Hier ook mooie schaapjeswolken
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xTitanic schreef:Mensen ik ben met twee andere leden van noodweer benelux richting frankijk geweest regio Nancy, epinal. Het was de moeite, kon beter maar oké! Voor mijn eerste chase een geslaagdemorgen 'verslagje' met de foto's! Momenteel nog 200 km te rijden naar huis, ik ben moeee
Charles schreef:Ik meld me hier ook! Ben ook al een tijdje aan het meelezen, vind het rete interessant allemaal zolang ik binnen ben. Ben nogal een schijtebroekje, vraag maar aan Jolien
Tigress schreef:Gaaf Nenah!
Ik lees (en kijk met de livestream) hier al eventjes mee. Ontzettend leuk en leerzaam! Waar ik normaal gesproken in de tuin zat met de gedachte:
''hier een wolk, daar een wolk...en nog een wolk'' begint het me nu toch steeds meer te interesseren
Zo denk ik inmiddels; ''Wat voor wolk zal dat zijn?'' (met een aantal vreemde blikken van de buren af en toe als ik weer eens een wolk op de foto wil zetten die ik mooi vind
)
Het herkennen van zal nog even duren, maar dat komt er spelenderwijs wel in
Joolien schreef:Charles schreef:Ik meld me hier ook! Ben ook al een tijdje aan het meelezen, vind het rete interessant allemaal zolang ik binnen ben. Ben nogal een schijtebroekje, vraag maar aan Jolien
Hey Char, jij hierhaha ik kan me iets herinneren tijdens het CSI Twente een paar jaar terug
maar dat was ook eng, blikseminslagen vlakbij de auto, downburst, overstroming. Pfff! Nu had ik dat helemaal fantastisch gevonden.