Foaly schreef:Confession: Ik kan ab-so-luut niet opschieten met mijn tante. Om verschillende redenen niet, maar laten we het erop houden dat zij mij niet begrijpt en ik haar niet. Helaas is deze antipathie niet wederzijds (dat is nl veel te makkelijk). Nee, elke keer dat ik haar zie krijg ik óf geld in mn hand gedrukt óf een tasje met lekkere dingen (soms zelfs allebei). En ik neem het aan en zeg dankjewel, maar ondanks dat vind ik het nog steeds een stom mens en ben ik blij als ze aan het eind van een familiefeest/verjaardag weer naar huis gaat
Oh, precies dit! Alleen onze relatie is wederzijds.. Ontwijken en struisvogel politiek werkt tot nu toe best goed

kjoetie schreef:Ik erger me aan bepaalde mensen op fb die passief aggresief *voelt zich verdrietig* posten. En dan zijn er altijd mensen die vragen "wat is er toch?"...
En dat!
En dan zijn er mensen die vragen ''wat is er toch?'' en dan antwoorden ''oh niets hoor''.
). En ik neem het aan en zeg dankjewel, maar ondanks dat vind ik het nog steeds een stom mens en ben ik blij als ze aan het eind van een familiefeest/verjaardag weer naar huis gaat 
' 
haha. Diezelfde persoon als waar ik het eerder over had post inderdaad ook dat soort dingen.
, jemig mishandeling arme fiets
Er zaten 2 kuikens helemaal apart van de rest (wel in dezelfde ren) en ik heb deze 2 mee naar huis genomen