Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:VuurVleugels schreef:Geluiden door mensen kan ik nauwelijks hebben, door dieren geen problemen mee. Ik heb enorm misofonie en als ik iemand ook maar één keertje kort hoor smakken of slurpen zit ik tegen het plafond, terwijl dieren van mij mogen smakken en slurpen wat ze willen
Dit heb ik ook. Van dieren vind ik het vaak nog schattig ook.
Van mensen die smakken, hard kauwen, klokken met doorslikken (ook drinken) word ik gek. Echt.
Ik word er zo agressief van. Meestal kijk ik eerst boos, maar daarna vraag ik of het wel goed gaat. Mensen hebben over het algemeen geen idee dat ze zo’n geluid maken.
Palmera schreef:Mensen zijn dan evolutionair mislukter! We kunnen ons steeds minder goed voortplanten zonder hulp, zonder vaccinaties waren we allang de pijp uit en als er eens wat gebeurd sluiten we de hele wereld gewoon op. Onderwijl slaan we elkaar de hersens in.
Als onze hersens niet iets beter werkten dan andere diersoorten waren wij er als eerste niet meer en had zelfs die panda het nog van ons gewonnen.
Urbanus schreef:Een panda is evolutionair mislukt omdat hij een spijsverteringsstelsel heeft dat gemaakt is op vlees maar bamboe eet. Ze willen zelf ook niet meer, vrouwtjes zijn 3 dagen per jaar vruchtbaar en leven het liefst alleen, mannetjes hebben geen zin in seks.
Wij vermenselijken de panda, hij staat symbool voor alle dierenleed maar als de panda z'n ware gezicht zou laten zien, lieten we ze gewoon uitsterven.
[ [url=m/2Zxint.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het zijn wilde beren, geen schattige troeteltjes.
[ Video ]
Ilse_123 schreef:Ik vraag me vooral af hoe het kan dat duiven zo succesvol zijn.