Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AmyII

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 22:51

Aan een groepsgenoot van mijn studie. We zijn met zijn drieën en om een situatie te schetsen: ik en groepsgenoot 1 hebben ieder 10 pagina’s met inhoudelijke informatie + cijfers bijgedragen aan ons verslag, groepsgenoot 2 denkt het met 0,5 A4 ervan af te kunnen brengen.

Vorige keer als door onze samenwerking maar een 5,75 behaald, dat wil ik echt niet meer. Groepsgenoot 2 gooit zo mijn cum laude voor mijn P het raam uit.

Rotzak.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 22:53

AmyII schreef:
Aan een groepsgenoot van mijn studie. We zijn met zijn drieën en om een situatie te schetsen: ik en groepsgenoot 1 hebben ieder 10 pagina’s met inhoudelijke informatie + cijfers bijgedragen aan ons verslag, groepsgenoot 2 denkt het met 0,5 A4 ervan af te kunnen brengen.

Vorige keer als door onze samenwerking maar een 5,75 behaald, dat wil ik echt niet meer. Groepsgenoot 2 gooit zo mijn cum laude voor mijn P het raam uit.

Rotzak.

Bij mijn opleiding houden ze voor de cum laude geen rekening met groepsprojecten. Omdat anderen dat echt voor je kunnen verkloten. Maar bij die van jou dus wel?

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 22:54

Belletje lellende kinderen om 22:30 & 22:45. Schrok me de %#<>£ 2e keer hoorde ik ze aankomen, denk dat ze het niet meer zullen doen.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 22:56

Yep, bij die van mij wel. Groepscijfer wordt gemiddeld met persoonlijks cijfer. Elke groepsopdracht heeft een individueel deel, de samenwerking + individueel worden gemiddeld.

Maar ik weet de oplossing al; ik fix morgen zijn deel zodat we het verslag kunnen inleveren... en ik haar gewoon zijn naam uit de verdeling van de opdrachten in het verslag over de samenwerking }:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 23:01

Mijn vriend heeft onze dochter het bakje van de tv gegeven. Op voorhand netjes de batterijen uitgehaald om ze daarna op de salontafel te leggen, waar kind gewoon aan kan 8)7 Dat zegt hij ook niet, nee. Hij staat op, gaat frieten halen. Kind speelt, ik ga naar het toilet etc. Daarnet wouden wij de tv verzetten en ik vraag: Waar zijn de batterijen. Op de salontafel. Niet meer dus. 1 batterij snel terug gevonden, 2de onvindbaar. Zeg ik: Nou, les geleerd, die batterijen horen niet op de salontafel, dat weet je.

Nou, antwoord hij direct terug dat het gewoon mijn fout is. Want ik heb ons kind niet in de gaten gehouden terwijl hij weg was. Wtf? Eikel! Die horen daar gewoon niet te liggen! Wat verwacht die? Dat ik constant naar dat kind staar en zelfs niet eens ga plassen? Ik wist niet dat die daar lagen. Altijd als hij wat doet dat fout is weet die het zodanig te draaien dat hij mij ook wel ergens van kan beschuldigen, zodat het toch maar niet zijn fout is. Bah bah bah. Dit was verdorie zo een gezellige dag met ons 3’en en hij weet het gewoon weer te verpesten. Is dat nu zo moeilijk om wat verantwoordelijkheid op te nemen als je verkeerd bent?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 23:05

Maar waar is de andere batterij nou?Toch niet in je dochter?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 23:33

Net gevonden gelukkig

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 00:32

Dat mensen niet eerst nadenken en vragen voor ze boos worden

Stef_Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 01:14

Dat ik bijna 37 weken zwanger ben en niet meer kan slapen... ik heb het zoooo warm en weet niet meer hoe ik moet liggen :z :O

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 07:45

Aan dat de roparun achter m'n huis loopt, ik wil gewoon uitslapen :x donder op met die kermis muziek :roll:

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 07:55

Dat ik ergens naar toe wil maar zo'n twijfel kont ben en eigenlijk ook wel moet leren voor tentamens :')

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 08:09

AmyII schreef:
Yep, bij die van mij wel. Groepscijfer wordt gemiddeld met persoonlijks cijfer. Elke groepsopdracht heeft een individueel deel, de samenwerking + individueel worden gemiddeld.

Maar ik weet de oplossing al; ik fix morgen zijn deel zodat we het verslag kunnen inleveren... en ik haar gewoon zijn naam uit de verdeling van de opdrachten in het verslag over de samenwerking }:)

Goede oplossing! Heb ik ook weleens gedaan. Voelde zo goed! Zeker omdat dat meisje er pas achter kwam toen de docent haar erop attendeerde. Ze had het hele verslag dus niet eens bekeken :')

Mijn ergernis is dat ik nog zoveel wil doen maar het eigenlijk allemaal niet past omdat ik ook moet leren voor tentamens..

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 08:46

dat ik nog kleding moet bestellen voor mij, vriend en kinderen voor de bruiloft van me zusje maar ik gewoon niet echt iets kan vinden

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 09:42

De biedingen die sommige mensen doen op mijn auto. Hij staat te koop voor 5000, hoe kom je er dan op om 2500 te bieden 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 10:09

Blackberry28 schreef:
DeMolenhoek schreef:
Niet echt ergernis, vooral teleurstelling.

Dikke maand terug stuurt een oud collega een link door van een evenement. Zij ging gaan, of wij niet wouden afspreken. Evenement was voor kinderen vanaf 3 jaar en inkom €10 per persoon, maar dat had ik er wel voor over om haar nog eens te zien. Vraag maar vrij zegt ze.

Vrij gevraagd en gekregen. Vandaag, wij daar na toe. Na nog geen 30 minuten zegt ze: Ja, wij gaan nu knutselen met de kinderen, leuk jou nog eens te zien, daaag.

Vriend en ik stonden daar maar wat raar te kijken. Wij waren in de veronderstelling dat dit een hele dag ging duren. Hadden dus ook speciaal tickets gekocht en stonden daar dus met een baby die nog niets van de activiteiten konden mee doen. Dus na een half uur stonden wij al buiten -O-

Jeetje, snap dat je teleurgesteld bent hierdoor hoor, vraag je speciaal vrij voor een leuke, gezellige dag die je ook nog eens geld kost en dan krijg je dit. :(:)

Ja weet je, als je aangeeft aan iemand: Vraag maar vrij en: Bestel maar al tickets. Dan verwacht je niet dat het nog geen half uur duurt :n Zeker omdat je er met een kind van 11 maand niets kunt doen. Een workshop waskaarsen maken en bij een waarzegster langsgaan etc is niet voor die leeftijd geschikt. Dus ze wist echt heel goed dat wij enkel en alleen naar daar gingen voor haar en haar gezin. Wij hadden dan liever gehad dat er ergens buiten het evenement werd afgesproken voor wat te drinken als het toch zo kort ging zijn.

Uiteindelijk wel nog een hele leuke dag gehad. Nadat ik mijn frustratie had geuit hier zijn wij naar een kunsttentoonstelling geweest tussen de lavendelvelden. Dochter keek haar ogen uit en wij hadden een mooie wandeling :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 10:13

Als zij idd op het event bepaalde dingen wilt ondernemen, waarvan ze dan eigenlijk wel weet dat jij daar niet voor kwam omdat dat met een 11 maanden oude baby niet werkt, is het echt heel vreemd dat ze je dan idd vraagt hier naartoe te komen en geld uit te geven terwijl ze je eigenlijk achterlaat. Had dan inderdaad afgesproken om na het event ergens af te spreken om wat te drinken of een andere dag waar je de tijd voor elkaar hebt (die ze idd nu duidelijk niet heeft willen geven omdat ze zelf dingen wilde doen). Begrijpelijk dat je hier gefrustreerd over bent ja. Wel fijn dat het alsnog leuk is geweest verder :)

Ik ben geïrriteerd omdat de kans groot is dat ik niet naar het Bon Jovi concert kan gaan a.s. donderdag omdat ik Alweer loop te kloten met m'n hormonen en het zo erg is dat ik nog geen uur rond kan lopen zonder weer naar de wc te moeten rennen (dus dat wordt echt super vervelend als we dan 2u heen en terug moeten rijden en dan ook afhankelijk bent van festival wc'tjes) Gynaecoloog is pas vanaf morgen weer bereikbaar en ik betwijfel of ze nu op het laatste moment nog iets kan doen aangezien ik 2 weken terug al een kuur gehad heb en ik niet weet of ik dan alweer zo snel medicijnen mag krijgen. Echt geweldig dit, gvd. -O- En over 3 weken een zon vakantie in Mallorca, maar daar kunnen we hopelijk voor die tijd nog Wel iets voor regelen. Maar ik voel me echt poedersuiker nu. Kijk al een jaar uit naar het concert (was daarvoor al 8 jaar aan't wachten tot hij nog eens kwam) en dit wordt me dan misschien dadelijk door de neus geboord |(

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 10:33

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:02

Dat, eenmaal je wat grond hebt, je wordt aanzien als dumpplek voor dieren van kennissen en familie. Nee, nee en nog eens nee. Wat is dat toch met mensen die denken dat iemand anders wel voor hun dieren gaat zorgen eenmaal de fun eraf is of het dier oud wordt.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:11

DeMolenhoek schreef:
Dat, eenmaal je wat grond hebt, je wordt aanzien als dumpplek voor dieren van kennissen en familie. Nee, nee en nog eens nee. Wat is dat toch met mensen die denken dat iemand anders wel voor hun dieren gaat zorgen eenmaal de fun eraf is of het dier oud wordt.

Vertel mij wat
Afbeelding
Maar indd, echt erg. Ik TRAIN paarden. Ik ben geen instituut voor bazige ponys verkopen. Idem dito andere dieren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:16

Vandaag zijn het geiten. Paar maanden terug een shetlander. Gekocht voor de kinderen en de fun was er af. En weet je wat? Om u echt een plezier te doen krijg je ze zelfs GRATIS. Want je bent tenslotte familie.

Of uitgelegde kippen. Want ze willen nu eenmaal kippen die wel eieren leggen en ze hebben maar plaats voor 2/3. Wij hebben zoveel ruimte en kippen. 1tje meer of minder maakt toch niet uit?

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:22

Dat ik gister op een domme manier mijn hoofd/neus stootte tegen de deurpost van de voorraadkast. Deed meteen al achterlijk veel pijn, maar dacht dat het wel meeviel. Bleek ik een bloedneus te hebben en nu zit er een bult en doet het nog meer pijn dan gister.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:26

Niet gebroken?

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:40

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:42

DeMolenhoek schreef:
Niet gebroken?

Nee gelukkig niet. De bult zit op mijn voorhoofd, mijn neus heb ik nu geen last meer van. Was overigens wel de eerste keer in mijn leven dat ik een bloedneus had :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 11:43

Dat ik chocolade had moeten kooen toen ik net in de supermarkt was :x