Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmyII schreef:Aan een groepsgenoot van mijn studie. We zijn met zijn drieën en om een situatie te schetsen: ik en groepsgenoot 1 hebben ieder 10 pagina’s met inhoudelijke informatie + cijfers bijgedragen aan ons verslag, groepsgenoot 2 denkt het met 0,5 A4 ervan af te kunnen brengen.
Vorige keer als door onze samenwerking maar een 5,75 behaald, dat wil ik echt niet meer. Groepsgenoot 2 gooit zo mijn cum laude voor mijn P het raam uit.
Rotzak.
AmyII schreef:Yep, bij die van mij wel. Groepscijfer wordt gemiddeld met persoonlijks cijfer. Elke groepsopdracht heeft een individueel deel, de samenwerking + individueel worden gemiddeld.
Maar ik weet de oplossing al; ik fix morgen zijn deel zodat we het verslag kunnen inleveren... en ik haar gewoon zijn naam uit de verdeling van de opdrachten in het verslag over de samenwerking
Blackberry28 schreef:DeMolenhoek schreef:Niet echt ergernis, vooral teleurstelling.
Dikke maand terug stuurt een oud collega een link door van een evenement. Zij ging gaan, of wij niet wouden afspreken. Evenement was voor kinderen vanaf 3 jaar en inkom €10 per persoon, maar dat had ik er wel voor over om haar nog eens te zien. Vraag maar vrij zegt ze.
Vrij gevraagd en gekregen. Vandaag, wij daar na toe. Na nog geen 30 minuten zegt ze: Ja, wij gaan nu knutselen met de kinderen, leuk jou nog eens te zien, daaag.
Vriend en ik stonden daar maar wat raar te kijken. Wij waren in de veronderstelling dat dit een hele dag ging duren. Hadden dus ook speciaal tickets gekocht en stonden daar dus met een baby die nog niets van de activiteiten konden mee doen. Dus na een half uur stonden wij al buiten
Jeetje, snap dat je teleurgesteld bent hierdoor hoor, vraag je speciaal vrij voor een leuke, gezellige dag die je ook nog eens geld kost en dan krijg je dit.
CharIsabella schreef:Aan dat de roparun achter m'n huis loopt, ik wil gewoon uitslapendonder op met die kermis muziek
DeMolenhoek schreef:Dat, eenmaal je wat grond hebt, je wordt aanzien als dumpplek voor dieren van kennissen en familie. Nee, nee en nog eens nee. Wat is dat toch met mensen die denken dat iemand anders wel voor hun dieren gaat zorgen eenmaal de fun eraf is of het dier oud wordt.
sureido schreef:CharIsabella schreef:Aan dat de roparun achter m'n huis loopt, ik wil gewoon uitslapendonder op met die kermis muziek
https://www.ad.nl/rotterdam/punaises-op ... ~a64a2465/
Was je het beu?