Zo ging ik in Engeland door het leven als 'the girl called Mike'. Dat heeft heel wat interessante telefoongesprekken opgeleverd.
Laurora
Geplaatst: 26-11-18 17:49
Kennen jullie het stripje van Jan, Jans en de kinderen waarbij Jan het pasgeboren dochtertje van nicht Hanna aangeeft bij het gemeentehuis? Ik geloof dat ik m wel ergens in een verzamelalbum heb staan.
Edit: gevonden
(sorry van de kwaliteit, bokt doet rare dingen )
Anoniem
Geplaatst: 26-11-18 19:36
Jan jan en kinderen, geniale strips! Helemaal met de dikke rode theemuts en napoleon de teckel
Fay-Lynn zal de verengelste versie van Féline zijn gok ik. Maar de Franse versie slaat op zich geloof ik ook weer op honden of katten ofzo. Iig iets met beesten.
Ik zat vandaag in het vliegtuig met 2 waanzinnig goed opgevoede kids. Die hebben gewoon 1.5 uur zoet gespeeld samen zonder iemand te storen.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 26-11-18 20:53
Hilli, fijn om te lezen dat het blijkbaar wel kan! Wij hebben ook eens zoiets gezien. Een kindje was op het vliegveld vrij hard aan het praten. De moeder trekt zijn aandacht, legt haar vinger op haar lippen als gebaar dat hij zachtjes moest praten, en hij ging vervolgens heel zoet en muisstil spelen