Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quanneh schreef:Aan dat ons tijdens het fietsen met de hond 'Dierenbeul' word nageroepen omdat ze hijgt en hard rent.. hond vind het fantastisch en ze hijgt omdat ze zo hard wil. Mensen oordelen zo snel
yindey schreef:Dat iedereen onze pup maar moet aaien en knuffelen en met een hoge stem aandacht proberen te krijgen.
En dan geïrriteerd zijn als wij ze vragen om daarmee te stoppen.
Beest word helemaal overprikkeld van die onbedoelde aandacht en daarbij vind ik er niks sociaals aan dat vreemden aan hem zitten en hem opfokken.
marley93 schreef:yindey schreef:Dat iedereen onze pup maar moet aaien en knuffelen en met een hoge stem aandacht proberen te krijgen.
En dan geïrriteerd zijn als wij ze vragen om daarmee te stoppen.
Beest word helemaal overprikkeld van die onbedoelde aandacht en daarbij vind ik er niks sociaals aan dat vreemden aan hem zitten en hem opfokken.
Ik word echt heel blij van dit bericht: eindelijk iemand die snapt dat je juist niet altijd maar aan zo'n beest moet zitten.
yindey schreef:marley93 schreef:
Ik word echt heel blij van dit bericht: eindelijk iemand die snapt dat je juist niet altijd maar aan zo'n beest moet zitten.
Yeah medestanders!
Net ook weer een vrouw, ga maar puppy aaien tegen dr kleine van n jaar of 2... grrr!!
Musiess schreef:Dat ik geen filmpjr kan terugvinden van valergo van vandaag