dat voor mij ook mogelijk is.
Citaat:
Weekvraag week 42
Welk (huis)dier(en) heb je? Zou je het leuk vinden om er wat voor in je pakket te krijgen? Zo ja, wat dan?
Ik heb 2 boeven van katten. Beer en Wolf, maar die laatste luistert vooral naar de naam “eten”.
Twee Brits kortharen, geen familie van elkaar, maar ze gedragen zich als broers. Ze zijn echt gek op elkaar.

Er mag best wat in het pakket voor hen, maar ze zijn qua eten en snacks lastig. Ze hebben namelijk beide allergie voor kip. Dus eten waar dat in zit, gaat niet goed helaas.
Ze zijn beide gek op spelen. Een simpel curly haarelastiek is favoriet. Wolfie kan uren volhouden om dit te apporteren. Balletjes zijn ook altijd welkom. Of muisjes.
Daarnaast heb ik 2 paarden, oké pony’s…
Een haflingermerrie van 9 jaar en een new forest ruintje van 15 jaar.
Iets voor hen mag ook. Maar liever niet iets teveel suikerigs. Noalie (haffie) heeft pssm1, dus ben voorzichtig met dat soort dingen.