Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Siri

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 14:13

Mijn jurk heeft zelfs een levertijd van 6 maanden. Gaat echt wel een hoop tijd overheen idd..

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 14:17

Ik heb mijn jurk bij Taft en Tule in Schoonhoven gekocht.

Ik heb mijn jurk eind september uitgekozen. De eerste pas was maart, de tweede pas was juni. En dan heb ik 'm dus begin augustus opgehaald. Dan ben je dus echt wel een jaar zoet. Ik ben erg blij dat ik vroeg op zoek gegaan ben naar een jurk. Niets lijkt me zo erg dan dat je op een jurk valt die dus niet op tijd geleverd kan worden.

skvetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 14:24

Ik ben vorige week vrijdag ten huwelijk gevraagd! Tijdens de vierdaagse. Ik liep mee. Mijn vriend stond op me te wachten 4 km voor de finish en heeft me toen ten huwelijk gevraagd!

Ik ben stiekem al een beetje aan het kijken naar jurken. Ik heb al wel een idee wat ik wil.
Ook wil ik graag een keer naar een bruidsbeurs om me te oriënteren.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 14:29

Cayenne:

Omdat de zaak waar ik de jurk ga uitzoeken een levertijd van max 10 weken heeft. Ze ontwerpt ze samen met jou op papier en aan de hand van de losse boven en onderstukken die ze heeft je eigen droomjurk en maakt hem dan zelf. Dus zit je niet met zn lange levertijd

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 14:33

skvetta schreef:
Ik ben vorige week vrijdag ten huwelijk gevraagd! Tijdens de vierdaagse. Ik liep mee. Mijn vriend stond op me te wachten 4 km voor de finish en heeft me toen ten huwelijk gevraagd!

Ik ben stiekem al een beetje aan het kijken naar jurken. Ik heb al wel een idee wat ik wil.

Wat gaaf! Gefeliciteerd! *\o/*

Je hebt 'm toch wel uitgelopen he? :D

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 14:35

Gefeliciteerd Skvetta!!

Ik ben vorig jaar naar de Love & marriagebeurs in Den Bosch geweest en heb daar mijn dj gevonden! En een hoop leuke ideeën opgedaan.

skvetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 14:45

LinSa schreef:
skvetta schreef:

Wat gaaf! Gefeliciteerd! *\o/*

Je hebt 'm toch wel uitgelopen he? :D

Zeker! Vanaf dat punt had ik vleugels! En ging het super makkelijk:)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 11:31

Goedemorgen...

Ik kom net pas mn bed uit. Aantal keer wakker geweest, maar steeds in slaap gevallen. Heerlijk!

Zal vanavond wel de prijs betalen haha maar goed, dit was wel even fijn.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 11:39

tassie schreef:
Cayenne:

Omdat de zaak waar ik de jurk ga uitzoeken een levertijd van max 10 weken heeft. Ze ontwerpt ze samen met jou op papier en aan de hand van de losse boven en onderstukken die ze heeft je eigen droomjurk en maakt hem dan zelf. Dus zit je niet met zn lange levertijd

Ah op die fiets. Wel spannend dat je zo je eigen jurk kunt ontwerpen. Vind je dat niet een beetje eng? In een ander topic lees ik veel over ervaringen die toch flink tegen vallen en dan zit je toch min of meer aan een jurk vast omdat er te weinig tijd is om een andere jurk te laten maken.

Skvetta, gefeliciteerd!!

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 11:43

Er is ook een programma op TLC waarbij ze jurken samen stellen.
Je hebt dan al een jurk, het model zeg maar, maar helemaal kaal en dan laat de ontwerpster zien doormiddel van stukjes kant, riempjes, jasjes etc. hoe je jurk kan worden. Vond ik eigenlijk wel heel leuk. Kreeg helemaal zin om dat zelf ook te doen. :))

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 11:44

Ik ben via dit topic bij haar terecht gekomen. En je het blijft een beetje spannend idd.

Fee, ja dat doe je hier dus ook. En dan kan je de lengte van de sleep bv aanpassen wel geen mouwtjes en ga zo maar door.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 12:18

Die op tv vind ik dus bijhoorlijk duur := wist niet dat je in nl ook zon zaak had. Welke is dat dan?

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 12:27

http://www.anastasi.nl/ is al vaker voorbij gekomen in dit topic. Ik ben erg benieuwd. Deze maand gaat er een andere bokker heen ben erg benieuwd naar haar reactie.

Als het goed is krijgen we vandaag 5 verschillende proefkaartjes binnen voor de uitnodigen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 12:31

oh ja! Nu ik de site zie herken ik 'm weer :j

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 12:49

ben benieuwd hoeveel bokkers hier hun jurk hebben laten maken

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 12:52

Oh ja, die is hier idd al eens voorbij laten komen!

Ik heb zaterdag (vanaf een foto) een foto van mezelf in mijn jurk aan mijn oude buurman (82 jaar) laten zien. Hij is uiteraard uitgenodigd voor de bruiloft, maar verkeert in het laatste stadium van kanker en ik denk dat ik hem zaterdag voor de laatste keer in levende lijve heb gezien. Hij gaat hard achteruit en denkt aan euthanasie. Hij wil zo graag bij de bruiloft zijn, maar dan is 21 oktober nog heel ver weg..
Dat voelde even heel dubbel... Zijn gezicht straalde toen hij de foto's zag, maar aan de andere kant is het jammer dat hij hem waarschijnlijk niet in het 'echie' zal zien.

(Ik ken de beste man al jaren en we hebben een bijzondere band, vandaar dat ik er waarde aan hecht dat hij mij in de jurk ziet).

Tassie, lees je ook in het HK topic mee? Daar was nog iemand.

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 12:52

De winkel waar ik ben geweest kon ook allerlei dingen aanpassen aan een jurk; met mouwen, zonder, bandje, glitters. Je kon het zo gek niet verzinnen of ze konden het van de jurk afhalen of erop zetten.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 12:59

Cayenne schreef:
Oh ja, die is hier idd al eens voorbij laten komen!

Ik heb zaterdag (vanaf een foto) een foto van mezelf in mijn jurk aan mijn oude buurman (82 jaar) laten zien. Hij is uiteraard uitgenodigd voor de bruiloft, maar verkeert in het laatste stadium van kanker en ik denk dat ik hem zaterdag voor de laatste keer in levende lijve heb gezien. Hij gaat hard achteruit en denkt aan euthanasie. Hij wil zo graag bij de bruiloft zijn, maar dan is 21 oktober nog heel ver weg..
Dat voelde even heel dubbel... Zijn gezicht straalde toen hij de foto's zag, maar aan de andere kant is het jammer dat hij hem waarschijnlijk niet in het 'echie' zal zien.

(Ik ken de beste man al jaren en we hebben een bijzondere band, vandaar dat ik er waarde aan hecht dat hij mij in de jurk ziet).

Tassie, lees je ook in het HK topic mee? Daar was nog iemand.

Link? Ik heb bij het leven zonder paarden een topic geopend opzoek naar anastasi bruiden :P

Pytje schreef:
De winkel waar ik ben geweest kon ook allerlei dingen aanpassen aan een jurk; met mouwen, zonder, bandje, glitters. Je kon het zo gek niet verzinnen of ze konden het van de jurk afhalen of erop zetten.

Mag ik vragen waar jij bent geweest?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 13:01

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 13:10

diegene had haar jurk bij anastasi gemaakt?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 13:12

Nee :P Zo lees ik het iig niet :)

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 13:13

haha gelukkig maar, was niet goed voor mijn geweete geweest

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 13:14

Haha voor mij ook niet, ik heb eind september een afspraak bij haar en ben heel erg benieuwd! Ik hoor en lees veel goede verhalen!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 13:16

Cay weet t niet. Maar goed kijk op de website. Zitten aardig wat verschillende jurken tussen. En positieve verhalen. .

Google anders eens op dr naam +ervaringen :)

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-15 13:28

Heb ik al gedaan, maar dr komen zoveel goede ervaringen naar boven dat ik begin te twijfelen of ze de negatieve verwijderen := :Y)