lovis schreef:Mijn jurkje vandaag
[ [url=m/TpIM7y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die is leuk zeg! Is die toevallig van newyorker? Daar zag ik ook zoiets.
Shop outfit. We gaan naar Utrecht.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yvankaxx schreef:Vrijdag bij de vintagewinkel toch nog kunnen slagen voor een nieuwe (jaren 50) rok![]()
Shirtje is van de sake store outlet en twijfel nog tussen slippers of een sneaker. Ga straks even naar de stad en naar de bios + uit eten met een vriendin.
[ [url=m/SkqGXA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lovis mooi jurkje!
En Marlinde, gave broek zeg! Staat je goed
Bibiq is dat niet te warm om inbreng shoppen?
BiBiQ schreef:lovis schreef:Mijn jurkje vandaag
[ [url=m/TpIM7y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die is leuk zeg! Is die toevallig van newyorker? Daar zag ik ook zoiets.
Shop outfit. We gaan naar Utrecht.
[ [url=m/RoT2fI.jpg]Afbeelding[/url] ]
foxy80 schreef:Mooi kleur Lovis!
Ik heb ontdekt dat je met een skinny ook best even kan rijden![]()
[ [url=m/jLhLR7.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarlindeRooz schreef:Tof die geruite blouse!
En die stretchbroeken rijden heerlijk!
En mooi jurkje Lovis!
Mijn nieuwe broek aan! Wilde deze al maanden!
Misschien heb ik 4 broeken met ruitjes.
[ [url=m/KzKcpN.jpg]Afbeelding[/url] ]
DewiRox schreef:Ze staan je ook goed Marlinde!
Leuk dat jurkje op de vorige pagina
Mijn outfit vandaag;
[ [url=m/tTgrt2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yvankaxx schreef:Vrijdag bij de vintagewinkel toch nog kunnen slagen voor een nieuwe (jaren 50) rok![]()
Shirtje is van de sake store outlet en twijfel nog tussen slippers of een sneaker. Ga straks even naar de stad en naar de bios + uit eten met een vriendin.
[ [url=m/SkqGXA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lovis mooi jurkje!
En Marlinde, gave broek zeg! Staat je goed
Bibiq is dat niet te warm om inbreng shoppen?
Mama3 schreef:Wat een leuke outfits komen er we er voorbij, het kan eindelijk weer.
@ Bubblewrap, het vest/jasje is ook niet gekocht voor het jurkje. Ik had gisteren het jurkje aan bij het winkelen en wilde het net aangekochte jas/vest gewoon met jullie delen.
Hierbij mijn aanwinst, op mijn zoektocht naar een verjaardagsjurk. Het is er vandaag ook het ideale weer boven. Vanmorgen lekker op het terras gezeten met een vriendin.
Let niet op het wasgoed, dat ga ik zo nog opvouwen, nadat ik een ander wasje heb opgehangen in de tuin.
Geniet van deze zonnige zondag allemaal!
[ [url=m/1kKxcg.jpg]Afbeelding[/url] ]
foxy80 schreef:De geruite broek en witte paperbag outfit: toppie!
En de rode rok is de knaller, heel mooi. Ik heb gister 6 items bij de tweedehandszaak buiten gesleept, voor net geen 70 euro (waaronder wit kostuumjasje Armani Jeans) en ik ga deze week lekker los met stylen! Afin, zolang het weer het toelaat om met kleren rond te lopen.
Edit: net besloten om te gaan borrelen. Rokje superdry dat al jaar in de kast hangt omdat ik geen passende top vond, en topje dat ik gisteren scoorde voor 6 euro.
[ [url=m/5U3MFR.jpg]Afbeelding[/url] ]
foxy80 schreef:De geruite broek en witte paperbag outfit: toppie!
En de rode rok is de knaller, heel mooi. Ik heb gister 6 items bij de tweedehandszaak buiten gesleept, voor net geen 70 euro (waaronder wit kostuumjasje Armani Jeans) en ik ga deze week lekker los met stylen! Afin, zolang het weer het toelaat om met kleren rond te lopen.
Edit: net besloten om te gaan borrelen. Rokje superdry dat al jaar in de kast hangt omdat ik geen passende top vond, en topje dat ik gisteren scoorde voor 6 euro.
[ [url=m/5U3MFR.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarlindeRooz schreef:Tof die geruite blouse!
En die stretchbroeken rijden heerlijk!
En mooi jurkje Lovis!
Mijn nieuwe broek aan! Wilde deze al maanden!
Misschien heb ik 4 broeken met ruitjes.
[ [url=m/KzKcpN.jpg]Afbeelding[/url] ]