Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Is dat vanuit je eigen perspectief of wijs je iedere relatie met zoveel leeftijdsverschil af, ook als jij er niet in zit? Ik vind dat zo gek. Kijk, dat je zelf zegt dat je er niet voor kiest is logisch, snap ik. Maar als 2 mensen zoveel verschil hebben, waarom moet jij er dan iets van vinden?
En garantie op mislukking, tja. Volgens mij heb jij alleen met je generatiegenoten gedate en daar is ook niks van gekomen.
Suzanne F. schreef:MarcoBorsato schreef:Is dat vanuit je eigen perspectief of wijs je iedere relatie met zoveel leeftijdsverschil af, ook als jij er niet in zit? Ik vind dat zo gek. Kijk, dat je zelf zegt dat je er niet voor kiest is logisch, snap ik. Maar als 2 mensen zoveel verschil hebben, waarom moet jij er dan iets van vinden?
En garantie op mislukking, tja. Volgens mij heb jij alleen met je generatiegenoten gedate en daar is ook niks van gekomen.
Helaas verkeerde conclusie en waarom denk je mij te kennen?
Het is mijn mening gebaseerd op ervaring en wat ik om me heen zie. Zo’n groot leeftijdsverschil levert zelden een langdurige happy relatie op. Als iemand dement achter een rollator hangt is de andere nog in de bloei van zijn/haar leven. Dat breekt een relatie vaak toch op.
Suzanne F. schreef:MarcoBorsato schreef:Is dat vanuit je eigen perspectief of wijs je iedere relatie met zoveel leeftijdsverschil af, ook als jij er niet in zit? Ik vind dat zo gek. Kijk, dat je zelf zegt dat je er niet voor kiest is logisch, snap ik. Maar als 2 mensen zoveel verschil hebben, waarom moet jij er dan iets van vinden?
Helaas verkeerde conclusie en waarom denk je mij te kennen?
Het is mijn mening gebaseerd op ervaring en wat ik om me heen zie. Zo’n groot leeftijdsverschil levert zelden een langdurige happy relatie op. Als iemand dement achter een rollator hangt is de andere nog in de bloei van zijn/haar leven. Dat breekt een relatie vaak toch op.
capopjekop schreef:Ik val altijd op wat oudere mannen maar vind 10 jaar verschil voor mezelf de max en liever nog wat minder. Mijn vriend is 3 jaar jonger, nooit verwacht dat ik met een jonkie zou thuis komen
daffodil schreef:Sowieso is leven met een ongeneeslijk zieke partner enorm zwaar, leeftijdsverschil is dan echt niet van belang.