Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:Theorie is verlengd voor de mensen die anders op de grens zitten. Dus dat is gelukkig een horde minder.
Ik moet voor herexamen praktijk. Was te zenuwachtig, ook onder het mom: 'waarschijnlijk komt er weer een lockdown en staat het op stil'. Na, dat is dus gebeurt.
Haha, een autoband is ook wel wat vervelender dan een fietsband
Mkango schreef:Dat de Nederlandse douane het vasthoudt, snap ik, want daar moet alles ingeklaard worden. Dat was ook toen ik een Samsonite koffer naar Nieuw Zeeland liet verschepen en een keer iets bestelde in de VS, maar waarom ze het in het VK zo lang vasthouden... Het ding is ook al twee keer aangemeld voor export, maar het ligt nog steeds op het depot.
Wat een gedoe ook voor jou.Het bedrijf waarvoor ik werk (hengelsportwinkel) heeft ook al problemen, met name met het verkopen van aas, want dat moet nu ook ineens getest en veterinair gecertificeerd worden. We kunnen momenteel dus geen aas verkopen in de EU en dat heeft ook zijn weerslag op de andere producten.
Flying_Angel schreef:Dat ik e-mails ontvang van zalando dat mijn bestelling bezorgd wordt door PostNL. Nu opeens mail van dhl dat het vandaag bezorgd wordt.tussen 17:30-21:30. Ik heb alleen een baby van 4,5 week en ik ga soms ook om 19:30 uur naar bed
heb nu maar aangegeven dat ze het neer mogen zetten, maar vorige keer belden ze ook gewoon aan ondanks mijn notitie.
Kookaburra schreef:Doedatje schreef:Ik wil mijn rijbewijssss. Mag eind maart weer, maar heb al 3 maand niet meer gereden, dus weet niet of mijn niveau nog op pijl is.
Herkenbaar... Als eind maart al doorgaat
Doedatje schreef:Kookaburra schreef:Herkenbaar... Als eind maart al doorgaat
Ik heb vannacht gedroomd dat de de lockdown doorgaat tot 20 maart en dat het daardoor onmogelijk is om mijn rijbewijs te halen met 5 dagen om te oefenen.