Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
JPitty schreef:Niet alleen met die telefoon... Ik volg op FB het account van de plaatselijke politie en als ik zo lees wat zij van de weg plukken aan bestuurders die bezopen, met drugs of lachgas op achter het stuur kruipen. Daar erger ik me ook echt scheel aan, levensgevaarlijk die types die met dat soort spul op achter het stuur kruipen... Laatst deden ze echt een grote vangst: een wagen met 78 flessen lachgas aan boord: https://www.nu.nl/binnenland/6135771/po ... -reed.html.
Goof schreef:Ik vind het sowieso weer superdruk op de wegen waardoor ook alle simpele zielen ook je pad weer hinderen. Van die ouderen die langzamer rijden dan vrachtwagens waardoor die moeten inhalen op een 2-baans snelweg enzo.
En mensen die op hum baan blijven hangen met een traag tempo ipv naar rechts gaan, waardoor ook alles opstroopt. Leuk dat je werkgever je reistijd kennelijk ook betaald, maar laat mij lekker doorrijden als ik naar mijn werk ga.
Vanmorgen ging ik invoegen op de snelweg en het was zo druk met vrachtwagens dat ze 3 banen breed reden. Asociaal zeg in de spits.
Nou ja, kortom, meer verkeer dus meer ergernissen.
AmyJamess schreef:JPitty schreef:Niet alleen met die telefoon... Ik volg op FB het account van de plaatselijke politie en als ik zo lees wat zij van de weg plukken aan bestuurders die bezopen, met drugs of lachgas op achter het stuur kruipen. Daar erger ik me ook echt scheel aan, levensgevaarlijk die types die met dat soort spul op achter het stuur kruipen... Laatst deden ze echt een grote vangst: een wagen met 78 flessen lachgas aan boord: https://www.nu.nl/binnenland/6135771/po ... -reed.html.
Bij dat soort mensen die ze betrappen met telefoon, drank op of drugs etc. Mogen ze van mij het rijbewijs wrl een tijdje afpakken.
Die boetes helpen toch niet
Marije_1997 schreef:Heel eerlijk, ik zit ook vaak genoeg op m'n telefoon in de auto, en rijd ook altijd zonder gordel. Maar ik zorg wel dat ik dit op momenten doe dat er niemand om me heen is. Als het ergens druk is, ben ik niet bereikbaar. Dan bel je me maar hahaha
Marije_1997 schreef:Heel eerlijk, ik zit ook vaak genoeg op m'n telefoon in de auto, en rijd ook altijd zonder gordel. Maar ik zorg wel dat ik dit op momenten doe dat er niemand om me heen is. Als het ergens druk is, ben ik niet bereikbaar. Dan bel je me maar hahaha
Goof schreef:Tja, zelfs dat doe ik niet onderweg. Navi stel ik in voordat ik weg rijd en als ik muziek vanaf mijn telefoon wil afspelen idem.
Ik ben echt niet roomser dan de paus, ik rijd ook wel eens wat te hard, kan me groen en geel ergeren aan anderen op de weg en wil een trage bestuurder echt wel eens met mijn lichten seinen dat hij ook weer terug naar rechts kan, maar ik zal tijdens het rijden nooit, om welke reden dan ook, mijn telefoon of navi bedienen.
Gewoon, aandacht bij het verkeer. Er zijn al genoeg onoplettenden.