Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 20:52

Foaly schreef:
Confession: Ik kan ab-so-luut niet opschieten met mijn tante. Om verschillende redenen niet, maar laten we het erop houden dat zij mij niet begrijpt en ik haar niet. Helaas is deze antipathie niet wederzijds (dat is nl veel te makkelijk). Nee, elke keer dat ik haar zie krijg ik óf geld in mn hand gedrukt óf een tasje met lekkere dingen (soms zelfs allebei >;) ). En ik neem het aan en zeg dankjewel, maar ondanks dat vind ik het nog steeds een stom mens en ben ik blij als ze aan het eind van een familiefeest/verjaardag weer naar huis gaat :=

Oh, precies dit! Alleen onze relatie is wederzijds.. Ontwijken en struisvogel politiek werkt tot nu toe best goed :))

kjoetie schreef:
Ik erger me aan bepaalde mensen op fb die passief aggresief *voelt zich verdrietig* posten. En dan zijn er altijd mensen die vragen "wat is er toch?"...

En dat!
En dan zijn er mensen die vragen ''wat is er toch?'' en dan antwoorden ''oh niets hoor''. |o

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 21:07

En dan komt er altijd nog ééntje met 'Komt wel goed sgatje <3 ' _-:(

:D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 21:14

Oh bah ja :') haha. Diezelfde persoon als waar ik het eerder over had post inderdaad ook dat soort dingen.

"Pff als de pijn toch eens even weg ging"
"Dag 3 van de griep in... wordt het ooit beter voor mij?"
"Mensen zijn ook niet te vertrouwen he..."

:') :') x1000 !!

En dan natuurlijk ook nog vol spelfouten en reacties van ander addergebroed. En niemand die weet wat er nou aan de hand is.

En niet ontvrienden hè, veel te leuk vermaak :))

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 21:33

"Afgevoerd met de ambulance.. pijn op de borst ed.." 30 reacties met och en wee en een dag later "zucht, toch maar weer aan het werk.. wordt helemaal gek hier" en weer 30 reacties dat ze rustig aan moet doen en een uur later alle posts weer verwijderen..

Dan heb je echt een vorm van aandacht te kort hoor..

Hhilde

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 22:57

Hahaha oh heerlijk! Ik heb ze ook in mijn lijst. Zo grappig :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:00

Tikje trieste confession: mijn fiets staat nu twee nachten op het station en dat doet me altijd pijn := Als ik er aan denk dat hij daar in z'n eentje staat word ik verdrietig. Ik kon gisteren ook echt niet achterom kijken. Het is niet dat ik me er de hele tijd rot om voel of zo, maar als ik er aan denk vind ik het gewoon sneu. Hoe triest is dat :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:02

Herkenbaar :') , zo 1 heb ik ook op FB .

Hilde :oo , jemig mishandeling arme fiets :')

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:14

kjoetie schreef:
En dan komt er altijd nog ééntje met 'Komt wel goed sgatje <3 ' _-:(

:D

Don't hit me := :')

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:17

Hhilde schreef:
Tikje trieste confession: mijn fiets staat nu twee nachten op het station en dat doet me altijd pijn := Als ik er aan denk dat hij daar in z'n eentje staat word ik verdrietig. Ik kon gisteren ook echt niet achterom kijken. Het is niet dat ik me er de hele tijd rot om voel of zo, maar als ik er aan denk vind ik het gewoon sneu. Hoe triest is dat :') :')

Ja. Dit dus. :')

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 23:41

Hhilde schreef:

Dit! Maar stiekem voornamelijk omdat ik bang ben dat hij er niet meer staat als ik terugkom :') Mijn arme oude fiets is ook nooit meer terug gekomen nadat ik hem in de steek had gelaten op het station -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 00:11

Zal ik dan ook maar opbiechten dat ik mijn fiets vroeger stiekem "klopjes" gaf na iedere rit als ik dacht dat niemand keek? :')

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 00:13

Jolien87 schreef:
Zal ik dan ook maar opbiechten dat ik mijn fiets vroeger stiekem "klopjes" gaf na iedere rit als ik dacht dat niemand keek? :')

En in verlichte zit over drempels *\o/*

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 01:07

Het blijft echt zo hilarisch om dit topic te lezen. Maar, confession, ik kan soms bij het lezen van Bokt of dit topic echt agressieve emoties ontdekken door bokkers die verkapt zielige berichten plaatsen... Van die zogenaamde topic-gerelateerde berichten of confessions waar zó duidelijk het onderliggende aandacht vragen en 'zie mijn probleem'. Vergelijkbaar met de eerder genoemde Facebookberichten. Ik werk in de GGZ en kan heel veel verdragen, maar dit soort dingen (met name op internet) kan ik zo gefrustreerd van worden dat ik me er gewoon voor schaam. :o :))

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 01:08

Renee schreef:
Jolien87 schreef:

En in verlichte zit over drempels *\o/*

Schuldig :') probeerde zelfs ooit mijn fiets te laten wijken vroeger 8)7

loadihra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 03:02

JudArthos schreef:
Schuldig :') probeerde zelfs ooit mijn fiets te laten wijken vroeger 8)7

En hoe is dat afgelopen :+

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 04:53

Ik was een keer heel moe thuisgekomen van een feestje, en heb perrongeluk mijn onderbroek in de toilet gegooid in plaats van de wasmand... :') |o

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 07:10

Ach, als ik in de auto zit, en hij moet even flink trekken (snelheid maken met een trailer erachter bijvoorbeeld), klik ik met mijn tong.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 07:17

Oh ik geef mijn arme oude op overlijden staande toettoet ook altijd een paar klopjes en een bedankje, als we weer veilig thuis zijn...

Op fb erger ik mij juist aan die vooraankondigingen dat ze hun vriendenlijst gaan opschonen, alsof de lui die wel een leven hebben, die berichten wel lezen zullen...

En ik vind het schoolmeester/gramma nazi gedrag ronduit triest, ik kan prima correct NL schrijven, maar dan toch juist expres niet meer ineens, ben nogal een beelddenker en geniet dan van de stress vlekken die ik in die halsjes zie verschijnen in mijn hoofd...

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 07:50

Hahaha! Zo fijn dat er andere mensen zijn die hun fiets ook zielig vinden := Ik zeg ook altijd sorry tegen de auto als ik verkeerd schakel of zo :j

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 08:13

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 09:20

Ow die titel... :')

Edit; zie dat hij al gewijzigd is haha

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:04

Confession uit de oude doos.

Ik had vroeger een schoolvriendin. Ik zat toen in de 2e klas. Haar opa had een boerderij, met kippen, koeien en paarden. Haar paarden stonden daar ook en ik was daarvoor meegegaan. Tot ik de kuikens ontdekte :+: Er zaten 2 kuikens helemaal apart van de rest (wel in dezelfde ren) en ik heb deze 2 mee naar huis genomen :j Puk, de zwarte had een waterhoofdje en is na 2 dagen helaas overleden. Chicken, een witte zat verstopt onder mijn hoogslaper. Tot mijn moeder ineens een vogel hoorde piepen in mijn slaapkamer en wilde kijken of er iets naar binnen was gevlogen. Hij piepte nog zo lief :') Zij is zich kapot geschrokken toen ze hem vond haha, vooral toen ze hoorde dat hij al 2 weken onder mijn bed woonde en eerst met 2 waren :D

Uiteindelijk is Chicken nooit meer weggegaan, ookal waren de buren niet zo blij met onze huishaan haha, hij heeft jarenlang bij ons in huis geleefd, was zindelijk en kwam op schoot zitten voor een aai. Tot hij 's morgens geen goeiemorgen kraaide als het licht aanging. Mijn moeder moest werken, ik tot 12.10u naar school, afgesproken dat ik met hem naar de da zou gaan na school, maar helaas, hij was overleden toen ik thuis kwam.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:14

Axivoca123 schreef:
Ik was een keer heel moe thuisgekomen van een feestje, en heb perrongeluk mijn onderbroek in de toilet gegooid in plaats van de wasmand... :') |o

Haha, "moe". Yeah right!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:33

Ik vandaag echt geen zin in vrijwilligerswerk had :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:51

Dat ik vanochtend even ordinair misbruik heb gemaakt van mijn zwangerschap en om ontbijt op bed heb gevraagd want ik heb het al zo zwaar :')

(Ik lag gewoon te lekker hahahaha)