[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 08:41

Niobe schreef:
Dit is op zich wel handig
[ [url=m/3XEYPd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo'n baby hang je alleen zo lastig weg :\.

MarlindeRooz

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 08:51

En dweilt die dan met z’n eigen kwijl of?

Mijn nieuwe kind heeft vannacht tunnels gegraven en zichzelf prima vermaakt. Best knap voor een van een jaar.

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 08:55

Wat een leuk kind <3.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 08:56

Ja het is een Chinees geadopteerd kindje <3

Heel zoet ik sliep er met m’n hoofd naast en kon gewoon doorslapen.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 09:47

Best wel leuk, zo'n kind. Maar ik ben bang dat onze hond niet lief zal zijn voor zo'n kind. Dus ik ga er maar geen adopteren.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 09:50

Onze hond heeft gisteren weer een konijn uit de wei geplukt...dus dit soort kinders is hier ook geen succes.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 09:55

Haha hier nog geen enkele oppashond gehad die er wat mee deed. Daarbij zit er normaal een deksel op het verblijf. :P

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 10:06

Ik droomde vannacht dat een vriendin een kind wilde maar lukte niet dus ik zei "geef hier dat zaad, ik kweek het wel" :') Dus inderdaad zwanger. poedersuiker. Niks tegen mijn vriend verteld want ik dacht, lukt toch niet..

:')

Paniek want oliebol nu is het serieus.. Overwoog abortus ook al was ik al 23 weken, toen kon het nog.. Maar had mijn vriendin ook een kind beloofd dus ja.. :')
En normaal weet ik dan wel dat ik droom en kan ik mezelf wakker maken maar dat lukte nu niet.
Wát een drama.. %)

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 10:07

Naïeve droom-jij :D

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 10:16

Ooh wat vreselijk Captain. :oo Gelukkig was het maar een droom, brr.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 10:24

Dat is geen droom, dat is een nachtmerrie :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 11:14

Captain schreef:
Ik droomde vannacht dat een vriendin een kind wilde maar lukte niet dus ik zei "geef hier dat zaad, ik kweek het wel" :') Dus inderdaad zwanger. poedersuiker. Niks tegen mijn vriend verteld want ik dacht, lukt toch niet..

Paniek want oliebol nu is het serieus.. Overwoog abortus ook al was ik al 23 weken, toen kon het nog.. Maar had mijn vriendin ook een kind beloofd dus ja.. :')
En normaal weet ik dan wel dat ik droom en kan ik mezelf wakker maken maar dat lukte nu niet.
Wát een drama.. %)

Ik heb daar serieus vaak nachtmerries van gehad hè... zwanger zijn (dan niet voor vrienden...)
Maar dat ik dan zwanger was, en helemaal blij mee (dat was nog het meest enge van de nachtmerrie). En dan opeens een flash forewarned... naar dat het kind 10 is, man weg... want ja, die wilde geen kind.
Ik een versleten moeke met grijs haar en wallen tot aan mijn enkels, jankend in mijn VT wonen perfecte keuken... dat ik dit helemaal nooit had gewild en mijn leven verwoest was.

Badend in het zweet werd ik dan wakker, volledige paniek :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 11:47

_San87_ schreef:
Niobe schreef:
Dit is op zich wel handig
[ [url=m/3XEYPd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo'n baby hang je alleen zo lastig weg :.

Ah ja, toch niet zo’n goed idee

He bah wat een nare dromen!

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 12:29

Ik voel me inmiddels weer een beetje normaal.

Blij dat ik hier gewoon kan melden er blij mee te zijn dat mijn eileiders in een laboratorium liggen :). Ze onderzoeken ze voor de zekerheid, maar de arts zag geen reden tot zorg.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 12:59

Dat is fijn dat je je zo snel weer een beetje normaal voelt Luxorvalkje! :)

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 17:05

_San87_ schreef:
Ceffyl schreef:
Oh jee... ;( begint dat nu alweer. Hier hebben we een hele grote recht achter de schutting staan en 3 gezinnen die hem delen. Staat zomers haast altijd wel minstens één krijsje op |(

Oh, wat een asociale plek om hem neer te zetten... Dan hebben jullie nooit rust?

Klopt, ik heb een noisecancelling koptelefoon gekocht. Maar even lekker buiten eten in de tuin is er niet bij helaas, want dan staan die jong te springen en te gieren op dat ding.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 16:23

Ik heb me bescheurd om jullie schrijfsels. Zelf schijn ik op mijn 9e al gezegd te hebben dat ik geen kinderen wil... en ik heb volgehouden. Mijn zusje heeft er 2 waarvan 1 zelf ook alweer 2 heeft, mijn andere zusje 3 volwassen, waarvan 1 zwaar gehandicapt, mijn broertje in Israel heeft er 5, 4 jongens en 1 meisje, de oudste is 16. En ik heb 4 minipaardjes :-)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 17:01

hahahatsjoe schreef:
Ik heb me bescheurd om jullie schrijfsels. Zelf schijn ik op mijn 9e al gezegd te hebben dat ik geen kinderen wil... en ik heb volgehouden. Mijn zusje heeft er 2 waarvan 1 zelf ook alweer 2 heeft, mijn andere zusje 3 volwassen, waarvan 1 zwaar gehandicapt, mijn broertje in Israel heeft er 5, 4 jongens en 1 meisje, de oudste is 16. En ik heb 4 minipaardjes :-)

Klinkt alsof jij de beste deal hebt. Iig de minste kopzorgen.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 17:19

Captain schreef:

Wát een drama.. %)

Ik heb ook wel eens gedroomd dat ik zwanger was. Of ruzie met m’n vent had dat hij wel kinderen wou en ik niet, ecbt ik paniek wordt je dan wakker

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 17:54

hahahatsjoe schreef:
Ik heb me bescheurd om jullie schrijfsels. Zelf schijn ik op mijn 9e al gezegd te hebben dat ik geen kinderen wil... en ik heb volgehouden.

Ik was ook al jong er erg duidelijk over. Ik gaf ook al heel jong aan absoluut geen baby poppen te willen... Toch gekregen babypoppen gingen ook echt het raam uit. _O-
Vanaf de leeftijd van een barbie was het welkom in mijn kamer... dieren-babypoppen wel natuurlijk :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 19:00

Ik zat in groep 1 toen ik zei dat als ik ooit zwanger zou worden ik de baby in een rivier zou gooien of bij het afval. := Was ook al snel duidelijk. :Y)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 19:42

Ik heb ooit als kleuter een kruipende pop gekregen die mama zei. Ik heb beelden van mezelf gezien dat ik die pop aan het slaan was omdat ik er gek van werd :') ik vond poppen en barbies sowieso stom. Die had ik alleen als ze paarden hadden

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 19:47

Barbies vond ik leuk. Vooral de paarden ind Poppen wel gehad maar deed ik eigenlijk niks tot zeer weinig mee. Weet wel dat ik een baby Born wou.. maar dat was meer omdat m’n nichtje er 1 had en ik niet..

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 19:50

Ik kreeg een pop met rode vlechten van sinterklaas. Haar gezicht, handjes en voetjes waren plastic. Haar romp zacht stof. Zo dacht mijn moeder dat ik een pop wel leuk zou vinden. Vond alleen knuffels leuk.
Maar heb blijkbaar de pop bij de vlechten gepakt en weg geslingerd en verdrietig en boos op sinterklaas geroepen:ik wil geen pop.

Zelf weet ik dit niet meer. Maar heb het vaak te horen gekregen

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 20:00

Ik was juist helemaal dol op mijn poppen, ook baby poppen. Hartstikke jaloers geweest op een buurmeisje dat een baby born had :=

Niettemin op nog op basisschool definitief besloten nooit aan kinderen te willen beginnen en daar is niets in veranderd... Nou ja destijds dacht ik om die reden mijn hele leven alleen te moeten doorbrengen, iets met katholieke opvoeding :+ dat hoeft gelukkig toch niet :)