Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:41

Dat :j Met iemand een hele nacht slapen vind ik trouwens veel intiemer van een leuke, eenmalige, horizontale avond met iemand. Die tweede ziet me namelijk niet als ik net wakker ben enzo :')

Was ik net helemaal flink in m'n pizza&wijn&mezelf avond, belt de vreselijk sexy motormilitairman. Damn damn damn. We hebben zowaar een half uur over hele beschaafde dingen gekletst. Ik gedraag me al bijna naar mijn aankomende leeftijd _O-

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:51

Janinevv schreef:
Haha wauw ik zou dat echt niet kunnen gelijk al slapen met die gene die je net kent.

Maar goed ik ben erg preuts.. iets te helaas.

hoezo is iets te preuts helaas. Beter dan elk weekend ander :+

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:52

lieveli schreef:
Oh jongens, ik vond seks met vreemden zo leuk! Dan was ik niet onzeker over eventuele putjes in m'n billen of haren op m'n benen. Boeiend, ik zag zo'n man toch nooit meer. :=

Oh echt! Bij mij is het juist andersom :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:53

Flessuh schreef:
Janinevv schreef:
Haha wauw ik zou dat echt niet kunnen gelijk al slapen met die gene die je net kent.

En waarom is dat dan weer erg? Mensen moeten toch vooral doen wat ze zelf willen?

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:55

Emmaa_ schreef:
Ik kan dat soort grapjes als ijsbreker juist wel waarderen. Beter dan iemand die statisch en super serieus is in ieder geval.

Winged wat een banketstaaf zeg. Afkappen en next, je verdient 100% beter.

Ik had van de week een date met iemand 'uit het wild' en het was verschrikkelijk := Herinnerde me ineens weer waarom ik al zo lang niet gedate heb. Gesprek kwam niet op gang, hij had nogal felle kritiek op bepaalde dingen die ik doe in mijn leven en toen ik wat met hem probeerde te flirten gaf hij aan dat hij niet zo snel wou gaan. Uiteraard niet de rede dat ik het niks vond maar nu stiekem toch wel blij dat ik het heb afgekapt :o

Zo te horen is het wel tijd voor een positieve date-ervaring dan :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:06

Flessuh schreef:
Janinevv schreef:

Ohhh slutshaming!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:12

Haha ik denk dat het ook met mijn geloof overtuiging te maken heeft en ja soms ben ik er ook wel eens benieuwd naar, maar toen ik bij osteopaat behandeling moest en in me ondergoed lag.. en die vent me aanraakte schokte me lichaam helemaal, alsof me lichaam in de verdediging gaat.

Hij vroeg ook of ik me ongemakkelijk voelde en of er ooit in verleden wat is gebeurd en nee dat is gelukkig nooit gebeurd, ik ben gewoon zo preuts :oo

Word nog leuk als ik een vriend krijg haha wil die me aanraken begin ik te trillen.

Iedereen moet doen wat hij zij wil maar ik zou het niet kunnen, een one night stand.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:14

Geeft ook niks, ik bedoel, iedereen staat anders in het leven. Wil trouwens wel even zeggen dat in mijn ondergoed bij mijn dokter anders voelt dan in mijn ondergoed bij een seksscharrel of mijn vriend. Dat zijn echt totaal verschillende situaties.

Maar zeggen dat het één beter is dan het ander.. Dat kan alleen maar uit de mond komen van iemand die zelf veel te lang droog staat :')

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:15

lieveli schreef:
Geeft ook niks, ik bedoel, iedereen staat anders in het leven. Wil trouwens wel even zeggen dat in mijn ondergoed bij mijn dokter anders voelt dan in mijn ondergoed bij een seksscharrel of mijn vriend. Dat zijn echt totaal verschillende situaties.

Maar zeggen dat het één beter is dan het ander.. Dat kan alleen maar uit de mond komen van iemand die zelf veel te lang droog staat :')

Haha.
Ach ik ben ook nog jong, en denk dat het wel goed komt als ik me echt vertrouwt bij iemand voelt.
En zo niet.. haha geen idee :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:19

Als je iemand tegenkomt die het is voor jou, dan komen er stofjes vrij en die zorgen dat alles goed komt!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:20

Jaa vast :)

Me oma heeft ook kinderen gekregen en die was nog preutser haha!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:23

Oh maar ik zie mn date niet voor t eerst he :P
Heeft al 2x bij me geslapen en ik denk elkaar nu zo'n 8x gezien ofzo

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:23

DanielleB schreef:
Oh maar ik zie mn date niet voor t eerst he :P
Heeft al 2x bij me geslapen en ik denk elkaar nu zo'n 8x gezien ofzo

Haha okéoké vooruit. :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:26

Hihi maar ja ook 1e date heeft hij mijn bed al gezien :+ :')
Was niet helemaal de bedoeling maar t gebeurde gewoon

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:27

Haha achjaa als jij je er goed bij voelt :)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:49

musiqolog schreef:
Britt_Sisi schreef:
Haha ik heb het wel eens andersom gehad! Dat ik echt dacht dat iemand met me aan het flirten was maar dat helemaal niet zo was _O-

Ik heb een goede vriendin die niets met me wil (geeft niet) maar wel met me meekijkt naar eventuele vrouwen voor mij. Die beweerde dat een bepaald meisje, een gruwelijk mooi meisje zelfs, met mij stond te flirten. Ik had haar complimentjes en lachjes niet serieus genomen, maar als het waar was: wow!

Bleek dus later dat ze gewoon een vaste vriend had (en niet op zoek naar een affaire, voor de goede orde). Iemand was te optimistisch geweest over mijn kansen. Heb ik erg vaak van meisjes en vrouwen gehoord: "ik kan me best voorstellen dat iemand anders je leuk vindt." :(

(Overigens: als ik over "meisjes" praat kunnen die best rond de dertig zijn. Ik kan er zelf ook nog niet aan wennen dat ik eigenlijk geen "jongen" meer ben...)

Klinkt wel een beetje vies hoor :')

Ik ben trouwens misschien niet preuts genoeg....

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 21:52

_Reneee schreef:

Hangt af van het milieu waarin je zit, denk ik. Zolang ik mannen van mijn leeftijd ook nog "jongens" wil noemen, vind ik er niets vies aan.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 22:02

Haha ik weet ook nooit of ik de jongens/mannen binnen mijn leeftijdsgrenzen nou jongens of mannen moet noemen _O- man klinkt echt veel te oud voor me. :+

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 22:03

musiqolog schreef:
_Reneee schreef:

Hangt af van het milieu waarin je zit, denk ik. Zolang ik mannen van mijn leeftijd ook nog "jongens" wil noemen, vind ik er niets vies aan.

Noem dan meiden :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 22:13

Ik refereer ook wel aan mezelf als meisje. Ben 30 :=

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 22:25

Geryon schreef:
Haha ik weet ook nooit of ik de jongens/mannen binnen mijn leeftijdsgrenzen nou jongens of mannen moet noemen _O- man klinkt echt veel te oud voor me. :+

Dit dus :')

Ik kan het hier niet meer bijhouden, maar echt klote voor je Winged. Next inderdaad..

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 22:36

Geryon schreef:

Precies dit :')

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 22:38

xTiffani schreef:
Geryon schreef:

Precies dit :')

Jullie zijn nog wel wat jonger dan ik. :) Ik zou jullie altijd meisjes noemen, tenzij je (zoals Gianti) expliciet aangeeft dat je dat niet wilt.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 22:44

Ik beeld me altijd een krantenartikel in waarin dan zou staan een vrouw van 24. Dan voel ik me oud.. ik noem mezelf ook meisje :P

En elke x een ander.. ach het is wat je zelf wilt doen. Ik heb zo m'n periode gehad, genoeg beleefd en geen heimwee. Ik wilde wel graag meer dan 1 bedpartner hebben gehad. Ik ben het type wat zich anders tot haar 90ste af blijft vragen hoe het met een ander zou zijn geweest.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 22:46

Mijn ex is trouwens erg zeg. Die wordt over een maand 25. Heeft sinds twee dagen verkering met een MEISJE van 17. Zodra zij meer vrouw is, is het weer uit en heeft ie weer een MEISJE van 16 of 17... ik vind het echt ziek. (Ik had verkering toen ik 14 tot 16 was, hij was een half jaar ouder, sindsdien heeft ie elke x opnieuw iemand van 16).