Independence schreef:Ik wil graag een proefabonnement voor LesMills, maar ik heb geen creditcard en geen paypal
Paypal is heel eenvoudig te regelen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Fly_high schreef:
Maar echte winters beginnen toch pas als het onder -20 daalt![]()
![]()
...jokes aside, het is net wat je gewend bent uiteraard. En mijn paard heb ik wel aangekleed alsof die straks naar Siberie moet, better safe than sorry
Verzamel voldoende kinderen rondom je paard, als er dan wolven komen dan heb je wat om te gooien
Sorry mijn humor is een tikje duister en vervelend vandaag
MyWishMax schreef:Ineke2 schreef:Ik heb zoveel last van mijn lijf met die kou… Vannacht gewoon huilen van de kramp in mijn spieren en pijn in mijn heup.Hier ook helaas. Draag je al thermo ondergoed onder kleding? Ik draag dat sowieso in de winter en zelfs een setje als pyjama. Plus een jas tot over knieën en altijd gewoon dik ingepakt. Zodat ik het warm heb en niet nog fris. Liever te warm dan net iets te koud. Dat helpt een beetje, maar moet altijd extra pijnstilling.
En magnesium slikken, heb je dat al?
denisesilver schreef:Ah, ik dacht dat het LAKS ook voor studenten was.
Als ik het opzoek heb je nog de volgende instellingen: Interstedelijk Studenten Overleg en het Landelijke Studenten Vakbond. Ik zou hiervan wel werk maken met de andere gedupeerden. Gaat natuurlijk nergens over dat je een bak geld wegbrengt en vervolgens niets voor terug krijgt. Eventueel nieuwszenders hiermee berichten wil ook helpen. Mijn middelbare is bijvoorbeeld weleens op het nieuws geweest omdat we na een maand nog geen roosters hadden. Succes!
oomens schreef:Shenavallie schreef:Mijn ergernis is dat er nu al vuurwerk verkocht wordt. Zou willen dat er òf een landelijk verbod komt (het allerliefste zelfs) òf dat er pas vanaf 10.00 uur op de 31e december verkocht mag worden. Het is waar mijn ouders wonen inmiddels al weken zó erg, dat ze na de kerstdagen bij ons komen bivakkeren met de dieren. Het is nu al bijna geen doen om de honden daar uit te laten. Ziek.
Vuurwerk mag toch pas legaal verkocht/geleverd worden in de laatste drie dagen van het jaar? Dan zal dat nu voorverkoop/bestelling zijn voor levering in die periode, of illegale verkoop.
Nyaleti schreef:Heb echt nieuwe vrienden nodig man![]()
Eentje zegt om de haverklap onze afspraken af, waardoor ik haar amper zie. Zeg ik iets af is het meteen zo'n subtiele chagrijnige reactie terug. Nu dus maar geappt waar ik mee zit, iets best serieus. Vanmiddag ergens al geappt en gewoon geen reactie gehad terwijl ze thuis is vandaag en wel online is op Insta enzo.
Nyaleti schreef:Nyaleti schreef:Heb echt nieuwe vrienden nodig man![]()
Eentje zegt om de haverklap onze afspraken af, waardoor ik haar amper zie. Zeg ik iets af is het meteen zo'n subtiele chagrijnige reactie terug. Nu dus maar geappt waar ik mee zit, iets best serieus. Vanmiddag ergens al geappt en gewoon geen reactie gehad terwijl ze thuis is vandaag en wel online is op Insta enzo.
Quote mezelf even van 2 dagen terug.
Is er een Tinder voor vriendschap?
Nog steeds geen reactie gehad en geen eens blauwe vinkjes dus dan is het bewust negeren hoor.
Vanmiddag lekker passief "thanks hey" geappt. Krijg ik een reactie: omg sorry ik en whatsapp... That's it. Nog steeds geen reactie op het verhaal wat ik stuurde.
Oke meid, bedankt dat je me steunt!
Ondertussen zo klaar met van alles wat er speelt dat ik in een gesprek met m'n moeder in janken uitbarst. Laatste keer dat dat gebeurde weet ik niet eens meer. Zo klaar met alles.
_San87_ schreef:Volgens mij zit Nyaleti momenteel in Nederland, dus grijp je kans!Nayaleti schreef:Quote mezelf even van 2 dagen terug.
Is er een Tinder voor vriendschap?
Nog steeds geen reactie gehad en geen eens blauwe vinkjes dus dan is het bewust negeren hoor.
Vanmiddag lekker passief "thanks hey" geappt. Krijg ik een reactie: omg sorry ik en whatsapp... That's it. Nog steeds geen reactie op het verhaal wat ik stuurde.
Oke meid, bedankt dat je me steunt!
Ondertussen zo klaar met van alles wat er speelt dat ik in een gesprek met m'n moeder in janken uitbarst. Laatste keer dat dat gebeurde weet ik niet eens meer. Zo klaar met alles.
Als je niet in Afrika zou wonen, had ik wel interesse.