tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DeniesRos

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 15:07

Mijn liefde voor mijn ex is zeker nog niet helemaal over,
Liefde die 3 jaar lang geduurd heeft, kan in mijn ogen niet pats boem over zijn, tijd heelt alle wonden.

Wel is het momenteel dragelijk voor mij, tuurlijk ik mis hem echt wel maar niet dat ik dood ga van verdriet..
Dit was de eerste dagen wel echt zo.
Maar misschien komt dat nu ook omdat ik weet wat die mij geflikt heeft..

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 17:24

meld zich ook,

Sinds 2 maanden uit elkaar na relatie van 7 jaar. Vorig jaar een klushuis gekocht wat half af is. We wonen in een dorp en blijven elkaar tegen komen, dat vind ik erg lastig. Nog lastiger is dat de reden is dat zijn familie mij niet accepteert en hij 'bang' is voor zijn familie om gas terug te geven e voor me op te komen. Hij is harstikke gek op me maar ik kan het constant voor schut gezet worden, gekleineerd en getreiterd worden niet meer aan.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 16:49

Hoe gaat het momenteel met iedereen??

Met mij gaat het wel goed,
Ik ben veel op stap met mijn vriendinnen en mijn paard is de perfecte afleiding!

Wel mis ik echt het samen zijn, niet zo zeer met mijn ex maar meer het alleen zijn vindt ik niks...

Nu alweer een maand geleden voor mij, dat ik zo uit het niets op straat werd gezet door mijn ex.
Hem ook helemaal niet meer gezien of gesproken, zo pats boem uit me leven.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 17:56

Ik ben inmiddels een flinke tijd verder en zit lekker in mijn vel inmiddels. Alles heeft een plekje gekregen inmiddels. Mijn leven gaat door. Heb veel lol met een paar heel goede vrienden en doe dingen die ik nog niet eerder heb gedaan. Hihi zoals vorige week mijn eerste keer apres ski. :D

al blijven er heel af en toe vlagen van vooral boosheid over hoe alles is verlopen. Alleen blijf ik wel kwaad op diegene die de puinhoop heeft veroorzaakt.

Sterkte voor iedereen die er nog midden in zit.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 19:08

Voor mij alweer 3,5 maand geleden. Maar het gaat super goed met me :D . Ik heb het prima naar m'n zin in m'n eentje :j .

Het samenzijn mis ik ook totaal niet.

En net zoals karuna doe ik ook dingen die ik nog nooit gedaan heb, onwijs leuk :D .

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 22:46

Voor mij is het 4 maanden geleden en ik ben inmiddels heel gelukkig met een andere jongen. Had ik niet zo snel verwacht :D

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 12:08

Sterkte iedereen met liefdesverdriet, ik weet hoe het voelt.. Je kan er ook sterker uitkomen! Tijd heelt..

Zijn er hier nog mensen met succesverhalen die terug zijn bij hun ex?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 12:25

Ik niet, dat is echt verleden tijd, teveel gebeurt teveel gezegd. :n contact is er wel ivm allimentatie, honden en huis. Dat loopt op dit moment redelijk ok gelukkig.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 13:00

Ik weet niet of zich dat echt een 'succesverhaal' moet noemen dan :o . Maar hier niet en ook geen behoeften aan :o

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 13:03

Bij 2 vorige relaties gehad maar het gaat uiteindelijk weer mis, dingen blijven hangen en blijven steeds in gedachten terug komen of dingen veranderen gewoon alsnog niet. Hier niet dus..

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 13:14

Ik heb het met mijn ex geprobeerd maar het ging toch weer om dezelfde reden uit.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 13:21

Sem_ schreef:
Sterkte iedereen met liefdesverdriet, ik weet hoe het voelt.. Je kan er ook sterker uitkomen! Tijd heelt..

Sterker er door worden, dat is 1 ding dat zeker is bij mij!
De 1e week na dat mijn ex er een punt achter gezet had, was voor mij echt een hel.

Ik snapte er gewoon helemaal niks van, woonde net een halfjaar samen en waren altijd elkaars beste maatjes.
Maar na een week gingen mijn ogen open en kwam ik tot mijn verbazing er achter dat meneer dus een ander had.
Na dat ik dat te weten ben gekomen, is mijn verdriet ook wel om geslagen lijkt wel.

Mijn vrienden vroegen vaak aan mij hoe het met me ging, als ik dan zei dat ik me helemaal goed voelde dan zeiden ze, dat is snel maar echt super knap van jou!
Daarna ook me zelf nooit meer down en zielig gevonden, ik ben er echt sterker van geworden.

Terug naar mijn ex zou ik niet willen, hij heeft mij nu beschadigd op een manier die ik altijd mee zal dragen met mij.
Als je echt om iemand geeft dan zou je je geliefde niet zo veel pijn bezorgen neem ik aan.
Als er wordt getwijfeld aan de liefde, dan is het voor mij al een no go.. hoe ga je dan met elkaar om als je in de toekomst kijkt en je dalijk 30 jaar samen bent?

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 14:25

Sem_ schreef:

Ik!

In april had ik het verhaal neergezet dat hij alles weer op zijn kop had gezet. En dat heb ik toen maar aangepakt. Nadat hij verward en met tranen in zijn ogen (tijdens een weekend uit met mijn vriendinnen) er ook was met zijn vrienden kwam hij naar me toe dat hij me zo mistte (was ergens in Brabant). En hebben we als daar als tieners de hele avond gekust. Snachts ging hij weer naar huis. Nou toen stond ik er mooi... ik ben de dag erna naar zijn huis gereden (Pasen) en heb gezegd dat ik niet weg ging voordat we duidelijkheid hadden. Heb zijn ouders gebeld of ze er problemen mee hadden dat ik Pasen met hun ging vieren en heb daar met in het begin een ongemakkelijke stilte gezeten. :+ Maar geen spijt van al lag het ver uit mijn vertrouwde zone.

We wonen nu per Augustus samen :)

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 14:31

Mooi succesverhaal Irm!

Bij mij is er ook het een en ander veranderd en wij zijn op het moment ook aan het kijken of we weer samen kunnen zijn. Het is bij mij sinds juli uit, alleen aan het begin even geen contact gehad en verder wel redelijk veel en ook afgesproken.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 09:35

Bij mij is mr ex plots terug boven water gedoken na bijna 6 jaar volledige vreemden zijn en elkaar nergens meer tegen komen en geen grammetje contact... op een avond toen ik de paarden gedaan had, stap ik in mijn auto en had ik een sms van hem... ondertussen bijna een maand verder en geregeld krijg ik smsen van hem... alleen reageer ik niet meer.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 09:45

Little_Gift schreef:
Bij mij is mr ex plots terug boven water gedoken na bijna 6 jaar volledige vreemden zijn en elkaar nergens meer tegen komen en geen grammetje contact... op een avond toen ik de paarden gedaan had, stap ik in mijn auto en had ik een sms van hem... ondertussen bijna een maand verder en geregeld krijg ik smsen van hem... alleen reageer ik niet meer.

Hier kwam ik ex tegen op tinder. Opeens weer berichtjes.... :+ Hij was diegene die niet verder wilde, nu is hij mooi te laat.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:42

Het is hier stil, gelukkig maar, betekend dat ook dat alle hartjes langzaam aan het helen zijn?

Ik heb een flinke poos niets van mij laten horen nadat mijn ex definitief een punt achter het hele verhaal zette met zijn gore streken. Het heeft ruim twee jaar geduurd voor ik weer goed en wel over de relatie heen was en een beetje durfde rond te kijken. Dat heb ik ook gedaan .. en plots iemand tegen gekomen .. maar volgens mij doe ik iets verkeerd want ik zit nu weer met een soort van liefdesverdriet en iemand die me negeert :( En als je al drie maanden met iemand contact hebt, vrijwel non-stop, veel afspreekt en veel dingen samen doet ... geeft het zoveel pijn om ineens die doodse stilte om je heen te hebben.
Is niet het zelfde als een relatie van 2,5 jaar .. dat weet ik. Maar wellicht wil ik m'n hart gewoon even luchten.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-17 15:31

Zoals ik het lees hoop ik ook dat alle hartjes aan het helen zijn!

Ik weet wat jullie meemaken. Liefdesverdriet helaas zelf ook vaak zat meegemaakt. Anders had ik dit topic niet geopend, haha. Hoe cliche, uiteindelijk komt het allemaal goed. Denk vooral nu aan jezelf meiden! <3 Dikke knuffel.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 15:38

Ruim 4 jaar single inmiddels en ondanks dat ik me wel heb aangemeld op datingsites en voorzichtig om me heen kijk, merk ik dat ik niet echt behoefte heb aan een relatie.
Het is goed zo.
Mocht er alsnog een leuke dame op m'n pad komen dan is ze van harte welkom om m'n leven aan te vullen maar mocht dat niet zo zijn dan heb ik er ook geen problemen mee.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 16:47

Ik had die instelling inderdaad ook: het is goed zo. Tot deze persoon een gesprek met mij aanknoopte en het zo goed klikte dat we nu drie maanden verder zijn en dat ik zaterdag om wat zekerheid vroeg. Waarschijnlijk is hij daar gewoon enorm van geschrokken ..
Hij vind me wel leuk en ziet me zeker zitten; maar hij kan en wil er nu niets mee doen. :(

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-17 17:55

xDenies schreef:
Ik had die instelling inderdaad ook: het is goed zo. Tot deze persoon een gesprek met mij aanknoopte en het zo goed klikte dat we nu drie maanden verder zijn en dat ik zaterdag om wat zekerheid vroeg. Waarschijnlijk is hij daar gewoon enorm van geschrokken ..
Hij vind me wel leuk en ziet me zeker zitten; maar hij kan en wil er nu niets mee doen. :(

Ik snap dat echt niet hé... Waarom zou je dan in eerste instantie sowieso met iemand 'aanklooien'? Liefde kan je niet plannen, zoiets overkomt/gebeurt gewoon.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:00

Ik zou het nog even tijd geven tbh. Ik dacht dat die je al weken aan het negeren was maar het is dus vanaf zaterdag? Wie weet is er wat aan de hand weet jij veel.
Nee het is niet netjes maar ik zou nog iets langer wachten. En als je dan nog steeds geen antwoord hebt zou ik het loslaten en weer verder gaan.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 18:01

Ik snap het ook niet ... vooral als je nu in de negeermodus gaat. Ik snap best dat je het moeilijk vind om aan iets nieuws te beginnen maar daar is deze persoon niet als enige in. Ik vind het ook heel moeilijk om dit weer te doen en nu al helemaal!
Maar goed ... als hij het geen wat we hebben nu wilt weggooien .. nouja .. dan so be it.

@ Neverland,

Nee zeker geen weken. Maar hij komt wel regelmatig online en van non-stop appen naar niets is wel heel bizar .. Maar ik neem je advies ten harte; ik heb ook niets meer gestuurd.

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 12:24

wbt verhalen over terugkomen bij je ex: mijn vriend en ik zijn ondertussen bijna 3 jaar samen, maar we hebben een soort 'knipperlichtrelatie'. :+
Steeds loopt het niet goed en gaan we weer uit elkaar en daarop volgt dat we elkaar heel erg missen en toch contact met elkaar hebben, elkaar zien, en dan komen we weer bij elkaar :'). En zo gaat dat nu al een jaar denk ik..
En ik ben erg snel jaloers en héél onzeker over onze relatie geworden hierdoor. Steeds als we uit elkaar gaan krijgt hij contact met hetzelfde meisje die hij leuk vind/vond (geen idee hoe hij er nu over denkt). Laatste keer dat we uit elkaar gingen was het ook doordat hij steeds maar contact met haar had, hij sprak met haar alleen af, ging met haar naar de paarden, ging met haar naar feesten.. Heel vaak gevraagd of hij iets contact wilde minderen met haar, maar deed hij niet. Hij nam haar nog steeds mee naar feesten en op 1 van die feesten zou hij daarna naar mij toe komen, ik zag hem pas de volgende dag want hij kwam niet. Toen was ie met haar aan t appen en zag ik dus dat hij aan haar vroeg hoe ze tegen een relatie met hem aankeek, dat hij haar mee wilde nemen naar Parijs ipv mij (met Kerst zouden we naar Parijs gaan).. Dit deed me zoveel pijn...
Uiteindelijk zijn we tóch samen naar Parijs geweest, heel leuk gehad daar en hij verbrak het contact met haar. Daarna maakte hij het uit en ging toch weer naar haar..
Ik ben die week kapot geweest, kon niet slapen, kon niet eten, kon alleen maar huilen. paar dagen later kwam hij toch weer terug op hangende pootjes, en ik val er iedere keer voor.

Nu zijn we weer bij elkaar en nu gaat het goed, hij heeft contact met haar verbroken, nummer verwijderd etc.
Maar hoelang het nog goed gaat? Geen idee.. Ik hou van hem, ik word ook al gek bij het idee dat we weer uit elkaar gaan. Maar om nou te zeggen een succes verhaal? Moet ik nog even zien, we werken nu allebei aan onze problemen en moet zeggen dat dat wel helpt, we hebben geen ruzie meer en mijn jaloezie word ook minder, maar het onzekere blijft nog wel.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 12:35

Een knipperlichtrelatie is in mijn ogen geen gezonde relatie. Als jullie om de zoveel tijd uit elkaar zijn dan klopt er toch iets niet.
Maar goed, dat is mijn kijk op relaties. :+