Niobe schreef:Dit is op zich wel handig
[ [url=m/3XEYPd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo'n baby hang je alleen zo lastig weg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Ik droomde vannacht dat een vriendin een kind wilde maar lukte niet dus ik zei "geef hier dat zaad, ik kweek het wel"Dus inderdaad zwanger. poedersuiker. Niks tegen mijn vriend verteld want ik dacht, lukt toch niet..
Paniek want oliebol nu is het serieus.. Overwoog abortus ook al was ik al 23 weken, toen kon het nog.. Maar had mijn vriendin ook een kind beloofd dus ja..
En normaal weet ik dan wel dat ik droom en kan ik mezelf wakker maken maar dat lukte nu niet.
Wát een drama..
_San87_ schreef:Ceffyl schreef:Oh jee...begint dat nu alweer. Hier hebben we een hele grote recht achter de schutting staan en 3 gezinnen die hem delen. Staat zomers haast altijd wel minstens één krijsje op
Oh, wat een asociale plek om hem neer te zetten... Dan hebben jullie nooit rust?
hahahatsjoe schreef:Ik heb me bescheurd om jullie schrijfsels. Zelf schijn ik op mijn 9e al gezegd te hebben dat ik geen kinderen wil... en ik heb volgehouden. Mijn zusje heeft er 2 waarvan 1 zelf ook alweer 2 heeft, mijn andere zusje 3 volwassen, waarvan 1 zwaar gehandicapt, mijn broertje in Israel heeft er 5, 4 jongens en 1 meisje, de oudste is 16. En ik heb 4 minipaardjes
Captain schreef:Ik droomde vannacht dat een vriendin een kind wilde maar lukte niet dus ik zei "geef hier dat zaad, ik kweek het wel"Dus inderdaad zwanger. poedersuiker. Niks tegen mijn vriend verteld want ik dacht, lukt toch niet..
Paniek want oliebol nu is het serieus.. Overwoog abortus ook al was ik al 23 weken, toen kon het nog.. Maar had mijn vriendin ook een kind beloofd dus ja..
En normaal weet ik dan wel dat ik droom en kan ik mezelf wakker maken maar dat lukte nu niet.
Wát een drama..
hahahatsjoe schreef:Ik heb me bescheurd om jullie schrijfsels. Zelf schijn ik op mijn 9e al gezegd te hebben dat ik geen kinderen wil... en ik heb volgehouden.