Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
idinn schreef:Herstel gaat wel voor, dus had me wel ingesteld op hindernissen moeten overslaan. Hardlopen mag gewoon, dus in ergste geval had ik vooral dat gedaan en m'n maatje mentaal bijgestaan qua obstakels. Maar het viel gelukkig mee. Scheelt dat de blessure paaldans gerelateerd is en op een wat vreemde plek zit
En helemaal overslaan wilde ik niet, die tickets verdorie 2 jaar terug gekocht haha.
Slim van die geurstokjes! Ik bedacht gister een top.. maar ben 'm alweer kwijt
LWDaisy schreef:Hier krijgen de mannetjes stilletjes aan kleur & kledij
De bruintjes zijn al klaar, die met de gele knopen woont sinds vandaag bij mijn mama
[ [url=m/zarhxU.png]Afbeelding[/url] ]
Dispar_Vulgo schreef:Ben ik de enige die het nu wel eens tijd vind worden voor de verdeling van de lootjes?
justdiesel schreef:Dispar_Vulgo schreef:Ben ik de enige die het nu wel eens tijd vind worden voor de verdeling van de lootjes?
Nee
Iets anders
Ik had een tijdje terug al een vraag gesteld over of er mensen uit Belgie meedoen en hoe dat dan moet met het verzenden van een pakket.
Als ik Google dan kost dat 25 euro
Dat vind ik persoonlijk toch wel veel van het goede.....
Dispar_Vulgo schreef:Ben ik de enige die het nu wel eens tijd vind worden voor de verdeling van de lootjes?
Lous schreef:Succes Debbie!
Ik mag volgende week. 10,5 km in Rotterdam.
idinn schreef:Is dat Bowie voor en na de deuk? Ik mis de kroos, maar hij lijkt wel natter geworden..
Saul schreef:Ik heb vandaag mijn 4mm tunnels weer in m’n oren gepropt. Dus das evt ook een top. Met een leuk printje, een vogeltje of een mooi bloemetje