Heel veel sterkte, ik weet precies hoe je je voelt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het doet me zo zeer haar zo te zien. Ze durft niet meer naar buiten voor een laatste plas. En het is pas oktober...
Flux schreef:Ach Doef, heel veel sterkte. Dat doet zo ontzettend zeer...![]()
Ik ben verdrietig omdat mijn hond dit jaar ontzettend veel vuurwerkangst heeft. Ze knallen hier al elke avond sinds einde september en ze anticipeert rond 7u in de avond al dat de knallen komen waardoor ze dus dan ook al gaat stressen zonder dat ze nog wat gehoord heeft.Het doet me zo zeer haar zo te zien. Ze durft niet meer naar buiten voor een laatste plas. En het is pas oktober...
![]()
(ja we trainen volop met een hushmuff/oorbeschermers, ze staat ook al op supplementen van puur en heeft een thundershirt)
4EverHobbes schreef:Afgelopen zondag hebben we onze lieve Fonz laten gaan…![]()
We hadden een afspraak staan voor gisterochtend bij ons thuis, voor euthanasie. Zaterdag was hij super fit, blij en wilde dolgraag lopen en rollen en kluiven…. Toen sloeg de twijfel toe, want hoe kun je zo’n gezond ogende hond nou laten inslapen?
Zondagochtend zagen we hem echter opeens weer beroerd worden en hebben we hem meteen naar de spoedkliniek gebracht, waar hij rustig is ingeslapen. Wat een afschuwelijke week was het…
De stilte en de leegte in huis zijn onbeschrijflijk poedersuiker en onze andere hond is ook zo van slag![]()
black_kelpie schreef:Gisteren te horen gekregen dat de artsen toch wel weer in mijn hoofd aan de gang willen omdat ze denken dat de reparatie van 2 jaar geleden het niet gaat houden op termijn. Het eerste onderzoek is net ingepland en ik ben echt doodsbenauwd voor wat er gaat komen. Waarom moet dit mij allemaal overkomen? Het onderzoek en de reparatie kunnen bloedingen veroorzaken en wat dan. Kasplantje? Blind? Het voelt als een zieke grap en ik weet niet hoeveel ik nog kan hebben

voor Hannanas. Ik ken het helaas. black_kelpie schreef:Gisteren te horen gekregen dat de artsen toch wel weer in mijn hoofd aan de gang willen omdat ze denken dat de reparatie van 2 jaar geleden het niet gaat houden op termijn. Het eerste onderzoek is net ingepland en ik ben echt doodsbenauwd voor wat er gaat komen. Waarom moet dit mij allemaal overkomen? Het onderzoek en de reparatie kunnen bloedingen veroorzaken en wat dan. Kasplantje? Blind? Het voelt als een zieke grap en ik weet niet hoeveel ik nog kan hebben
4EverHobbes schreef:Afgelopen zondag hebben we onze lieve Fonz laten gaan…![]()
We hadden een afspraak staan voor gisterochtend bij ons thuis, voor euthanasie. Zaterdag was hij super fit, blij en wilde dolgraag lopen en rollen en kluiven…. Toen sloeg de twijfel toe, want hoe kun je zo’n gezond ogende hond nou laten inslapen?
Zondagochtend zagen we hem echter opeens weer beroerd worden en hebben we hem meteen naar de spoedkliniek gebracht, waar hij rustig is ingeslapen. Wat een afschuwelijke week was het…
De stilte en de leegte in huis zijn onbeschrijflijk poedersuiker en onze andere hond is ook zo van slag![]()
black_kelpie schreef:Gisteren te horen gekregen dat de artsen toch wel weer in mijn hoofd aan de gang willen omdat ze denken dat de reparatie van 2 jaar geleden het niet gaat houden op termijn. Het eerste onderzoek is net ingepland en ik ben echt doodsbenauwd voor wat er gaat komen. Waarom moet dit mij allemaal overkomen? Het onderzoek en de reparatie kunnen bloedingen veroorzaken en wat dan. Kasplantje? Blind? Het voelt als een zieke grap en ik weet niet hoeveel ik nog kan hebben