Ik ben een gezelschapsroker...ik rook normaal niet maar als ik met vrienden ben en er gaat er eentje roken en biedt er eentje aan dan rook ik dus gezellig mee.
Zo is het bij mij ook begonnen Bellatrix Dan wel toen ik 15 was, maar op een gegeven moment een eigen pakje gekocht omdat ik het zo poedersuiker vond om iedere keer te bietsen, en dan is het hek van de dam. Loop je op een gegeven moment door de stad en dan denk je ja, een sigaret zou nu eigenlijk wel lekker zijn.
Ik heb nu geen noodzaak om te stoppen, heb er ook geen behoefte aan. Vind het nog steeds lekker en vooral mijn gewoonte sigaretten zijn erg geliefd. Als ik het ooit niet meer lekker vind kap ik er zonder twijfelen weer mee
De levensjaren zit ik nog niet zo over in En het geld... Ja ik rook al sinds m'n 16e en al twee jaar over het algemeen wel bijna een pakje per dag. Dan merk je die kosten niet meer zo eigenlijk Heb de rest van m'n budget er gewoon op aangepast
stress stress, ik moet binnen 28 dagen het huis uit zijn, snel nieuw huisje zoeken anders sta ik gewoon op straat
Snoraly
Geplaatst: 15-04-15 00:56
Rook ook sinds mijn 14e af en toe en sinds mijn 15e eigenlijk vast. Heb het de afgelopen dagen trouwens prima gedaan met 2 sigaretten op een dag. Vrij wonderbaarlijk haha.. Stoppen heb ik ook geprobeerd, maar als mensen in je omgeving ook roken maakt dat het echt lastiger. Wat lief dat er hier aangeboden wordt
Goodnight iedereen trouwens. Ik ga zo maar eens slapen. Horecatraining gehad vandaag, voor een potentiële baan dus ben benieuwd!
Morgen denk ik even lekker een rondje over de hei doen
Ik hoop het ook, zijn vandaag al kn Rotterdam wezen kijken maar was niks veelste druk enzo
Ariannee
Geplaatst: 15-04-15 01:44
Wordt morgen gewekt door m'n schoonmoeder die belt me wakker en ga gelijk na 9 uur bij ander huisje kijken hopelijk dat we ook voorang krijgen pff dit is echt niet leuk meer. Had dit nooit gedacht
Ik heb nog nooit een trekje genomen, denk ook dat ik zou stikken of over mijn nek zou gaan Maar ga gerust met de rokers samen buiten staan, heb geen last van rook. Enige wat dan weer vervelend is dat het gelijk ook in je kleren en haar zit