Alsof je voor 1.5 euro terug naar huis rijdt met het pakket, een berichtje stuurt en dan nog eens opnieuw naar de post rijdt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Poekkie schreef:Ik zou eigelijk nooit moeilijk doen voor zulke kleine bedragen![]()
Alsof je voor 1.5 euro terug naar huis rijdt met het pakket, een berichtje stuurt en dan nog eens opnieuw naar de post rijdt.
Vjestagirl schreef:Ik heb iets overgenomen van iemand en afgesproken dat ze het met DHL zou verzenden. Nu heeft ze het verstuurd met PostNL omdat alle locaties van DHL daar gesloten zijn. Dat is blijkbaar €1,45 duurder dan met DHL verzenden, en nu vraagt ze of ik het verschil overmaak.
Ergens vind ik het redelijk dat ik bijbetaal. Aan de andere kant; mja, not so much. Wat vinden jullie?
Vjestagirl schreef:Laat ik beginnen met: ik heb betaald.
Op een of andere manier voelde het niet helemaal eerlijk, ik had het prettiger gevonden als ze voorgesteld had het verschil te delen oid. Maar goed, dat is niet gebeurd en jullie hadden gelijk; dit moest ik gewoon betalen
xJitskee schreef:Ik had dat laatst met iets, had geschat dat het wel als brievenbuspakketje kon, maar helaas paste dat net niet. Had het al vrij goedkoop verkocht en kon toen nog extra verzendkosten betalen. Baalde toen wel echt van mezelf
Equipro schreef:Ik heb een zadel gekocht en op laten sturen, gevraagd of ze het aangetekend willen versturen, en ook die kosten betaald. Sturen ze het standaard op... Ik kan daar zo slecht tegen![]()
Zegt ze; "komt altijd wel goed hoor…"
Nou, het zal niet eerste keer zijn dat PostNL iets niet levert bij mij. Afspraak is toch afspraak?
Equipro schreef:Ik heb een zadel gekocht en op laten sturen, gevraagd of ze het aangetekend willen versturen, en ook die kosten betaald. Sturen ze het standaard op... Ik kan daar zo slecht tegen![]()
Zegt ze; "komt altijd wel goed hoor…"
Nou, het zal niet eerste keer zijn dat PostNL iets niet levert bij mij. Afspraak is toch afspraak?
DeniseES schreef:Ik vind het niet netjes van haar dat ze het gewoon gedaan heeft, als er meer kosten bij komen hoor je dit van tevoren aan te geven, zodat de koper zelf kan bepalen of deze dit wil betalen of toch niet. Op een klein bedrag kan het een groot verschil zijn, op een groot bedrag zal het niet uit maken, maar het is toch wel even gewoon netjes right.
xJitskee schreef:Ik verzend ook alleen met postnl, maar dat zet ik ook in mijn advertenties. Voor een DHL punt moet ik echt een heel eind omrijden, dus dat doe ik liever niet. Gelukkig is dat nog nooit een probleem geweest.