Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
skvetta schreef:Ik ben vorige week vrijdag ten huwelijk gevraagd! Tijdens de vierdaagse. Ik liep mee. Mijn vriend stond op me te wachten 4 km voor de finish en heeft me toen ten huwelijk gevraagd!
Ik ben stiekem al een beetje aan het kijken naar jurken. Ik heb al wel een idee wat ik wil.
Ook wil ik graag een keer naar een bruidsbeurs om me te oriënteren.
LinSa schreef:skvetta schreef:Ik ben vorige week vrijdag ten huwelijk gevraagd! Tijdens de vierdaagse. Ik liep mee. Mijn vriend stond op me te wachten 4 km voor de finish en heeft me toen ten huwelijk gevraagd!
Ik ben stiekem al een beetje aan het kijken naar jurken. Ik heb al wel een idee wat ik wil.
Ook wil ik graag een keer naar een bruidsbeurs om me te oriënteren.
Wat gaaf! Gefeliciteerd!![]()
Je hebt 'm toch wel uitgelopen he?
tassie schreef:Cayenne:
Omdat de zaak waar ik de jurk ga uitzoeken een levertijd van max 10 weken heeft. Ze ontwerpt ze samen met jou op papier en aan de hand van de losse boven en onderstukken die ze heeft je eigen droomjurk en maakt hem dan zelf. Dus zit je niet met zn lange levertijd
wist niet dat je in nl ook zon zaak had. Welke is dat dan?
Cayenne schreef:Oh ja, die is hier idd al eens voorbij laten komen!
Ik heb zaterdag (vanaf een foto) een foto van mezelf in mijn jurk aan mijn oude buurman (82 jaar) laten zien. Hij is uiteraard uitgenodigd voor de bruiloft, maar verkeert in het laatste stadium van kanker en ik denk dat ik hem zaterdag voor de laatste keer in levende lijve heb gezien. Hij gaat hard achteruit en denkt aan euthanasie. Hij wil zo graag bij de bruiloft zijn, maar dan is 21 oktober nog heel ver weg..
Dat voelde even heel dubbel... Zijn gezicht straalde toen hij de foto's zag, maar aan de andere kant is het jammer dat hij hem waarschijnlijk niet in het 'echie' zal zien.
(Ik ken de beste man al jaren en we hebben een bijzondere band, vandaar dat ik er waarde aan hecht dat hij mij in de jurk ziet).
Tassie, lees je ook in het HK topic mee? Daar was nog iemand.

Pytje schreef:De winkel waar ik ben geweest kon ook allerlei dingen aanpassen aan een jurk; met mouwen, zonder, bandje, glitters. Je kon het zo gek niet verzinnen of ze konden het van de jurk afhalen of erop zetten.
Zo lees ik het iig niet