Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
op dit gebied gewoon mijn mening, wellicht wat heftig, maar blijft wel mijn mening voor dergelijke plegers van dat type geweld richting hulpdiensten. Telpeva schreef:Als men kleurstoffen zou gaan gebruiken dan vind ik het ook wel een idee om de opgepakte idioten in te zetten om de stad daarna schoon te boenen.
F_T schreef:(...)
Ik heb er nul moeite mee als dat soort jongelui opgepakt worden en per direct (dus zonder ellenlange rechtszaak) een dag of 3 achter tralies gaan.
Alleen echte heterdaadjes dan.
(...)
Lalidan schreef:Elektrische dekens. Vraag me niet waarom
Sinds ik elektrische dekens op de bank heb, heb ik er vrijwel geen last meer van. En beiden zijn van fleece, dus dat is het niet.
_Karlijn schreef:Ja dat vraag ik me dus ook zo vaak af, hoe spreekwoorden en gezegdes 'ontstaan'. Was er dan ooit een persoon die het had over een blij ei en dat iedereen dat zo treffend vond voor het 'blije ei' dat we het nu nog gebruiken? Was er ooit een persoon die zei 'je moet een gegeven paard niet in de bek kijken'? Ik denk dat snap hoe die is ontstaan maar hoe is dat een spreekwoord geworden?
en dan wil ik ook zo'n eitjes als ik de koelkastdeur open trek

Kookaburra schreef:Little_Gift schreef:Hoe komt men aan de uitdrukking "als een blij ei"?
Ik heb geen blije eieren in de koelkast? Ik heb enkel nietszeggende, stilzittende eieren![]()
Wat moet ik doen om ook blije eieren te hebben en hoe tonen ze dit?
Wat kun jij heerlijk schrijven
Thanx