Hij gaat de opdracht dus weer terugzetten. *zucht*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:_San87_ schreef:Nou nee, dat is geen gebruik maken van een maas in de wet, maar fraude. Je bent gewoon aan het liegen en bedriegen wanneer je zo'n streek uithaalt.
Bedrijfsarts adviseert het zelf?
Marcella schreef:Nou dat kleed uit de garage hoef ik ook niet te pakken. Die staat al 20 jaar in de garage die ga ik dus nog niet eens uitrollen, maar direct enkeltje stort.![]()
Denk dat ik anders binnenkort gewoon even langs leenbakker moet om te kijken voor wat coupon stukken. Kleur maak mij niet zo heel erg uit als het maar een beetje neutraal is en goedkoop.
In ieder geval dat de uitloop kattenbakken niet onder het oude vloerbedekking kan komen, want dat zuig je niet echt meer op.
Marcella schreef:Nou dat kleed uit de garage hoef ik ook niet te pakken. Die staat al 20 jaar in de garage die ga ik dus nog niet eens uitrollen, maar direct enkeltje stort.![]()
Denk dat ik anders binnenkort gewoon even langs leenbakker moet om te kijken voor wat coupon stukken. Kleur maak mij niet zo heel erg uit als het maar een beetje neutraal is en goedkoop.
In ieder geval dat de uitloop kattenbakken niet onder het oude vloerbedekking kan komen, want dat zuig je niet echt meer op.
Marcella schreef:Hhhmm aan gedacht, maar ook aan de ongewenste eventuele extraatjes die je met zoiets mee kan krijgen.
Zit je ook op 20 euro per bak ongeveer.
Heb houtkorrel gezien mijn dames niks anders willen en dit lopen ze uiteindelijk door heel het huis heen. Nou ja de stukken waar ze straks mogen komen dan. Maar daar is de vloerbedekking helemaal op ook.
Toch een paar opgeslagen van marktplaats, maar vind op markplaats al vrij pittige prijzen voor een simpel laagpolig kleed.
Ga alleen hopen dat ik geen last van mijn astma erbij gaat krijgen.
Telpeva schreef:Kwantum heeft in de winkels (niet online) ook reststukken, die is in mijn beleving goedkoper als leen bakker misschien dat je daar kan slagen voor iets?