Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oomens schreef:Fading schreef:Het moment waarop je onder de douche douche gel in je haar smeert in plaats van shampoo
Zit daar verschil tussen dan?
fleurtjeuh schreef:Marije_1997 schreef:
Ga voor jezelf even na waarom je ineens zo zwaar bent. Ligt het aan je eten of komt het gwn omdat je ouder word en en je lichaam veranderd?
Ik weet hoe het is. Woog 2/3 jaar geleden dik 70kg,maatje 40/42. Voelde me lelijk dik walgelijk. Knop omgezet en 20kg afgevallen in 1 jaar. Wel wat geschommeld na der hand. Maar altijd onder de 60 gebleven. Maatje 36/s en ik voel me weer helemaal happy.
Ik ben 28 en ben in 1 jaar ongeveer 10 a 15 kilo aangekomen..
Ik ben gewoon te lui geweest en heb te veel gegeten
fleurtjeuh schreef:Marije_1997 schreef:
Ga voor jezelf even na waarom je ineens zo zwaar bent. Ligt het aan je eten of komt het gwn omdat je ouder word en en je lichaam veranderd?
Ik weet hoe het is. Woog 2/3 jaar geleden dik 70kg,maatje 40/42. Voelde me lelijk dik walgelijk. Knop omgezet en 20kg afgevallen in 1 jaar. Wel wat geschommeld na der hand. Maar altijd onder de 60 gebleven. Maatje 36/s en ik voel me weer helemaal happy.
Ik ben 28 en ben in 1 jaar ongeveer 10 a 15 kilo aangekomen..
Ik ben gewoon te lui geweest en heb te veel gegeten
MarlindeRooz schreef:Morgen voor het eerst na jaren naar de tandarts. Kan me nu al ziek maken van de stress.
Iejoorr schreef:MarlindeRooz schreef:Morgen voor het eerst na jaren naar de tandarts. Kan me nu al ziek maken van de stress.
Herkenbaar, maar dan voor mn booster die ik morgen moet halen. Ben al sinds vanochtend zenuwachtig en word helemaal naar als ik er aan denk
Sterkte in ieder geval!
MarlindeRooz schreef:Morgen voor het eerst na jaren naar de tandarts. Kan me nu al ziek maken van de stress.