Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Aan achterlijk burocratisch geneuzel op werk waardoor er nu een top kans en mega gave cursus even hard door m'n neus wordt geboord.
Enorm dood gemaakt met een blije mus dus
Lau07 schreef:Het arme schaap heet Saoirse (wat echt een prachtige naam is mits correct uitsgesproken) maar haar ouders spreken dat dus uit als Saa-oer-shie (waarbij elke niet-bestaande lettergreep ook echt wordt gerekt). Ze heeft ook nog een zusje met de naam Aoife (Ee-fa) en ik ben nu heel benieuwd hoe ze dat dan uitspreken. Kan me bijna niet voorstellen dat ze daar Aa-ooi-fuh van maken, maar je weet maar nooit.
MyWishMax schreef:Weer een duur dagje, zo leuk dat lijf. Nieuwe medicatie, huidige ophogen, paar verwijzingen en nog wat spalken die ik moet gaan betalen. Naast de lening die ik al moest nemen voor andere medische dingen die noodzakelijk zijn maar niet vergoed worden.en als je daar hulp bij vraagt krijg je heel droog te horen dat daar de zorgverzekering voor is... Ja, daarom heb ik dat extreem dure pakket en alsnog moet ik zelf betalen. Hulp bij andere zaken, die ik door hoge medische kosten niet kan betalen, krijg ik ook niet want dat zijn kosten die iedereen heeft en waar je gewoon voor moet sparen.
![]()
Lau07 schreef:Het arme schaap heet Saoirse (wat echt een prachtige naam is mits correct uitsgesproken) maar haar ouders spreken dat dus uit als Saa-oer-shie (waarbij elke niet-bestaande lettergreep ook echt wordt gerekt). Ze heeft ook nog een zusje met de naam Aoife (Ee-fa) en ik ben nu heel benieuwd hoe ze dat dan uitspreken. Kan me bijna niet voorstellen dat ze daar Aa-ooi-fuh van maken, maar je weet maar nooit.
Fly_high schreef:Lau07 schreef:Het arme schaap heet Saoirse (wat echt een prachtige naam is mits correct uitsgesproken) maar haar ouders spreken dat dus uit als Saa-oer-shie (waarbij elke niet-bestaande lettergreep ook echt wordt gerekt). Ze heeft ook nog een zusje met de naam Aoife (Ee-fa) en ik ben nu heel benieuwd hoe ze dat dan uitspreken. Kan me bijna niet voorstellen dat ze daar Aa-ooi-fuh van maken, maar je weet maar nooit.
Oke ze zeggen dat domme vragen niet bestaan - hoe hoor je die namen wel uit te sprekenin mijn hoofd lees ik het helemaal op zijn Pools dus dat kan sowieso niet goed zijn
![]()
Ik zit verder in het team #doehetjekindnietaan. Alle namen geleend uit landen/culturen waar je niets mee hebt, namen uit boeken en films, zo f*cking cringy