Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sanet

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 17:35

Maar in dat kader vind ik het ook echt heel irritant dat mensen zeggen: dat is lekker.
Net als dat een topchef bepaald of iets lekker is, dat iets op de juiste manier bereid is, dat is dan misschien nog iets, maar dat is dan toch niet meer als het recept volgen? Ik bepaal zelf wel of ik dat lekker vind of niet.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 18:08

Ik reis eerste klas in de trein met dank aan de baas :') maar ik vind op lange ritten de trein wel super rustgevend. De reden dat ik toch auto rijd is dat ik niet afhankelijk wil zijn van iemand die me naar het station brengt. Maar verder, yep, ik ben trein fan.

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-23 08:39

Suzanne F. schreef:
VuurVleugels schreef:
Geluiden door mensen kan ik nauwelijks hebben, door dieren geen problemen mee. Ik heb enorm misofonie en als ik iemand ook maar één keertje kort hoor smakken of slurpen zit ik tegen het plafond, terwijl dieren van mij mogen smakken en slurpen wat ze willen :=

Dit heb ik ook. Van dieren vind ik het vaak nog schattig ook.
Van mensen die smakken, hard kauwen, klokken met doorslikken (ook drinken) word ik gek. Echt.
Ik word er zo agressief van. Meestal kijk ik eerst boos, maar daarna vraag ik of het wel goed gaat. Mensen hebben over het algemeen geen idee dat ze zo’n geluid maken.

Jaaa precies dit. Behalve dat ik er vaak niks van durf te zeggen en dus alleen maar bozer wordt vaak :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 10:12

Panda's zijn domme, luie en saaie beesten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 10:14

rien10 schreef:

Ze hebben geluk dat ze t nationale symbool van China zijn en een knuffelig uiterlijk hebben, het zijn wel echt de kneusjes van de natuur, imo.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 10:33

_San87_ schreef:
rien10 schreef:

Ze hebben geluk dat ze t nationale symbool van China zijn en een knuffelig uiterlijk hebben, het zijn wel echt de kneusjes van de natuur, imo.

Same, pandas moeten uitsterven want ze zijn evolutionair mislukt.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 10:40

Agreed, we kunnen al dat geld beter steken in dieren die tenminste lijken te snappen hoe voortplanting werkt :=

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 10:51

Jullie zijn zelf evolutionair mislukte kneusjes |(

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 10:54

Mensen zijn dan evolutionair mislukter! We kunnen ons steeds minder goed voortplanten zonder hulp, zonder vaccinaties waren we allang de pijp uit en als er eens wat gebeurd sluiten we de hele wereld gewoon op. Onderwijl slaan we elkaar de hersens in.

Als onze hersens niet iets beter werkten dan andere diersoorten waren wij er als eerste niet meer en had zelfs die panda het nog van ons gewonnen.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 11:14

Gezien aantal mensen op deze aardbol durf ik met alle zekerheid te zeggen dat we evolutionair extreem gelukt zijn :+ Qua evolutionair succes kunnen alleen ratten en andere kakkerlakken ons nog steeds inhalen :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 12:08

Een panda is evolutionair mislukt omdat hij een spijsverteringsstelsel heeft dat gemaakt is op vlees maar bamboe eet. Ze willen zelf ook niet meer, vrouwtjes zijn 3 dagen per jaar vruchtbaar en leven het liefst alleen, mannetjes hebben geen zin in seks.

Wij vermenselijken de panda, hij staat symbool voor alle dierenleed maar als de panda z'n ware gezicht zou laten zien, lieten we ze gewoon uitsterven.

Afbeelding

Het zijn wilde beren, geen schattige troeteltjes.

Laatst bijgewerkt door Urbanus op 25-09-23 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 12:09

Palmera schreef:
Mensen zijn dan evolutionair mislukter! We kunnen ons steeds minder goed voortplanten zonder hulp, zonder vaccinaties waren we allang de pijp uit en als er eens wat gebeurd sluiten we de hele wereld gewoon op. Onderwijl slaan we elkaar de hersens in.

Als onze hersens niet iets beter werkten dan andere diersoorten waren wij er als eerste niet meer en had zelfs die panda het nog van ons gewonnen.

Laat evolutie in het geval van mensen op hersenen selecteren :+

De keizersnede is wat dat betreft een geniale vondst, onze hoofden hoeven niet eens meer door dat kleine gaatje te passen.

Urbanus: maar panda's zijn cute :') en dat heeft ze bij mensen nogal geholpen :j

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 12:30

Panda's hebben zichzelf naar uitsterven toegewerkt. Niet alleen met hun dieet, maar ze zijn ook nog eens onhandig.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 12:31

Urbanus schreef:
Een panda is evolutionair mislukt omdat hij een spijsverteringsstelsel heeft dat gemaakt is op vlees maar bamboe eet. Ze willen zelf ook niet meer, vrouwtjes zijn 3 dagen per jaar vruchtbaar en leven het liefst alleen, mannetjes hebben geen zin in seks.

Ik bedoel, same :*

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 12:40

Urbanus schreef:

Wij vermenselijken de panda, hij staat symbool voor alle dierenleed maar als de panda z'n ware gezicht zou laten zien, lieten we ze gewoon uitsterven.

[ [url=m/2Zxint.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ Video ]

Het is niet zozeer geen ‘zin’ in seks (dan vermenselijken we ze weer), maar ze hebben gewoonweg niet genoeg energie omdat ze dat taaie spul eten.

Rode panda’s (wat niet dichtbij familie is van de reuzenpanda) eten ook veel bamboe maar vullen dat wel aan met nuttiger voedsel. De rede waarom ze toch veel bamboe eten is omdat het jaarrond veel voorradig is.

Mensen vinden panda’s leuk omdat ze een goede marketing hebben :+ , ze zijn herkenbaar, doen grappig onhandig, logo van het WWF en vergeet de lading aan films niet… maar wat mij betreft mag een hoop van de conservatie aandacht naar minder bekende dieren. Maargoed, een saola ziet er natuurlijk minder cool uit.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 13:14

Een Saola ziet er onwijs cool uit, het is gewoon een soort hert op de foto..
ik dacht dat het 1 of ander raar vervelend insect zou zijn (maar goed, die gaan amper dood natuurlijk :+ )

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 13:16

Urbanus schreef:

If not friend, why friend shaped? |(

Ja je vraagt je wel oprecht hoe het beest al zolang leeft :') en zelfs met alle moeite van de mens is het bijna onmogelijk om ze levend te houden :')

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 13:56

Ik vraag me vooral af hoe het kan dat duiven zo succesvol zijn :').

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 14:05

Nou, daar gaat mijn UO. Iedereen is het met me eens _/-\o_

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 14:06

Ilse_123 schreef:

Spionnen van de overheid :+

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 14:08

Neeeeee panda’s. Dat is dan een van de weinige waarvan ik denk: zie, ik had ook panda’s als collega’s kunnen hebben, dat was erger geweest :P
Of niet natuurlijk… ik neem het hen minder kwalijk dat ze zo dom en onhandig zijn :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 14:12

Ilse_123 schreef:

Je echt he, de vogelopvang zit er ook altijd vol mee, de nesten die ze bouwen die slaan helemaal nergens op (3 takjes en veer ofzo, of gewoon patsboem bij mensen op de deurmat). Vliegen altijd tegen de ramen enzo, sukkels.

Ps wat wel hilarisch is, is een boze duif. Dat voelt alsof je in elkaar geslagen wordt met een papieren zakdoekje.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 14:22

_O- ik weet niet wat ik grappiger vind, jouw beschrijving of die boze duif :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 14:38

Ik vind duiven echt super schattig en lief <3 misschien niet de slimste beesten, maar vind ze zo komisch _O-

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-23 14:49

Ilse_123 schreef:

Duiven zijn ratten met vleugels. En ratten zijn ook succesvol.