Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 19:40

Phylos schreef:
Hahaha komisch! Nog nooit gehoord. Maar went vast.

Bij mijn contact ineens radiostilte na gisteren. Hij vroeg om wat foto's extra dus ik heb wat gestuurd en hij ook. Hij reageerde met 'leuke foto's' en daarna niks meer...beetje bijzonder

Wat raar. Beetje flauw ook dat hij niks van zich laat horen :=

Ik heb mijn date gister nog even gezien. <3 Blijft fijn.

Phylos

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 20:57

Super MarJon!

Ik heb sinds maandag niks meer gehoord. Heb gisteren nog een berichtje gestuurd met de vraag of hij gewoon druk is of geen interesse meer heeft. Dat ik het fijn vind als hij dat gewoon zegt. Maar ook niks...Hij opent/leest mijn berichtjes niet eens meer...Echt een beetje triest. Slappe vent

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 21:10

Oke, kom er net achter dat de collega waarmee ik praat getrouwd is.... vorig jaar vlak voordat of nadat hij getrouwd is 1x gedate, hij wou dat ik bij hem bleef slapen etc. ie ga ik nog even laten weten wat ik ervan vind.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 21:11

Wiskey1 schreef:
Jaa geen idee eigenlijk ahha. Hij werkt wel op dezelfde plek als ik, maar niet als directe collega. Ik had toen alleen niet echt een idee wat hij wou, dat schrok me wat af denk ik

Deze gozer bedoel je, Wiskey? Wat een gast. :=

Phylos schreef:
Super MarJon!

Ik heb sinds maandag niks meer gehoord. Heb gisteren nog een berichtje gestuurd met de vraag of hij gewoon druk is of geen interesse meer heeft. Dat ik het fijn vind als hij dat gewoon zegt. Maar ook niks...Hij opent/leest mijn berichtjes niet eens meer...Echt een beetje triest. Slappe vent

Nou inderdaad zeg, heb dan ook de ballen om het te laten weten.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 21:31

Wiskey1 schreef:
Oke, kom er net achter dat de collega waarmee ik praat getrouwd is.... vorig jaar vlak voordat of nadat hij getrouwd is 1x gedate, hij wou dat ik bij hem bleef slapen etc. ie ga ik nog even laten weten wat ik ervan vind.

o wauw :O
dat lijkt me echt niet tof -O-

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 02:07

Nou nee. Ik heb iemand als directe collega die hem en zn vrouw kent, dus ik ga er nog iets van vinden, daarna is het ook klaar. Reden dat ik dat nu niet doe is dat ik een op feiten gebaseerde meneming wil formuleren waarna het ook echt klaar is

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 19:11

Ik praat met een Amerikaan die in Nederland (woont) lol, ik kan geen eens goed Engels :+ is via tinder

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 17:26

Ik ga binnenkort wat drinken met mijn tinder match. Gaat lekker.. :')

Hoe gaat het met de rest?

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 17:41

Janinevv schreef:
Ik ga binnenkort wat drinken met mijn tinder match. Gaat lekker.. :')

Hoe gaat het met de rest?

Wat leuk! Ben benieuwd!

Ik ben nog aan het nadenken hoe ik die man ga vertellen wat ik van m vind.....
Verder donderdagavond een ontzettend gezellige avond gehad op mn werk, zeker voor herhaling vatbaar, en zo zie je die mannen ook eens op een andere manier, wat erg leuk is

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 17:51

Leuk

Aan het uitzieken hier, flink last van bijwerkingen van ab. Verder rustig weekend, morgen hapje eten met zijn tweeen en vanavond luie bankhang avond denk ik.

Vandaag poep een leuk huurhuis moeten laten schieten ivm een onmogelijk smal achterpad. Scootmobiel past er niet doorheen en voor kan en mag het ook niet. 3,5 jaar zoektocht leek over maar helaas, stug doorzoeken.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 18:33

Beterschap Karuna :(:)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 18:37

Karuna beterschap!!

Wiskey jaa ik ook haha, vind altijd wel spannend..

Hmm lastig is dat.

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 18:38

Beterschap karuna!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 18:47

Joee, mag ik meepraten?

Ik kwam op Tinder ook best wel vaak collega's tegen! Ondanks dat het hele leuke/knappe mannen zijn, vind ik iemand die een etage boven mij werkt toch niet helemaal fijn of zo?

Ik ben sinds de zomer van 2018 weer single en de afgelopen maanden best wel wat dates gehad (de één beter dan de ander haha). Dacht een leuke jongeman te hebben leren kennen (ongeveer 6 weken mee gedate) tot hij me donderdagavond ineens belde dat hij het toch niet meer zag zitten, terwijl hij die ochtend nog zei dat hij vond dat we het heel leuk hadden en we iets moois aan het opbouwen waren. Mannen? -O-

Ik vind het daten echter heel erg leuk (ja, echt) dus ik verwacht binnenkort wel weer een beetje op zoek te gaan, tot die tijd smul ik graag mee van jullie sappige verhalen! En baal ik mee als het niet is gelukt.

Bravour89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 16:11

Ik wil mij hier ook melden. Na jaren lang niks 'doen' besloten om actief op zoek te gaan naar een date.
Mijn mobiel is te oud voor Tinder :') dus dit moment lijkt het erop dat internet de beste optie is. Zijn er sites waar jullie regelmatig op kijken en is Paardpartner en handige site?

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 16:44

Bravour89 schreef:
Ik wil mij hier ook melden. Na jaren lang niks 'doen' besloten om actief op zoek te gaan naar een date.
Mijn mobiel is te oud voor Tinder :') dus dit moment lijkt het erop dat internet de beste optie is. Zijn er sites waar jullie regelmatig op kijken en is Paardpartner en handige site?

haha nou uhm. man?
schrijf je nog even in voor de buitenrit van zondag de 20e :P
die is van paard&partner ;)

--
en tinder.. tjah wees blij dat je telefoon dat afkeurt :+
(mijn mening)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 19:05

Tinder is leuk joh! Ik had vanmorgen een match die begon er over dat hij op de middelbare school truth or dare speelde met klasgenootjes. Hij zei dat hij had gelogen over de vraag met hoe groot zijn penis was. Klasgenootjes geloofde het niet dus moest hij zijn banketstaaf uit zijn broek trekken en hebben klasgenootjes het opgemeten. _O-

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 19:19

Wauw _O- _O- _O- hoe kom je daarop

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 19:50

Hahahahaha :') :') :') (stille meelezer kruipt even van onder haar steen)

Ik heb mijn huidige vriend vanop Tinder leren kennen. Ik had een hekel aan Tinder, antwoordde eigenlijk nooit op berichtjes en verwijderde het constant om het een week later weer te downloaden. Nam het ook totaal niet serieus, ik had wel eens wat dates gehad van Tinder maar lachte er altijd wat mee, nooit gedacht dat ik er nog een echte relatie uit zou krijgen. Hij was ook niet een van de knapste op zijn foto's, ik vond hem er gewoon leuk uit zien dus daarom maar geliked en geantwoord op zijn berichtjes. Enkele keren afgesproken en dan is het hem uiteindelijk toch niet geworden, en zijn we verder gegaan als goede vrienden die elkaar regelmatig zagen en uit gingen. (Dat hebben degene die al langer in het topic zitten allemaal mee gevolgd :+ )Om maanden later dan toch de kans te wagen, intussen zijn we al weer bijna 6 maanden samen en ontzettend gelukkig <3 ik vergeet ook telkens dat we elkaar oorspronkelijk van Tinder hebben leren kennen, omdat we ook eerst meer vrienden waren dan iets anders.

Tinder is opzich een vleeskeuring, dus je swipet sowieso mensen weg die ook heel leuk kunnen/zullen zijn. Maar je gaat sowieso ook nooit afspreken met mensen die je knap vind; maar waarmee het niet klikt in gesprekken (denk ik), dusjha, je kan er eigenlijk niets mee verliezen denk ik.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 19:55

Neverland schreef:
Tinder is leuk joh! Ik had vanmorgen een match die begon er over dat hij op de middelbare school truth or dare speelde met klasgenootjes. Hij zei dat hij had gelogen over de vraag met hoe groot zijn penis was. Klasgenootjes geloofde het niet dus moest hij zijn banketstaaf uit zijn broek trekken en hebben klasgenootjes het opgemeten. _O-

omg
oke ja dat kan ook he..

ik heb er geen goede ervaringen mee ,
geen enkele app die ik geprobeerd heb, maar he wellicht is het dan ook gewoon niet mijn manier
van iemand vinden :P
dat is voor iedereen uiteraard anders

ik ben lid van Paard&Partner, alleen betaal ik momenteel niet meer,
dus ik kan niemand zien/berichtjes sturen e.d.
misschien dat ik later wel weer ga betalen.
maar voor nu vind ik de buitenrit een leuk idee om vrijgezellen te leren kennen

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 20:28

Ik neem tinder ook niet heel serieus hoor. Al merk ik wel aan mezelf, dat ik heel gouw mensen naar links swype. En ik selecteer ook op naam, wat wil zeggen dat als iemands naam me niet aanstaat ik sowieso naar links swype, ongeacht de foto's. En iemand moet wel heel leuk praten wil ik mn nummer geven of afspreken

Bravour89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 20:44

lovelyfiefy schreef:
haha nou uhm. man?

Die buitenrit komt wat te vroeg voor mij. Ik heb helaas al wat in de planning staan.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 20:44

Met tinder moet je het een beetje treffen. Vind wel gewoon leuk om beetje te kletsen enzo :)

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 20:47

Bravour89 schreef:
lovelyfiefy schreef:
haha nou uhm. man?

Die buitenrit komt wat te vroeg voor mij. Ik heb helaas al wat in de planning staan.

Dat is jammer!
Wellicht de volgende ;)
Ze doen vanuit die site meer dingen organiseren waar je wel gewoon aan deel kan nemen als je geen lid bent van de site zelf.
Dus wie weet komt er meer voorbij

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 20:52

Ik heb mijn ex-vriend ook leren kennen via Tinder, 2,5 jaar een enorm leuke relatie gehad, dus het kán wel! Afgelopen date was ook via Tinder, maar had er toen al niet echt meer plezier in. Dus app na het krijgen van een nieuwe telefoon ook niet meer geïnstalleerd!

Ik ga nu kijken of ik in het dagelijks leven wellicht een leuk iemand kan tegenkomen!