Een mouwloze bodywarmer heeft toch helemaak geen nut?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saddledancer schreef:xPearl schreef:Ik vraag me nu al een tijdje af wat het nut is van een (dunne) (mouwloze) bodywarmer..
jawel hoorhoud je lichaam echt warmer, ik heb er heel veel
AmyII schreef:dat is zeker geen onzin. Algehele narcose is redeljk vergelijkbaar met een coma. (Tot beademing aan toe) Tuurlijk is er hersenactiviteit anders was je dood. Er is echter geen REM-activiteit dus kun je niet dromen. Wat jij waarschijnlijk kan herinneren is de fase na de narcose. Sommige mensen worden moeilijk wakker, slaan wartaal uit of voelen zich misselijk, warrig, duizelig, hallucinaties, vallen in een rem-slaap en noem maar op. het kan zijn dat je in dat stadium iets hebt 'gedroomd', maar tijdens een algehele zware narcose droom je niet. Een narcose kan trouwens ook tot zes tot soms zelf twaalf maanden zijn uitwerking hebben op het lichaam tot nachtmerries, haalucinatie en algehele moeheid aan toe.Sammie schreef:Bij narcose droom je niet. Je merkt niks alsof er niks gebeurd is.
Onzin. Ik kan van tijdens mijn laatste narcose de droom ongeveer navertellen.
De anesthesist gaf ook aan dat er hersenactiviteit is onder de narcose; het type hersenactoviteit dat gezien wordt bij dromen
xPearl schreef:Ik vraag me nu al een tijdje af wat het nut is van een (dunne) (mouwloze) bodywarmer..
pony85 schreef:Komt er nog 1 waar ik over na denk
Zoveel mensen op de hele wereld niemand is het zelfde.
sallandval schreef:Magrathea schreef:Jupgoed grunten moet je echt leren en aanleg voor hebben, anders is je stem na een jaar gewoon stuk.
En net zo braaf je scales and arpeggios oefenen als met elke andere stemsoort:
[ Video ]
Shanna schreef:Er schijnen van iedereen minimaal 1 dubbelganger rond te lopen (wat betreft uiterlijk dan he), ik ben soms best benieuwd hoe veel gelijkenissen ik met mijn dubbelganger vertoon als er al iemand is die wat betreft uiterlijk op mij lijkt
xBerber schreef:Eindeloze vragen..
Maar..
Waarom heet een boom een boom? En een schoen een schoen? Waarom noemen we bomen niet schoenen en schoenen niet bomen?
Welke idioot keek er naar een boom en dacht, laat ik dat een boom noemen?
sallandval schreef:Magrathea schreef:Jupgoed grunten moet je echt leren en aanleg voor hebben, anders is je stem na een jaar gewoon stuk.
En net zo braaf je scales and arpeggios oefenen als met elke andere stemsoort:
[ Video ]