Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Priscilla_90

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 22:18

dat popcorn time het niet doet :(

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 23:40

Dat mijn paard na de bekapping een beetje kort loopt en ik weer gelijk begin te stressen :(

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 02:15

Dat het hier nu onweert en regent en ik slaap in een tent.

Daarbij ben ik een paar keer door een mug gestoken waaronder ook op mijn wijsvinger die nu dik is en klopt. Krijg je ervan als je allergisch bent :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 04:18

Dat ik niet kan slapen, doordat het onweert

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 04:22

nicole_floor schreef:

Correctie onweerde :P

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 06:30

Dat ik al de hele nacht wakker ben doordat het onweerde en nu ook absoluut niet meer kan slapen

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 07:00

Hier ook al wakker gelegen, had er ook nog een mug bij. En toen sliep ik, ging de wekker van m'n vriend. :Y)

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 07:42

Aan dat ik net op m'n vrije dag wakker gebeld ben door mijn werk voor iets compleets onbenulligs. Laat me slapen!

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 12:01

Dat de mevrouw van de trombosedienst echt zo'n captain obvious opmerking maakte. "Je INR was we heel laag de vorige keer..."
Ja, d'oh, dat had ik zelf gelukkig ook nog niet door. Ook goedemorgen!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 12:32

drawerlover schreef:
nicole_floor schreef:

Correctie onweerde :P

Oeps sorry heb dylexie haha

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 19:36

Dat er ein-de-lijk eens reining op tv is en drie keer raden wie er na drie paarden in slaap kukelt... |o

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 11:16

Aan dat ons tijdens het fietsen met de hond 'Dierenbeul' word nageroepen omdat ze hijgt en hard rent.. hond vind het fantastisch en ze hijgt omdat ze zo hard wil. Mensen oordelen zo snel :n

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 13:10

Quanneh schreef:
Aan dat ons tijdens het fietsen met de hond 'Dierenbeul' word nageroepen omdat ze hijgt en hard rent.. hond vind het fantastisch en ze hijgt omdat ze zo hard wil. Mensen oordelen zo snel :n

Ja dat vind ik ook. En dan gaan zeggen ja die daar woont is een dierenbeul. Voor je het weet denkt iedereen dat je echt een dierenbeul bent :n

yindey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 13:34

Dat iedereen onze pup maar moet aaien en knuffelen en met een hoge stem aandacht proberen te krijgen.

En dan geïrriteerd zijn als wij ze vragen om daarmee te stoppen.

Beest word helemaal overprikkeld van die onbedoelde aandacht en daarbij vind ik er niks sociaals aan dat vreemden aan hem zitten en hem opfokken.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 13:42

Dat ik m'n portemonnee kwijt ben! Kan dat ding nergens vinden en zou niet weten waar die kan zijn.. Wordt er gek van.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 14:36

yindey schreef:
Dat iedereen onze pup maar moet aaien en knuffelen en met een hoge stem aandacht proberen te krijgen.

Beest word helemaal overprikkeld van die onbedoelde aandacht en daarbij vind ik er niks sociaals aan dat vreemden aan hem zitten en hem opfokken.

Ik word echt heel blij van dit bericht: eindelijk iemand die snapt dat je juist niet altijd maar aan zo'n beest moet zitten.
+:)+

yindey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 15:54

marley93 schreef:
yindey schreef:

Ik word echt heel blij van dit bericht: eindelijk iemand die snapt dat je juist niet altijd maar aan zo'n beest moet zitten.

Yeah medestanders!

Net ook weer een vrouw, ga maar puppy aaien tegen dr kleine van n jaar of 2... grrr!!

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 15:58

yindey schreef:
marley93 schreef:

Yeah medestanders!

Net ook weer een vrouw, ga maar puppy aaien tegen dr kleine van n jaar of 2... grrr!!

ik moet toegeven dat ook wel eens zondig als ik dropje voorbij zie huppelen O:) maar ik vraag steeds toestemming en het is met ingetoomd enthousiasme zodat het diertje er niet helemaal ondersteboven van is.

Wat eigenlijk wilde zeggen :Y) : ik merk, dat wanneer je een dier met gematigde aandacht opvoedt, ze op een veel gezondere manier toenadering zullen zoeken. D.w.z. niet opdringerig of associaal, maar daar netjes tussenin.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 16:48

Dat ik lekker Aachen zit te kijken op NOS.nl, en dat op het moment dat Gal de ring in rijdt MIJN INTERNETVERBINDING ERMEE KAPT. >;)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 20:19

Het weer. Had een lekker dagje Global Champions Tour op het programma, kom ik tijdens het fietsen al midden in een hoosbui terecht. Sta ik een uur aan het hek te wachten tot het begint, begint het met elke combinatie telkens een beetje harder te regenen. Ik stond precies in zo'n parapluloos gat met mijn camera (niemand die lief genoeg was om zijn paraplu met me te delen, wat iedereen aan het doen was), en ik was het zo zat, dus ik ben na zo'n 18 combinaties maar weer naar huis gegaan.

En ook nog half aangereden door een groep wielrenners die persé rechts langs me af moesten. En maar roepen en doen, dat ik niet midden op het fietspad moest gaan staan (ik stond bijna in de bosjes aan de wegkant, tweerichtingsfietspad). Heb uit frustratie erachteraan geroepen dat er nog plek zat was aan de andere kant, keken ze me aan alsof ze water zagen branden. Ja, ik praat terug ja.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 11:57

Een kennis van vroeger van me die op Facebook postte dat op 27 augustus Mars zo groot als de maan zou verschijnen. Toen ik daarop reageerde dat dat onzin was postte iemand anders dat het op Nu.nl had gestaan.

Toen reageerde ik met bronnen en bewijs, maar toen was ik een betweter en was ik arrogant. Toen ik nog bronnen had gestuurd(Zelfs bronnen van NASA!) en had gezegd dat ik het niet netjes vond dat er zo gereageerd werd verwijderde hij alle berichten behalve die van de aanhangers waardoor het leek dat zij alsnog gelijk hadden.

Toen ik via privé berichten hem een bericht stuurde dat ik dat maar vreemd vond en niet van volwassenheid betuigde begon hij me uit te schelden. En bovendien stuurde hij allemaal dingen die ik blijkbaar ooit gedaan had ofzo(roddels denk ik) en hij bleef meer herhalen dat hij een stuk volwassener was dan ik :') En dat hij al genoeg aan zijn kop had.

Terwijl hij degene was die de hele tijd aan het schelden, beledigen en ontkennen was :')
Jep.. Gewoon verbaasd dat er zo'n mensen bestaan. Als hij gewoon met interesse oid had gereageerd was er niks aan de hand geweest :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 13:32

Dat we net Red Velvet Cake wouden maken, maar op het moment dat we het beslag met het vormpje in de oven wouden zetten, viel de bodem van het vormpje er uit ;(.
Leuk van Dr. Oetker om er zo'n kartonnen vorm bij te doen, maar totaal niet handig dus...

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 13:41

Aan mijzelf. Paraplu-loos door de regen baggeren en jezelf vervloeken omdat je je paraplu ergens hebt laten liggen. En dan druipend weer thuis komen en dat ding zien liggen op een plek waar ie nooit ligt. Ik en mijn vermaledijde opruimwoedes ook. |o

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:10

Dat ik geen filmpjr kan terugvinden van valergo van vandaag

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 21:13