Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 17:14

boeflover schreef:
Sterkte en succes AB

Eens een andere vraag als enkel tops en flops, wat zijn jullie hobbies en bezigheden die je graag doet?

Ik speel saxofoon, alt om specifiek te zijn. Ik vind dingetjes in de vorm van een sax erg leuk.
Verder dans ik zumba. Ik haak en puzzel thuis graag, lees af en toe eens een boek. Ik rijd/reed 1 keer per week paard. Volgende week ook voorlopig de laatste keer. En mijn allergrootste is het mennen met mijn eigen jongens. Ik heb eigenlijk meer bezigheden dan goed voor me is. :')
Ik game ook nog eens graag. Maar daar kom ik eigenlijk niet zo aan toe. Ik ben kalebassen aan het haken en het moet voor mijn operatie af zijn. :o

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 17:18

Daan13 schreef:
Wil er iemand een grote spin in haar pakket?

Er zit er 1 aan het plafond hier in de keuken en dat ding is groot :oo

Juist nu ligt mijn man ziek op bed :')

Spinnen mogen jullie lekker bij je houden! :)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 17:30

boeflover schreef:
Sterkte en succes AB

Eens een andere vraag als enkel tops en flops, wat zijn jullie hobbies en bezigheden die je graag doet?

Ik doe aan yoga, verschillende soorten. Ben even aan het bedenken of daar een kadootje uit voort kan vloeien, maar het enige wat ik nog niet heb is een bolster en dat is veel te duur. Yoga block, strap, matje enzo heb ik allemaal al.

Bedenk me wel een tof iets als het zou bestaan (volgens mij niet): een yoga scratch map :') waarbij je ipv bv landen die je hebt bezocht yoga poses die je kunt kan wegkrassen. (Gaat nu zoeken of dit een ding is)

Edit: oh wauw het bestaat! Jammer genoeg te duur voor dit, maar ik ga dit onthouden voor kerst met familie :')

irisskib

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 17:38

Sterkte ab!

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 17:39

Roosch schreef:
Goeie vraag!

Ik ga 5 keer per week sporten uit bittere noodzaak. Spinning, zumba, zwemmen en fitness.

Wij gaan er ook graag op uit. Nachtje weg, wandelen, fietsen, op het terras voor een borrel.. zo gaan we binnenkort een nachtje naar de Veluwe. <3

Ik lees ook heel graag, onder een dekentje op de bank relaxen is m'n favo relaxstand. Zo lag ik net bijvoorbeeld, nadat ik intensief gesport heb vanochtend om de borrel van daarstraks vast goed te maken. :')
[ [url=m/teM4Fv.jpg]Afbeelding[/url] ]

+1 ik lig ook graag zo op de bank met deken. En daarbij maakt het mij niet uit hoe warm het is :o

Sporten doe ik niet meer zo veel. Heb mijn gewenste gewicht bereik en blijf op gewicht *\o/* daarbij komt uiteraard dat ik niet meer zoveel snack.

Verder hier dus lezen zoals al eerder genoemd. Ik fotografeer nog in mijn vrije uurtjes. Ga er regelmatig op uit dus met de hond. Oh en speel spelletjes met mijn vriend. Van simpel kaartspelletje zoals skip-bo tot exit escapes.

Verder doe ik eigenlijk bizar weinig in mijn zeldzame vrije tijd. Beetje stomme tv-programma's kijken enzo. :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 17:41

Hooby's - ik ben een geschiedenisnerd. WO II is mijn grootste passie. Dat gecombineerd met mijn leeskriebel, groeit uit tot lezen over de oorlog :j

En ik knutsel ook graag. Helaas ben ik niet goed in tekenen, maar ik ben wel creatief. Dus knutselfrutsel is altijd welkom!

Verder heb ik héél veel liefde voor Harry Potter, The hunger games en Jurassic Park. En Hocus Pocus!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 17:46

Sterkte ab.

Ik heb net al m'n suskes en wiskes opgehaald en gesorteerd. En de helft van jouw boeken had ik nog niet roodvos! Met de dubbele ga ik iemand anders blij mee maken.

@marlinde: wil jij de dubbele hebben? Ik dacht gelezen te hebben dat jij ook suske en wiske spaart

Qua hobby's: lezen, fotografie, grafisch ontwerpen, 3d printen, mallen maken, epoxie gieten en m'n grootste hobby naar de voetbal gaan. Die laatste is inmiddels wel een way of life geworden, supporter zijn. Ik maak m'n eigen podcast over de club, bezoek wedstrijden en heb inmiddels veel mensen via de voetbal leren kennen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 17:54

Oja, veel sterkte AB! Ik hoop dat alles goed gaat!

Detroit, ik ook 's zomers en 's winters onder m'n dekentje. :')

Verder ben ik belachelijk goed in Vinted leegkopen, ga in het seizoen graag een keer naar Thialf om schaatsen te kijken (of volg het op tv op m'n bank met m'n dekentje :)) ) en heb ik een zwak voor kleding van Topvintage . Accessoires in die trant mogen altijd, een leuk sjaaltje bijvoorbeeld! Ik ga ook graag naar de kringloop, voor boeken (al is cadeau krijgen daarin lastig, ik heb onwijs veel) of leuke kleding/sjaaltjes/ andere dingen. Of Bianca-boekjes, die doen me ook altijd goed! Ik heb er slechts een paar, vroeger had ik de collectie compleet zowat maar daar is wat mis gegaan ooit..

Verder kan m'n santa vast niks nuttigs uit bovenstaand verhaal halen :') :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 17:57

Jolien87 schreef:
Ha wat cool!
Veel leesplezier :D

Ook nog een leuke trouwens: wie houdt er van kleuren?

Kleurboeken zijn leuk, maar ik maak er te weinig tijd voor... een leuk kleurboek met kerstthema zou zeker wel gewaardeerd worden!
Kleurpotloden heb ik al :D

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 18:03

Ik heb echt maar heel weinig hobby's. Paarden natuurlijk, binnenkort kan ik daarover hier ook een leuk nieuwtje delen. :D :D En verder ben ik veel met vrienden op pad. Lekker uiteten en weekendjes weg. Verder vind ik films en series kijken leuk maar dat is ook maar af en toe. Epoxy lijkt me nog steeds leuk maar lastig om die stap te zetten, totaaal geen ervaring mee. Dus mocht capopjekop mijn Santa zijn, lijkt me een mini cursus wel interessant :+ .

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 18:13

Capopjekop, ja leuk! Ik spaar ze niet per se fanatiek maar vind het super leuk om ze te lezen!

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 18:34

Hier eigenlijk veel hobbies alleen vaak de rust niet om ze uit te voeren :n maar daar wordt aan gewerkt.
Scrappen
Diamond painting
Borduren
Fotograferen
Planet zoo en disney dreamlight valley spelen
Sporten met de honden

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 18:46

Ik had een paar jaar geleden enorm veel hobby's maar daar is door tijd gebrek wel verandering in gekomen. Lente en zomer ben ik veel buiten met de paarden bezig, ik heb een kas, en we hebben een behoorlijk perceel wat onderhouden moet worden. Herfst en winter ben ik savonds meer binnen, lezen, tablet, tv kijken. In december word ik altijd wat creatiever met kerststukjes maken, kransen enzo.

Ik wil altijd heel veel, maar het komt er vaak niet van. Ik kan er ook niet zo mee zitten eigenlijk :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 18:51

Ik ben op dit moment een maandje aan het housesitten.
De kattenbende van mijn ouders. 7 stuks! :#

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 18:54

Ik wandel graag met de hond en vind geocachen erg leuk. Helaas heb ik een hekel aan mensen tegenkomen tijdens het cachen, en omdat veel mensen in het weekend gaan cachen ga ik niet in weekenden en blijft er niet veel tijd over.
Verder vind ik het detectie werk met de hond ook geweldig.
Lezen doe ik ook graag, en ook WO2 boeken. Met name de biografieën. Op vakanties bezoek ik ook vaak plaatsen die iets met WO2 hebben.

Tuinieren vind ik leuk, en lekker lui met de hond op schoot onder een dekentje voor de tv liggen is ook een grote hobby. 3 keer raden wat ik nu aan het doen ben. :))

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 18:54

MarlindeRooz schreef:
Capopjekop, ja leuk! Ik spaar ze niet per se fanatiek maar vind het super leuk om ze te lezen!

Stuur je adres even via pb. Dan doe ik ze maandag op de post

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 18:57

Dat zijn aparte katten Lous, wat voor ras is het?

Qua hobby's.....
Tja ik rij 1 keer per week paard, ik vind tv kijken leuk, beetje computeren, als ik naar bed ga dan lees ik nog even, in de zomer lekker wat in de tuin rommelen of met een puzzelboekje buiten zitten.
Ik zou graag een keer patronen van haken willen kunnen, ik heb hier nog twee beestjes liggen die gehaakt moeten worden maar ik kom er niet uit.
Lekker met mijn hond spelen of wandelen, we zijn ook op cursus met hem.
Verder doen we ook vrijwilligerswerk.
Er is veel wat me wel leuk lijkt om te doen maar het komt er niet van.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 19:41

Hobby’s:
Paardrijden
En verder weinig tijd voor andere dingen met een eigenwijze peuter ;(

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 20:13

Sterkte AB!

Hobby’s, tja formule 1 is echt mijn passie. Verder lezen, f1 op de PlayStation spelen. Mijn droom is ooit een playseat the hebben met echt pedalen en een stuur om daarmee te racen. Verder vind ik het leuk om te schrijven.
Kleuren doe ik ook op mijn telefoon met Happy Colors.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 20:17

Ik heb 2 paarden en dat is m'n grootste hobby. Lekker rommelen op stal <3 Ondanks dat m'n grote vos met pensioen is gaan we nog wel eens naar 't bos om te wandelen. Met pony men ik.

Verder vind ik puzzelen leuk (1000 stukjes, alles is gaaf met lichte voorkeur voor fantasy thema), en doe ik ook wel eens denksport puzzelboekjes en dan de varia. Alles door elkaar, want ik hou van afwisseling. En niet te hoge moeilijkheidgraad want ik wil niet TE veel nadenken en ze wel af kunnen maken haha. Verder hou ik van wandelen. Ik kan geen super grote wandelingen meer maken (rond 8 km), maar gave routes zijn altijd welkom! Vooral themas WoII, kastelen en natuur. Ik ben nog altijd van plan de waterlinie route te gaan fietsen. Ooit haha.

Ik heb een sportschool abbo en streven is 1x in de week fitness en 1x pilates. En dan nog 1x zwemmen. Maar eerlijkheidshalve heb ik dat nog maar weinig behaald en is het al knap als ik 1 ding in een week doe :=

Verder ben ik echt gek op film muziek. Ik luister op YouTube (ja ik heb geen spotify) epic music, film muziek. En daar word ik echt heel blij van!

Verder vind ik lezen leuk. Vooral Engelse chick flicks. Ik heb Bijna alle boeken van Cecelia Ahern bijvoorbeeld. Ik zou ook wel meer fantasy willen lezen. Alle HP boeken heb ik al en ook al 1001x gelezen, daar krijg ik nooit genoeg van <3

Dat is het wel zo'n beetje 8-)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 20:19

Super lief die suske en wiske uitwisselingen <3

En AB heel veel sterkte en succes dit weekend, hopelijk gaat alles voorspoedig en kun je vlot je kindje vast houden!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 20:22

Sterkte AB !!!

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 20:53

Heel veel sterkte ab!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 21:08

Mijn grootste hobby zijn natuurlijk mijn paarden! <3
Voor de rest heb ik niet zoveel tijd maar als ik die heb dan mag ik graag lezen, tekenen, diamond painten, gamen op mijn Nintendo Switch en een beetje pielen op de dj set

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 21:14

Heel blij met jullie steun!

Ik hou van koken, bakken, wandelen, tuinieren, katten, Nintendo switch, natuur,