Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 12:27

Stiekem meeluisteren als politie of ambu aan 1 van de naburige huizen stopt doen wij ook hoor. Zeker nu ons balkon/terras afgespannen is met riet aan de metalen afrastering. Perfect om achter verscholen te zitten met biertje, wijntje of whatever en een snack en toch mee te genieten O:)

Onlangs stond er aan de ingang van de appartementen schuin tegenover ons meer dan een uur een Ambu en politie. Er had iemand gebeld maar ze konden het appartement niet binnen en de beller reageerde niet.

Amber_anne

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 12:43

Mijn biecht is dat ik Pokémon echt een super leuk programma vind. Mijn vriend ook trouwens dus we kijken het geregeld terug

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 12:58

Biecht... Echt ...

Mijn werk van vijf jaar geleden heeft een groepsapp, en die beste directeur heeft mij gewoon niet uit de groepsapp gegooid.
Ik zie dus telkens wanneer er nieuw personeel is aangenomen of is ontslagen door middel van die app.

Waarom ik er nog wel in zit, weet ik niet :') maar ik geniet er zo van

Inclusief alle vacatures die worden gedeeld. :')

Ik vind het zo mooi!!!!

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 13:11

Ik zal mijn ontbijt ook even biechten:

Afbeelding

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 13:12

Amber_anne schreef:
Mijn biecht is dat ik Pokémon echt een super leuk programma vind. Mijn vriend ook trouwens dus we kijken het geregeld terug

Wij doen dit ook, en meestal spelen we dan ook nog eens pokemon op de switch of pokemon go op de telefoonz.

PollyPancake

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 13:15

Ik lees al even mee, maar heb zelf ook nog wel iets op te biechten.

Ik heb een hond die qua karakter heel anders is dan ik had gehoopt toen ik een hond kocht. Ik heb hem nu 3 jaar en hem als puppy gekocht. Ik heb me destijds echt goed verdiept in het ras, een fokker etc. Maar toch is mijn hond totaal niet wat ik ervan gehoopt had. Ik wou graag een hond waarmee ik lange wandelingen kan maken en telkens een ander bos mee kan ontdekken. Het liefst een die lekker mee zou kunnen op vakantie, of gewoon naar andere plekken zoals op visite. Echt een maatje.

Mijn hond is echter super snel overprikkeld en heeft heeeeeeeeel veel duidelijkheid nodig. Hierdoor wandel ik nu meerdere keren per dag een vast rondje, terwijl ik zelf een hekel heb aan routine. Hij kan ook nergens mee naartoe want dat is gewoon niet te doen qua prikkels. Hierdoor zit hij ook veel meer alleen thuis dan ik graag zou willen. En ik moet me veel strenger opstellen dan eigenlijk bij me past. Consequent zijn vind ik geen probleem, maar ik ben niet zo van een harde aanpak en dat heeft mijn hond wel nodig omdat hij anders blijft proberen waar de grens ligt.

Om een lang verhaal kort te maken: Het liefst zou ik mijn hond 'inruilen' voor een hond die qua karakter beter bij mij en mijn wensen past. Maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om de hond naar een asiel te doen o.i.d. Helemaal met zijn uitdagende karakter wil ik er niet aan denken waar hij terecht zou komen. Het is in principe ook een heel lief beest, doet geen vlieg kwaad en hij kan er zelf ook niets aan doen dat hij is zoals hij is. Dus nu voelt het elke dag als een verplichting om tijd met mijn hond door te brengen, terwijl ik weet dat het ook heel anders kan. Ik ben dan ook jaloers op mensen die wel een 'leuke hond' hebben.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 13:16

Dat ik naar de YT playlist van TikTak heb gekeken? :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 13:59

Plop1997 schreef:
Amber_anne schreef:

Wij doen dit ook, en meestal spelen we dan ook nog eens pokemon op de switch of pokemon go op de telefoonz.

Ik heb vorig jaar heel actief de kaarten verzameld zelfs. Heb voor honderden euro's aan kaarten staan, allemaal zelf "gepulld". Wel een dure hobby, heeft me zeker al 2000 gekost. Daarom nu op een lager pitje. :')

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 14:09

BlondCowgirl schreef:

Ik heb een hond die qua karakter heel anders is dan ik had gehoopt toen ik een hond kocht. Ik heb hem nu 3 jaar en hem als puppy gekocht. Ik heb me destijds echt goed verdiept in het ras, een fokker etc. Maar toch is mijn hond totaal niet wat ik ervan gehoopt had. Ik wou graag een hond waarmee ik lange wandelingen kan maken en telkens een ander bos mee kan ontdekken. Het liefst een die lekker mee zou kunnen op vakantie, of gewoon naar andere plekken zoals op visite. Echt een maatje.

Mijn hond is echter super snel overprikkeld en heeft heeeeeeeeel veel duidelijkheid nodig. Hierdoor wandel ik nu meerdere keren per dag een vast rondje, terwijl ik zelf een hekel heb aan routine. Hij kan ook nergens mee naartoe want dat is gewoon niet te doen qua prikkels. Hierdoor zit hij ook veel meer alleen thuis dan ik graag zou willen. En ik moet me veel strenger opstellen dan eigenlijk bij me past. Consequent zijn vind ik geen probleem, maar ik ben niet zo van een harde aanpak en dat heeft mijn hond wel nodig omdat hij anders blijft proberen waar de grens ligt.

Om een lang verhaal kort te maken: Het liefst zou ik mijn hond 'inruilen' voor een hond die qua karakter beter bij mij en mijn wensen past. Maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om de hond naar een asiel te doen o.i.d. Helemaal met zijn uitdagende karakter wil ik er niet aan denken waar hij terecht zou komen. Het is in principe ook een heel lief beest, doet geen vlieg kwaad en hij kan er zelf ook niets aan doen dat hij is zoals hij is. Dus nu voelt het elke dag als een verplichting om tijd met mijn hond door te brengen, terwijl ik weet dat het ook heel anders kan. Ik ben dan ook jaloers op mensen die wel een 'leuke hond' hebben.

Dit lijkt me echt heel vervelend om mee te maken.

Heb je al overlegd met de fokker van je hond, de rasvereniging of misschien is er een speciale fb pagina voor herplaatsers van het ras.

Yipee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 14:14

BlondCowgirl schreef:

Ah die is wel herkenbaar. Ik heb vroeger een hond gehad, die was heel makkelijk en echt het maatje van mij en mijn moeder. Konden ermee lezen en schrijven. Ook de hond waar ik dus mee ben opgegroeid. Uiteindelijk is hij op oude leeftijd overleden, heel verdrietig maar zo gaat het natuurlijk.

Mijn moeder miste toch wel een hond, een maatje en is uiteindelijk weer voor een pup gegaan. Deze hond is echt heel erg lief. Geen kwaad in de zin. Super speels maar we noemen hem ook weleens onze 'autistische hond'. Heel gevoelig voor prikkels. Is ook echt een schaduw, loopt je constant achterna. Het is net plakband. Je moet hem echt naar zijn plek sturen om hem zijn rust te laten pakken. Heel anders dan de vorige hond. We houden enorm van hem en hij gaat niet weg maar hij is wel enorm anders en kost toch echt wel meer energie. We vragen ons af of het goed gekomen was als deze hond bij een druk gezin met jonge kinderen terecht gekomen was.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 14:53

fleurtjeuh schreef:
Mijn biecht is mijn ontbijt :P
[ [url=m/WiLRII.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit wil ik ook :9

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-22 16:26

maralyn schreef:
Biecht... Echt ...

Mijn werk van vijf jaar geleden heeft een groepsapp, en die beste directeur heeft mij gewoon niet uit de groepsapp gegooid.
Ik zie dus telkens wanneer er nieuw personeel is aangenomen of is ontslagen door middel van die app.

Waarom ik er nog wel in zit, weet ik niet :') maar ik geniet er zo van

Inclusief alle vacatures die worden gedeeld. :')

Ik vind het zo mooi!!!!

:9 :9 :9

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 16:56

Varekaj schreef:
Stiekem meeluisteren als politie of ambu aan 1 van de naburige huizen stopt doen wij ook hoor. Zeker nu ons balkon/terras afgespannen is met riet aan de metalen afrastering. Perfect om achter verscholen te zitten met biertje, wijntje of whatever en een snack en toch mee te genieten O:)

Onlangs stond er aan de ingang van de appartementen schuin tegenover ons meer dan een uur een Ambu en politie. Er had iemand gebeld maar ze konden het appartement niet binnen en de beller reageerde niet.

:') Heeeeerlijk ja dit soort ramptoerisme. In mijn vorige woning, aan een ellendige ghettostraat, had ik een verrekijker liggen om 24/7 alle ruzies en drama goed te kunnen volgen, en kentekens aan de politie door te bellen :Y)

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 18:07

Ik bedacht nog een goede biecht

Toen wij in ons vorige huis kwamen wonen hadden de huurders voor ons allemaal troep verstopt voor ons. Denk aan oud papier, (ondertussen beschimmeld) eten, gewoon rotzooi maar ook vieze onderbroeken. Dit lag in kastjes maar ook de hele zolder lag vol. De verhuurder heeft er een hele volle aanhanger uitgehaald.

We woonde er al een tijd toen we een pakket kregen die voor hun bestemd was. Ik heb het open gemaakt en er zat een zwemband in voor een baby. Ik heb het ding op zolder gelegd en niet meer naar gekeken. Een aantal weken later stond de vrouw op de stoep met de vraag of we hun pakket hadden. Mijn vriend heeft glas hard gelogen en we hebben de band naar de kringloop gebracht.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 18:08

Mijn biecht voor vandaag is dat ik eigenlijk al jaren hoop dat mijn bovenbuurvrouw es van de trap valt en minstens haar been breekt en daardoor wekenlang niet in haar huis kan wonen en ik eindelijk eens rust heb.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 18:21

Ik zit heerlijk lui in de zon terwijl schoonzus en familie de tafel aan het dekken is enzo.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 19:09

Amber_anne schreef:

Jaa ik ook! Speel ook alle pokemon spellen op de switch.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 19:16

Ik heb een nacht doorgehaald met sekspartner en we gingen om 07.00 slapen. Om uiteraard vol door de wekker heen te slapen die om 08.00 uur ging (ik had een vogeltjes melodie, dacht toch echt dat die tuin vol vrolijke vogeltjes zat :') ).

Om 10.15 wakker geschrokken: telefoon compleet leeg.. snel douchen en een koffie en ex geappt dat ik dochter na de koffie kwam ophalen. Ik heb niet verteld waar ik die koffie dronk, anders is hij niet meer zo makkelijk met onze dochter een extra dag te nemen :Y)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 19:22

Ik ben 32 jaar en ik ben vandaag voor het eerst verbrand (tenminste, ik denk dat ik verbrand ben, ik kleur sowieso altijd eerst rood op en de volgende dag ben ik dan heel mooi bruin, maar nu tintelt mijn huid, ik kan het niet goed omschrijven, het doet geen zeer, maar het tintelt gewoon. ) en dat door alleen maar op een verjaardag in de tuin te zitten in een topje.
En echt waar, ik zit normaal ook heel veel in de zon, gebruik nooit zonnebrand want ik ben werkelijk waar nog nooit verbrand, waar dit nu mis is gegaan? Heel apart :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-22 19:25

Nederlanders be like, vandaag een tomaatje, morgen een chocolaatje!

Biecht: ik kan heel snel mooi bruin worden maar het komt bij mij altijd uit een potje omdat ik geen zonschade wil _O-

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 19:26

Ik al 16 jaar een navelpiercing wil en het doodfucking eng vind en net een afspraak heb gemaakt :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 19:35

Urbanus schreef:
Nederlanders be like, vandaag een tomaatje, morgen een chocolaatje!

Biecht: ik kan heel snel mooi bruin worden maar het komt bij mij altijd uit een potje omdat ik geen zonschade wil _O-

Nou, het is bij mij een beetje afhankelijk, ik kleur sowieso heel snel, hoef maar een minuut zon te hebben en ik heb al aftekeningen op mijn lichaam staan van kleding :+ (heel vervelend toen wij vorig jaar gingen trouwen. Ik heb constant tshirts met lange mouwen moeten dragen :') )
Ik ben ook altijd een beetje roodbruin volgens mijn man, echt een mooie warme kleur bruin :j
Ik kan trouwens al sneller van rood naar bruin gaan, maar ik denk dat het nu wel echt een dag duurt.
Ik wordt trouwens nooit een kreeft, gewoon een beetje rood :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 19:35

rink schreef:
Ik al 16 jaar een navelpiercing wil en het doodfucking eng vind en net een afspraak heb gemaakt :')

Stoer!

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 20:18

Ik zou vandaag gezond eten
Afbeelding

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 20:22

Picopico schreef:
Ik zou vandaag gezond eten
[ [url=m/mIqw11.jpg]Afbeelding[/url] ]

Is dit macaroni op een pizza?