Gave foto's weer! Hier niks bijzonders geweest, alleen wel mooie zonsondergang . Gigantische cel zeg in Duitsland op de vorige pagina, erg goed vanaf de radar te spotten ja... En dat is dan 500 km verderop.
Pluizebolpum
Geplaatst: 20-05-17 10:05
Joolien schreef:
Huh die tweede foto is erg apart. Heb je daar meer foto's van?
Ik heb wel meer foto's genomen maar ze zijn eigenlijk allemaal hetzelfde; alsof er iets in de lucht geklauwd had en dat daar het licht doorheen scheen. Zon kwam daar net boven de foto.
Oh, die zonsondergang is ook mooi! Zag het qua kleur hier ook wel maar als er hier al iets moois was dan zat het achter de huizen. Toch maar eens informeren of ik een sloopverbod kan krijgen, je ziet geen ruk door al die gebouwen.
Enorm zonde en jammer , stond vroeger een school (mijn basisschool ) en een gymzaaltje maar die werden vrij rap na verhuizen gesloopt. Geniet nog even van het zicht zolang het kan
Het sport veld van de school blijft wel als groen strook , worden kippenhok huizen
magda_90
Geplaatst: 20-05-17 15:39
Wat een ravage in dat filmpje en o zo goed dat hij het paardje gered heeft! Het is prachtig dit weer maar dit is wel de reden dat ik altijd gemengde gevoelens heb.
Zonde Rebecca!
Dit is nu in Groningen, veel regen en wat onweer:
Froukje_J
Geplaatst: 20-05-17 16:27
Ik zit al de hele dag lekker buiten zo nu en dan wat wolken maar komt maar weinig van terecht soms denk je oei maar we hebben tot nu toe 5 druppels gehad Mijn was is in iedergeval lekker droog(lekker buiten gehangen)
Vanuit west Friesland steekt nu een bui over die al aardig wat water heeft laten vallen hoorde ik. Zit nu in de trein en ik vang precies die bui op die richting Amsterdam gaat. Zal ff de machinist vragen of ie stopt