Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 21:18

DeMolenhoek schreef:
White thea and sage staat hier op. Lekkere geur, alleen ruik ik hem vrij snel niet meer. Als ik eventjes uit de kamer ga en terug kom is de geur zeer aanwezig, dus ik wen er gewoon snel aan.

Toevallig heb ik die ook aanstaan sinds vanmiddag. En heb dezelfde ervaring. Erg jammer, de geur is lekker maar om nou steeds de kamer in en uit te moeten gaan om t te ruiken....

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 21:51

Ja, ik kan moeilijk 4 keer per uur naar het toilet gaan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 21:55

DeMolenhoek schreef:
Ja, ik kan moeilijk 4 keer per uur naar het toilet gaan :D

Zou t gewoon doen...

Osianaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 22:23

Hier heb ik ze ook!

Nu net van geurtje verwisseld maar sinds hij gesmolten is 'sist' het de hele tijd, best wel een naar geluid. Doet hij dat bij jullie ook? Gewoon even laten gaan of niet?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 22:28

Huh wat raar, ik heb hier nog nooit een melt horen sissen :n

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 22:35

Ik heb ook nog nooit een sisser gehad. Is de kaars eronder niet te groot met de vlam? Dat de wax veel te heet word ofzo?

Osianaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 22:45

Geen idee, kaarsje heeft een klein vlammetje. Kwam net wel op het idee dat ik de brander goed schoongemaakt had met een beetje dettol. Denk dat dat het geweest is want hij is nu gestopt met sissen.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 23:01

Osianaa schreef:
Hier heb ik ze ook!

Nu net van geurtje verwisseld maar sinds hij gesmolten is 'sist' het de hele tijd, best wel een naar geluid. Doet hij dat bij jullie ook? Gewoon even laten gaan of niet?

welk merk.
Ik heb eens gehad. ook wel eens bij eentje van mezelf dan was de kleurpil niet goed gesmolten en hou ik zelf het foute meltje en kan die gaan spetteren.

Osianaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 23:17

waxmeltsenzo schreef:
Osianaa schreef:
Hier heb ik ze ook!

welk merk.
Ik heb eens gehad. ook wel eens bij eentje van mezelf dan was de kleurpil niet goed gesmolten en hou ik zelf het foute meltje en kan die gaan spetteren.

Van de intratuin, volgens mij scentchips? Correct me if im wrong maar in ieder geval bij de intratuin vandaan!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-15 23:25

Gek, ik heb ook nooit een sis gehad.

Ik heb GC Whipped Pumpkin Latté in de brander en Cranberry Ice van YC. De GC is vrij sterk en er komen heerlijke, winterse kruiden vrij <3 Cranberry Ice heb ik over gehoord dat ie heel sterk is maar mijn neus adapteert snel ofzo. Ik vind het niet zo'n speciale geur.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 23:27

Ik bestel bijna alle wax melts van wme in 1 keer volgens mij... Wat een lijst, daar heb ik de komende 6 maanden zeker genoeg aan, oeps!

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 13:50

Hier staat nu de warme appeltaart van Heart & Home op. Een vrij frisse geur, ondanks het etensluchtje. Tot nu toe bevalt hij wel. Heel wat anders dan de Hotties.

Edit: zoon begint weer benauwd te worden en vraagt of het uit kan.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-15 13:51

Sonja89 schreef:
Ik bestel bijna alle wax melts van wme in 1 keer volgens mij... Wat een lijst, daar heb ik de komende 6 maanden zeker genoeg aan, oeps!

Haha herkenbaar!

Hier staat WME Fresia Supreme op, vrij sterk en ik ruik rozen geloof ik. Best lekker.
En Sea fresh can PS, vriendje vindt het lekker haha. Het is een wat fris, neutraal luchtje.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 13:53

Ik heb dat ook vrij vaak, dan denk ik dat ik 'm bijna niet ruik, tot ik wat te drinken ga halen en weer terug kom. Tot nu toe heeft dat er wel in geresulteert dat ik het blokje eigenlijk vrij snel eruit dep en er wat nieuws in doe. Vind het zelf gewoon lekker als ik het tijdens het zitten ook goed kan ruiken.

Leuk Sonja! Wat is je bestellijst tot nu toe?

Sissen klinkt inderdaad alsof het aan het koken is ofzo.. Hoe hoog is je brander die je nu gebruikt? En hoe groot is je kaarsje eronder?

Weten jullie een frisse geur met citrus en iets van eucalyptus? Niet te sterk (daarom durf ik GC Minted Eucalyptus en GC Grapefruit Mandarin niet te bestellen, ben bang dat die te sterk zijn). Zoek een lekker geurtje voor na het dweilen, maar wel in de trant van mijn dweil-geur :+. Is meestal de gele of de blauwe fles van Dettol, geel is citroen, blauw zo'n typische lekkere schoonmaakgeur, weet niet echt heo
ik dat moet omschrijven. Misschien Tahitian Citrus van CG? Omdat daar iets van vanille in zit? Vind het echt lastig! Misschien weten jullie wat :D. Had voorheen altijd gewoon "citroen" van ScentChips, maarja.. Die heb ik niet meer!

Zocht nu net de meest frisse die ik had en dat was Mistletoe van PS :'). Combinatie is een beetje jammer _O-.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 13:57

Sissen kan komen doordat een blokje te sterk is geparfumeerd dan wordt de olie niet goed opgenomen door de was en krijg je een beetje het effect alsof je alleen olie met water erop hebt gaat het sissen en spatten klinkt als friet in een friteuse.

Het kan idd ook komen door kokende was.

Of door paraffine erdoor of teveelkleurstof.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 15-11-15 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 14:00

@Yv probeer voor citrus eens Siciliaanse Boomgaard van H&H. Geen eucalyptus erbij maar wel een frisse citrusgeur, zonder dat je meteen aan wc spray denkt.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 14:01

Lisitano schreef:
Sonja89 schreef:

Haha herkenbaar!

Hier staat WME Fresia Supreme op, vrij sterk en ik ruik rozen geloof ik. Best lekker.
En Sea fresh can PS, vriendje vindt het lekker haha. Het is een wat fris, neutraal luchtje.

Er zitten meerdere bloemen in bewerkt o.a roos, violes,lelie en maar ook groen blad amber,perzik,peer en nog meer hij heeft wel iets al vind ik hem too much.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 14:16

Ghostly treats van YC ruik ik niet :( vriend ook niet dus het ligt niet aan mijn neus. Beetje jammer dit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 14:21

estja schreef:
Hier staat nu de warme appeltaart van Heart & Home op. Een vrij frisse geur, ondanks het etensluchtje. Tot nu toe bevalt hij wel. Heel wat anders dan de Hotties.

Die heb ik nog liggen. Ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 14:23

Ik was net weer bij Coppelmans. Daar was H&H aangevuld. Maar weer 3 nieuwe meegenomen.

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 14:26

Ik heb weer een flinke bestelling gedaan bij waxmelts.nl :=
Ik kan niet wachten tot het binnen is!
Deze geuren heb ik besteld:
Warm Gingerbread
Very Vanilla
Crisp Golden Leaves
Sweet & Soapy
Holly Wreath
Hearth and Home
Christmas Cookie
Ocean
Snow Angels
Witching Hour
English Rose
Fern & Moss
Harvest Moon
Herb Garden
Peppermint
Honeyed Fig & Saffron
Elf Sweat
Sinterklaas Kapoentje
Autumn Leaves
Babypoeder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 15:09

Wow dat is genoeg!! Hoe lang doe je ermee?

Ik heb ook eens een klein stukje op de wc aangezet

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 15:25

estja schreef:
@Yv probeer voor citrus eens Siciliaanse Boomgaard van H&H. Geen eucalyptus erbij maar wel een frisse citrusgeur, zonder dat je meteen aan wc spray denkt.

Thanks, ik zal 1000poot ff mailen dat ik extra geld over maak en die nog bij mn bestelling wil. Evenals lemon & sage van Kringle. Die omschrijving klinkt ook precies als een geurtje voor na het dweilen :D.

Bij welke tuincentra verkopen ze Heart&Home eigenlijk?

WME, zag dat jij ook aardig wat nieuwe geuren had ik verhouding tot de vorige keer dat ik besteld had. Kun je Cool Citrus Basil en Sweet Grass & Sage een beetje omschrijven? Die klinken namelijk ook perfect als na-het-dweilen-geurtje. Zijn ze sterk? Zijn ze voor op de achtergrond?

Leuk LSnuitje! Ben benieuwd heo die Christmas Cookie is! En Snow Angels.

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 15:32

vonneke schreef:
estja schreef:

Die heb ik nog liggen. Ben benieuwd!

Ik heb maar een halve gebruikt en dat was meer dan genoeg. Het zijn ook vrij grote melts.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 15:48

Yv_ schreef:
estja schreef:

Thanks, ik zal 1000poot ff mailen dat ik extra geld over maak en die nog bij mn bestelling wil. Evenals lemon & sage van Kringle. Die omschrijving klinkt ook precies als een geurtje voor na het dweilen :D.

Bij welke tuincentra verkopen ze Heart&Home eigenlijk?

WME, zag dat jij ook aardig wat nieuwe geuren had ik verhouding tot de vorige keer dat ik besteld had. Kun je Cool Citrus Basil en Sweet Grass & Sage een beetje omschrijven? Die klinken namelijk ook perfect als na-het-dweilen-geurtje. Zijn ze sterk? Zijn ze voor op de achtergrond?

Leuk LSnuitje! Ben benieuwd heo die Christmas Cookie is! En Snow Angels.

Cool citrus is heel sterk. Sweet grass and sage juist comfort wel zoet ook.