Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 17:06

Independence schreef:
Ik wil graag een proefabonnement voor LesMills, maar ik heb geen creditcard en geen paypal -O-

Paypal is heel eenvoudig te regelen.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 17:19

Alweer hoofdpijn :roll:

Keizerinnnn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 17:32

Dat ik mijn paard weer mag opbouwen na blessure en ik heel erg graag weer wil rijden alleen met dit weer.... ik had eigenlijk nog geen doodswens :( Zondag was al rodeo laat staan nu. En mag niet longeren oid en ze mag dus onder zadel niet uit haar plaat gaan. Wordt maar extra rondje molen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 17:45

Ah, ik dacht dat het LAKS ook voor studenten was.

Als ik het opzoek heb je nog de volgende instellingen: Interstedelijk Studenten Overleg en het Landelijke Studenten Vakbond. Ik zou hiervan wel werk maken met de andere gedupeerden. Gaat natuurlijk nergens over dat je een bak geld wegbrengt en vervolgens niets voor terug krijgt. Eventueel nieuwszenders hiermee berichten wil ook helpen. Mijn middelbare is bijvoorbeeld weleens op het nieuws geweest omdat we na een maand nog geen roosters hadden. Succes!

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 18:11

Telpeva schreef:
Fly_high schreef:

Maar echte winters beginnen toch pas als het onder -20 daalt :? :Y)

...jokes aside, het is net wat je gewend bent uiteraard. En mijn paard heb ik wel aangekleed alsof die straks naar Siberie moet, better safe than sorry :=

Verzamel voldoende kinderen rondom je paard, als er dan wolven komen dan heb je wat om te gooien :))
Sorry mijn humor is een tikje duister en vervelend vandaag _O-

Drs. P is trots op je vandaag.
Eerst Pjotr maar.

(Voor de mensen die geen benul hebben waar ik het over heb, google maar op Dodenrit, Drs. P. Eventueel met lyrics :') )

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 18:13

"Overal zit paardenhaar" zal daaruit ook bij menig Bokker van toepassing zijn in de winter, of eigenlijk in het voorjaar.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 18:20

Waarom stellen zo veel mensen hun fiets en autolicht zo slecht af??
Echt fietsers die de lamp recht naar voren richten, en zeker die elektrische fietsen hebben super felle lampen

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 18:22

oomens schreef:
"Overal zit paardenhaar" zal daaruit ook bij menig Bokker van toepassing zijn in de winter, of eigenlijk in het voorjaar.

Volkomen correct uiteraard.

En zo scheiden zich de mensen die het kennen van de mensen die het niet kennen :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 18:23

Verergering van de CPL bij Feyre -O- ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 18:23

De spierpijn van m'n val is al een paar dagen weg, en ik word inmiddels gek van de pijn van de kneuzingen. :x Vooral m'n ribben zijn echt killing.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 19:23

Het koken was geen eitje vandaag -O-

Spoiler:
Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 20:03

MyWishMax schreef:
Ineke2 schreef:
Ik heb zoveel last van mijn lijf met die kou… Vannacht gewoon huilen van de kramp in mijn spieren en pijn in mijn heup.

:(:) Hier ook helaas. Draag je al thermo ondergoed onder kleding? Ik draag dat sowieso in de winter en zelfs een setje als pyjama. Plus een jas tot over knieën en altijd gewoon dik ingepakt. Zodat ik het warm heb en niet nog fris. Liever te warm dan net iets te koud. Dat helpt een beetje, maar moet altijd extra pijnstilling.

En magnesium slikken, heb je dat al?

Ja overdag gaat het opzich wel oké, zolang ik maar wel blijf bewegen en laagjes kleding aan doe.
Maar s’nachts beweeg ik niet als ik slaap. Dan word ik wakker omdat ik naar de wc moet en dan schiet de kramp er in, echt fantastisch als je heel nodig moet plassen…
Daar heb ik geen oplossing nog voor.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 20:05

Hond heeft bedacht dat ze vogelvoer mag eten wat de vogels hebben laten vallen -O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 20:32

denisesilver schreef:
Ah, ik dacht dat het LAKS ook voor studenten was.

Als ik het opzoek heb je nog de volgende instellingen: Interstedelijk Studenten Overleg en het Landelijke Studenten Vakbond. Ik zou hiervan wel werk maken met de andere gedupeerden. Gaat natuurlijk nergens over dat je een bak geld wegbrengt en vervolgens niets voor terug krijgt. Eventueel nieuwszenders hiermee berichten wil ook helpen. Mijn middelbare is bijvoorbeeld weleens op het nieuws geweest omdat we na een maand nog geen roosters hadden. Succes!

Dankjewel! Ik ga dat even bekijken en zeker actie ondernemen. Want ik vind dit gewoon zo belachelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 20:37

Ik had ook nooit les op de uni. Jarenlang keurig betaald en het enige wat ik kreeg, waren colleges. :+

Is het een verplicht vak of een keuzevak?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 20:59

oomens schreef:
Shenavallie schreef:
Mijn ergernis is dat er nu al vuurwerk verkocht wordt. Zou willen dat er òf een landelijk verbod komt (het allerliefste zelfs) òf dat er pas vanaf 10.00 uur op de 31e december verkocht mag worden. Het is waar mijn ouders wonen inmiddels al weken zó erg, dat ze na de kerstdagen bij ons komen bivakkeren met de dieren. Het is nu al bijna geen doen om de honden daar uit te laten. Ziek.

Vuurwerk mag toch pas legaal verkocht/geleverd worden in de laatste drie dagen van het jaar? Dan zal dat nu voorverkoop/bestelling zijn voor levering in die periode, of illegale verkoop.

Ben bang het laatste of men moet het 'braaf bewaard' hebben?

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 21:00

Dat ik met black friday een halsdeken besteld had voor mijn pony, maar die steeds niet leverbaar is. Gelukkig nog niet echt nodig gehad. Tot vandaag, pony heeft het net niet aangenaam maar onder zijn normale deken voelt hij warm genoeg. Nu zou de halsdeken echt ideaal zijn. Maar die ligt bij het pakketpunt waar ik hem morgen pas op kan halen $}*#£$*
3 weken geduurd voordat hij eindelijk geleverd werd, had hem dus ook wel thuis kunnen laten bezorgen en dan had mijn pony het nu lekker warm gehad.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 21:19

Nyaleti schreef:
Heb echt nieuwe vrienden nodig man :=

Eentje zegt om de haverklap onze afspraken af, waardoor ik haar amper zie. Zeg ik iets af is het meteen zo'n subtiele chagrijnige reactie terug. Nu dus maar geappt waar ik mee zit, iets best serieus. Vanmiddag ergens al geappt en gewoon geen reactie gehad terwijl ze thuis is vandaag en wel online is op Insta enzo.

Quote mezelf even van 2 dagen terug.
Is er een Tinder voor vriendschap? :Y)

Nog steeds geen reactie gehad en geen eens blauwe vinkjes dus dan is het bewust negeren hoor.
Vanmiddag lekker passief "thanks hey +:)+ " geappt. Krijg ik een reactie: omg sorry ik en whatsapp... That's it. Nog steeds geen reactie op het verhaal wat ik stuurde.
Oke meid, bedankt dat je me steunt!

Ondertussen zo klaar met van alles wat er speelt dat ik in een gesprek met m'n moeder in janken uitbarst. Laatste keer dat dat gebeurde weet ik niet eens meer. Zo klaar met alles.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 21:21

Nyaleti schreef:
Nyaleti schreef:
Heb echt nieuwe vrienden nodig man :=

Eentje zegt om de haverklap onze afspraken af, waardoor ik haar amper zie. Zeg ik iets af is het meteen zo'n subtiele chagrijnige reactie terug. Nu dus maar geappt waar ik mee zit, iets best serieus. Vanmiddag ergens al geappt en gewoon geen reactie gehad terwijl ze thuis is vandaag en wel online is op Insta enzo.

Nog steeds geen reactie gehad en geen eens blauwe vinkjes dus dan is het bewust negeren hoor.
Vanmiddag lekker passief "thanks hey +:)+ " geappt. Krijg ik een reactie: omg sorry ik en whatsapp... That's it. Nog steeds geen reactie op het verhaal wat ik stuurde.

Ondertussen zo klaar met van alles wat er speelt dat ik in een gesprek met m'n moeder in janken uitbarst. Laatste keer dat dat gebeurde weet ik niet eens meer. Zo klaar met alles.

Als je niet in Afrika zou wonen, had ik wel interesse :+.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 21:22

Suliko schreef:
Het koken was geen eitje vandaag -O-

Spoiler:
[ [url=m/62WAeg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga naar de hell denk ik. :')

Ik moest heel.hard lachen!!

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 21:24

Ik moet mijn konijnen hun bakken verschonen en zo geen zin in :')

Waarom schijten konijnen nou zo veel...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 21:26

_San87_ schreef:
Nayaleti schreef:

Als je niet in Afrika zou wonen, had ik wel interesse :+.
Volgens mij zit Nyaleti momenteel in Nederland, dus grijp je kans! :D

Nyaleti: volgens Marlinde is er Bumble voor vriendschappen, dus misschien daar even op kijken? En anders kom je van het voorjaar maar een keertje hier langs! *\o/*

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 21:26

Quote-kloot *\o/*!

Ik zag m wel :7.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 21:27

_San87_ schreef:
Quote-kloot *\o/*!

Ik zag m wel :7.
Ik ontken alles! }:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 21:27

Eigenwijze cliënten :') Soms heb je van die dagen dat ze echt het bloed onder je nagels vandaan halen , maar dan mij eigenwijs noemen omdat ik even doorpak :'). En mijn geduld was vandaag prima.

--

Een Tinder voor vriendschap , zie je het al voor je dat je dan wordt uitgenodigd om eenmalig af te spreken en ze je daarna ghosten. Nee , lijkt mij niet een heel fijn idee.

Maar he , zulke mensen verdien jij niet! Maar nu moet ik zeggen dat ik soms mensen ook onbewust negeer of het appje in mijn hoofd even parkeer ( dat rijmt) om het zo maar te zeggen. Vaak als iemand na 11 uur in de avond appt heb ik ook geen zin meer om terug te appen omdat je anders weer lang door blijft kletsen en ik niet ga slapen. En soms vergeet ik het oprecht , en niet omdat ik onaardig ben maar meer als ik bijvoorbeeld aan het werk ben en denk o , later maar even reageren.

Maar niet reageren als iemand zich rot en ongelukkig voelt vindt ik niet netjes. Dan kan je best even sturen ik ben nu druk ik reageer hier later even op. Mijn beste vriendin en ik doen het altijd wel in ieder geval en soms zit er aardig wat uur tussen. Maar goed van haar weet ik wel appt ze vandaag niet terug dan zeker morgen.

Je kan best een appje sturen met ik voel mij niet lekker in mijn vel , ik stuur je een lang bericht maar krijg geen reactie en dat raakt mij heel erg waardoor ik mij nog meer rot ga voelen.

Overigens zijn bij mij vrienden die op die manier communiceerden allemaal exit gegaan. En niet omdat het eenmalig gebeurde , maar nee echt als het al veel te vaak gebeurd was. Maar ik heb daarna ook meer losgelaten dat mensen snel moeten reageren , ik ben er zelf ook mee gestopt.

Wat mij trouwens heel erg hielp was bij mijzelf laats online uitzetten en de blauwe vinkjes. Ik weet dan toch niet of iemand het heeft gelezen de ja of de nee. Gaf mij heel veel rust. En ik heb het ook uitstaan vanwege mijn werk als ze mij berichten op mijn vrije dag. Vaak reageer ik dan niet tenzij het hoge nood is anders kan het wel wachten tot de volgende werkdag.