Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 00:22

Op feestboek weer hele discussie dat er best 2 paarden in B wagentje passen. Zucht, wanneer leren jullie de regels eens lezen.
Nee nee en nog eens nee, er passen zelden of nooit qua gewicht 2 paarden in zo'n ding!
Of ze moeten hun zadels en ruiters thuis laten en geen volle tank brandstof of jerrycan water meenemen en niet willen eten.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 00:22

Het lijkt mij super vervelend dat je nu je rijbewijs niet kunt behalen door corona -O- . Ik was al heel blij dat ik eigenlijk op de valreep wat dat betreft ( november 2019) af heb kunnen rijden voordat alle ellende begon.

Hopelijk gaat het voor jullie door in maart. Hoe doen ze dat eigenlijk met de theorie? Begreep dat de theorie maar maximaal een jaar geldig bleef. Mooi banketstaaf als je dat weer opnieuw moet doen door het lange wachten...

--

Enige waar ik vandaag aan geëerd heb is dat ik gewoon geen autobanden op kan pompen :') Mijn voorband was een beetje leeg en we hebben zelf wel een pompje ( een ouderwetse nog wel ). En de vorige keer lukte het mij daar ook mee toen ik met 0,2 bar naar huis ben gereden omdat ik een elektrische pomp niet kon bedienen :'). Dus dacht nu ook van ach één band pak ik de ouderwetse pomp wel voor. Zucht krijg ik de pomp niet aangesloten , trekt nog meer lucht uit mijn band. Dus ik in de stress want ik moest naar stage en nog eten en te weinig tijd.... Maar het viel nog mee dus uitgesteld voor morgen en een slachtoffer gevonden die mij het nu even goed gaat leren :')

Echt verschrikkelijk ik vul zelf de motorolie bij , ruitenwisservloeistof geen probleem onderhoud doe ik zo veel mogelijk zelf. Maar een band oppompen is gewoon weer te moeilijk.

Kookaburra

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 00:28

Theorie is verlengd voor de mensen die anders op de grens zitten. Dus dat is gelukkig een horde minder.
Ik moet voor herexamen praktijk. Was te zenuwachtig, ook onder het mom: 'waarschijnlijk komt er weer een lockdown en staat het op stil'. Na, dat is dus gebeurt.

Haha, een autoband is ook wel wat vervelender dan een fietsband :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 00:30

Ik wil op bed maar ben te lui om van de bank af te komen

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 00:30

Ik wil lente, en dat het coronavirus en alle bijbehorende maatregelen weg zijn.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 01:12

Kan niet slapen nie

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 02:56

Kookaburra schreef:
Theorie is verlengd voor de mensen die anders op de grens zitten. Dus dat is gelukkig een horde minder.
Ik moet voor herexamen praktijk. Was te zenuwachtig, ook onder het mom: 'waarschijnlijk komt er weer een lockdown en staat het op stil'. Na, dat is dus gebeurt.

Haha, een autoband is ook wel wat vervelender dan een fietsband :+

Ik heb er ook 2x over gedaan. De eerste keer was ik ook te zenuwachtig en vergat ik op een kruispunt nog een keer goed te kijken. Kwam nog een auto van rechts en die vent drukte even heel hard op de rem. Was nog geen 2 minuten weg :+. Daarna een melding dat motorkap open stond en ik tikte hem even in de vrij op de snelweg perongeluk. Al met al een ramp! Vond die vent ook verschrikkelijk die het examen afnam... Volgens mij rijleraar had ik deze wel kunnen halen (mijn rijleraar was soms wel een beetje een zenuwpees)

Tweede keer was ik veel relaxter omdat ik wist wat er ging gebeuren! En ik had een super aardige kerel die het examen afnam. Fijn kunnen kletsen. Ik had ook mazzel met de route moet ik zeggen. Hij koos voornamelijk 50 wegen en stuk snelweg :') keren via bocht achteruit ging waardeloos maar toch het examen gehaald. Dus laat je niet afschrikken van een klein foutje.

Ik merkte dat als ik fouten maakte tijdens de rijles dat vooral kwam omdat ik vaak wat zenuwachtig werd van mijn rijleraar. Heb dat nu als mijn vader naast mij zit kan ik soms acuut niet meer rijden. Zodra ik alleen rij is er geen spanning. En ik vindt het geweldig om nu rond te crossen _/-\o_

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 05:32

Mkango schreef:
Dat de Nederlandse douane het vasthoudt, snap ik, want daar moet alles ingeklaard worden. Dat was ook toen ik een Samsonite koffer naar Nieuw Zeeland liet verschepen en een keer iets bestelde in de VS, maar waarom ze het in het VK zo lang vasthouden... Het ding is ook al twee keer aangemeld voor export, maar het ligt nog steeds op het depot. :roll:

Wat een gedoe ook voor jou. -O- Het bedrijf waarvoor ik werk (hengelsportwinkel) heeft ook al problemen, met name met het verkopen van aas, want dat moet nu ook ineens getest en veterinair gecertificeerd worden. We kunnen momenteel dus geen aas verkopen in de EU en dat heeft ook zijn weerslag op de andere producten.

Het is het een ramp. De helft van mijn verkopen komen via de uk. Je bent 2 jaar aan het voorbereiden. Alles en iedereen speelt mooi weer en zegt "we zijn voorbereid, als jij het kan kunnen wij het ook"... Puntje bij paaltje ben ik er klaar voor. Alle documentatie is er. Douane niet klaar, transporteurs niet klaar. Het zijn geen mega bijzondere producten, van sommige producten worden er in nederland 1000den stuks per week verkocht.

Eerlijkheidshalve slaap ik er bijna niet meer van... Geen product import betekend officieel geen verkopen, dus geen verdiensten. Elke dag klanten die vragen waar het is...
Een overheid die niet thuis geeft om te helpen "want had je maar voorbereid moeten zijn"... Leuk hoor, pomp nog een paar miljoen links en rechts weg, maar er is voor ons geen steun. Jaarlijks importeren we voor 25 miljard vanuit het vk naar hier... Op dit moment word maar nog 30% van het normale ingevoerd... Inplaats van meer wordt het ook minder elke week omdat bedrijven het gewoon opgeven.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 07:12

Ik vermoed dat mijn pakketje uit de UK daar ook vast ligt... Het is zó vervelend. Helemaal voor de mensen die er hun inkomsten uit moeten halen :\.

Ik verwacht twee paar schoenen uit de UK, particulier verzonden, ze zullen er ca juni wel zijn dan :').

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 07:43

Ik duim dat het snel beter gaat met de import vanuit VK wat een ramp voor de bedrijven zeg dit ;(

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 07:57

Dat ik e-mails ontvang van zalando dat mijn bestelling bezorgd wordt door PostNL. Nu opeens mail van dhl dat het vandaag bezorgd wordt. :\ tussen 17:30-21:30. Ik heb alleen een baby van 4,5 week en ik ga soms ook om 19:30 uur naar bed := heb nu maar aangegeven dat ze het neer mogen zetten, maar vorige keer belden ze ook gewoon aan ondanks mijn notitie.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 08:01

Flying_Angel schreef:
Dat ik e-mails ontvang van zalando dat mijn bestelling bezorgd wordt door PostNL. Nu opeens mail van dhl dat het vandaag bezorgd wordt. : tussen 17:30-21:30. Ik heb alleen een baby van 4,5 week en ik ga soms ook om 19:30 uur naar bed := heb nu maar aangegeven dat ze het neer mogen zetten, maar vorige keer belden ze ook gewoon aan ondanks mijn notitie.

Je kan bij dhl toch je bezorging laten verplaatsen naar morgen?

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 09:12

Kookaburra schreef:
Doedatje schreef:
Ik wil mijn rijbewijssss. Mag eind maart weer, maar heb al 3 maand niet meer gereden, dus weet niet of mijn niveau nog op pijl is.

Herkenbaar... Als eind maart al doorgaat :+

Ik heb vannacht gedroomd dat de de lockdown doorgaat tot 20 maart en dat het daardoor onmogelijk is om mijn rijbewijs te halen met 5 dagen om te oefenen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 09:13

Wat super rot zeg voor jullie! :(:) En dit kost jullie volgens mij ook extra geld, want je moet extra lessen nemen en dan nog een keer examen rijden, als het er van komt. -O-

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 09:24

Doedatje schreef:
Kookaburra schreef:
Herkenbaar... Als eind maart al doorgaat :+

Ik heb vannacht gedroomd dat de de lockdown doorgaat tot 20 maart en dat het daardoor onmogelijk is om mijn rijbewijs te halen met 5 dagen om te oefenen.

Ik hoop dat de lockdown niet doorgaat . Met deze vooruitgang ben ik in mei aan de beurt, vanaf 21 december :(
Ja mij kostte het sowieso al extra, want met 1 les voor het examen ga ik er nu niet meer komen. -O-

Maar Doedatje, stel dat gebeurd, zou je rijschool dan niet zeggen ik plan je 5 dagen op rij in? Dat zou mijn rijschool sowieso wel doen :)

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 10:38

Moe en een ietwat pijnlijke buik. Waarom heb ik engelen geduld met anderen maar met mezelf heb ik dat gewoon niet. Mn lichaam moet helen maar verplicht rustig aan doen zit gewoon niet in mijn systeem. |o

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 10:46

Tinker die het vertikt haar super dure voordroog te eten |o
Echt, we halen dat ivm je longen vreet 't gewoon.

Side Note, onze andere merrie eet het wel gewoon. De stinker wil gewoon het hooi eten

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 10:54

De hoeveelheid dat het woord proces wordt gebruikt in temptation Island

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 10:57

Valerie93 schreef:

DIT ja! Niet te doen. Je zit op Temptation, niet op een monnikenretraite in Nepal. Doe niet zo speciaal...

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 10:59

Eapy schreef:
Valerie93 schreef:

DIT ja! Niet te doen. Je zit op Temptation, niet op een monnikenretraite in Nepal. Doe niet zo speciaal...

Nog even en ik ga zelf een proces door..

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 11:23

Het is natuurlijk ook wel een enorm proces he..

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 11:25

Zo te zien moet ik blij wezen dat ik geen Videoland heb als ik jullie reacties lees. _O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 11:25

Ik heb gewoon 0 motivatie vandaag. Gewoon 0. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 11:26

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 11:29

Boek wat ik drie weken geleden heb besteld is weer vertraagd... I blame Brexit. :')