Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leintje_ schreef:Dat de kleuren van een KLM vliegtuig de lucht en de wolken voorstellen
Citaat:Als je het concept nader bekijkt, dan kiest KLM voor de kleur 'Royal Blue'. Een duidelijke keuze vanwege de Koninklijke Luchtvaart Maatschappij. Een helder blauwe kleur die geassocieerd kan worden met transparantie, helderheid en een wolkeloze lucht.
Steeph schreef:leintje_ schreef:Dat de kleuren van een KLM vliegtuig de lucht en de wolken voorstellen
O.o waarom zit de blauwe kant dan boven, ik zou eerder andersom verwachten?
Edit: Google geeft dit antwoord:Citaat:Als je het concept nader bekijkt, dan kiest KLM voor de kleur 'Royal Blue'. Een duidelijke keuze vanwege de Koninklijke Luchtvaart Maatschappij. Een helder blauwe kleur die geassocieerd kan worden met transparantie, helderheid en een wolkeloze lucht.
Bron
Shanna schreef:Ik kwam er vandaag achter dat er bij mijn mac aan de linkerkant van de spatie de commant/ apple toets, alt, en control toets zitten. Dit wist ik al, al jaren, deze gebruikte ik dus ook altijd. Maar VOORAL dat deze toetsen in exact de zelfde volgorde ook aan de rechterkant van mijn spatie zitten!
Ik moest (noodgedwongen, links hield ik hete thee vast en ik had het koud) met 1 hand een commando intypen en dat lukte niet echt erg makkelijk (command-alt-i).., en bij nadere inspectie bleek dat dus met rechts perfect te gaan