Helemaal blij mee. 2 truien van sturdy en die met de neushoorns is van Someone.
Voor de oudste had ik 3 leesboekjes gekocht, dat vind ik ook altijd handig om via Vinted te kopen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_lautje_ schreef:
Hier heel blij met net twee opgehaalde pakketjes
Gucci blouse met bijbehorende sjaal. Echt perfecte staat. Zo mooi van stof weer. Super mooie chinoiserie print. Voor €8,- Ik heb t gedaan omdat ik dacht dit kan echt niet voor dit geld, maar ik waag het er op.
[ [url=m/N2Ngas.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UsotzH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En super mooie wollen jurk van Ralph Lauren. Lekkere chambray blouse er onder of een blauwe longsleeve. Super stoer en warm voor de winter.
[ [url=m/icGjD5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sB8Vzf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Amber_anne schreef:Nou vriend heeft de Tommy trui binnen, is het een vrouwen trui. Stond in Vinted onder de mannen kleding en het was op de foto niet te zien, maar als hij hem aan heeft zie je het meteen
Ik zet hem maar opnieuw er op, het is wel een domper. Past mij helaas ook nietn
Appeltje00 schreef:Dat afwachten op pakketjes vind ik ook heel naar. Ik kies daarom vaak voor dhl. Dan is het met geluk er de volgende dag. Al kan ik zelf soms ook pas een week later verzenden.
Heel mooi Lau.
Vandaag deze nog gekocht voor mn zoon. Hoop dat hij past. Is een twijfel:
[ [url=m/91f5y9.png]Afbeelding[/url] ]
Texnex schreef:Appeltje00 schreef:Dat afwachten op pakketjes vind ik ook heel naar. Ik kies daarom vaak voor dhl. Dan is het met geluk er de volgende dag. Al kan ik zelf soms ook pas een week later verzenden.
Heel mooi Lau.
Vandaag deze nog gekocht voor mn zoon. Hoop dat hij past. Is een twijfel:
[ [url=m/91f5y9.png]Afbeelding[/url] ]
Ahh dit is echt m'n favo print.Al zo lang naar opzoek maar hier in de VS totaal niet te vinden!