Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
julius_juut schreef:Ik heb ook een semi-gierige Ikea actie van mezelf. De weegschaal waarmee de prijs van de stof die daar te koop is wordt bepaald is niet bijster nauwkeurig. En ik ben wel Hollander genoeg om niet twee euro meer te betalen dan nodig is. Na nog een keer nameten of ik écht drie meter had afgeknipt gewoon de stof een stukje omhoog getrokken bij het wegen. Ik vertik het om een paar euro extra te betalen omdat zij hun weegschaal niet goed instellen.
watchthesky schreef:Nuja, als de weegschaal bij de supermarkt al op 100 gram staat voor ik mijn appels erop gooi dan neem ik ook een appel meer mee dan ik erop gegooid had... Dan is dat maar gierig, ik ga niet betalen voor iets wat ik niet krijg.
Marjoow schreef:watchthesky schreef:Nuja, als de weegschaal bij de supermarkt al op 100 gram staat voor ik mijn appels erop gooi dan neem ik ook een appel meer mee dan ik erop gegooid had... Dan is dat maar gierig, ik ga niet betalen voor iets wat ik niet krijg.
Gelukkig schiet je daar bij de meeste supermarkten niets mee op aangezien dit bij de kassa gewoon wordt afgewogen![]()
Daarbij, meld even dat de weegschaal verkeerd staat en het wordt opgelost.
watchthesky schreef:Nuja, als de weegschaal bij de supermarkt al op 100 gram staat voor ik mijn appels erop gooi dan neem ik ook een appel meer mee dan ik erop gegooid had... Dan is dat maar gierig, ik ga niet betalen voor iets wat ik niet krijg.
DatBenIkNou schreef:watchthesky schreef:Nuja, als de weegschaal bij de supermarkt al op 100 gram staat voor ik mijn appels erop gooi dan neem ik ook een appel meer mee dan ik erop gegooid had... Dan is dat maar gierig, ik ga niet betalen voor iets wat ik niet krijg.
Deze worden geijkt? Toevallig laatst over gelezen. Man heeft supermarkt verbod gekregen omdat hij bleef klagen over de weegschalen dat die niet correct zouden zijn.
Amber_anne schreef:Ik vind het helemaal niet gierig. Je gaat toch niet betalen voor de lucht of wel? Het zou anders zijn als je het goed zou wegen en daarna nog meer pakt maar dat is hier niet het geval. Je betaalt voor wat je koopt
Flying_Angel schreef:Ik zit nu ook bij de Ikea, echt wat mensen doen. Een koffie halen, vervolgens 4x bijvullen en later nog fruitdrank erin doen.
DatBenIkNou schreef:watchthesky schreef:Nuja, als de weegschaal bij de supermarkt al op 100 gram staat voor ik mijn appels erop gooi dan neem ik ook een appel meer mee dan ik erop gegooid had... Dan is dat maar gierig, ik ga niet betalen voor iets wat ik niet krijg.
Deze worden geijkt? Toevallig laatst over gelezen. Man heeft supermarkt verbod gekregen omdat hij bleef klagen over de weegschalen dat die niet correct zouden zijn.
M_D_H schreef:Ik vind dat niet meer gierig maar eigenlijk gewoon diefstal
Schuur_ schreef:Dus in de supermarkt weeg jij ook 3 appels af om er dan nog 2 bij te doen? Of lees ik het fout
Amber_anne schreef:Ik vind het helemaal niet gierig. Je gaat toch niet betalen voor de lucht of wel? Het zou anders zijn als je het goed zou wegen en daarna nog meer pakt maar dat is hier niet het geval. Je betaalt voor wat je koopt