Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:MyWishMax schreef:Ik vind die 1e beredenering beter of met meer begrip. Niet perse gevolg van vaccinatie, maar van stress en lijf komt wel in soort stress door vaccinatie.
Beide zeggen in principe hetzelfde, maar de ene legt uit dat het wel kan als gevolg maar niet perse door deze vaccinatie alleen. De andere is gewoon, nee komt door stress...
En ik vind dat als je lichaam in de stress schiet van dr vaccinatie dat wel degelijk een bijwerking.
Beetje vreemd dat spierpijn in de arm dan wel een bijwerking is.
Huertecilla schreef:ingedebruijn schreef:Ik hoop dus wel dat dat nog weggaat en we 'm over een jaar pas hoeven te herhalen
Ik wil helemaal niet herhalen. Dat is dan een eindeloos gebed.
Wil liever nu ik door het vaccin tegen de ergste gevolgen beschermd ben het eggie.
Cer schreef:Mijn enige bijwerking was dat ik tot 2 weken na t vaccin zonder bril mn computerwerk kon doengeen grap, wel mega toevallig
Dus herhaling , kom maar door
Cer schreef:Geen ideemaar ik ben sinds de laatste vaccinatie enorm aan t klooien met mn lenzen
bigone schreef:Toch wel apart dat ik hier over ogen lees. Ik heb al jaren een variofocus bril, de laatste drie, vier weken het idee dat ik het allemaal niet zo goed meer zie. En eind juni tweede prik gehad. Nog even een paar weken afwachten anders ook maar weer nameten. Zou wel k@t zijn wanneer het door vaccinatie komt, die mag dan gratis zijn, mijn glazen zijn tegen de 1000 euro
Popstra schreef:Zullen het niet gewoon toevalligheden zijn die samen vallen met het vaccineren?
Ik zelf heb na 2 vaccinaties overigens geen last van gekke dingen gehad. Mijn man, broer, moeder, schoonzus, nichtjes, etc ook niet...
Niemand die ik ken eigenlijk.