Ja, maar het duurt maar even. Het zijn over het algemeen korte buien. Op Buienradar is overigens goed te zien dat ik de weersvoorspellingen gewoon niet meer geloof. Vanuit het westen zou het droog worden, maar in het westen ontwikkelen alleen maar meer buien.
Overigens zit er ook wat onweer bij de bui die er nu aankomt. Overdag vind ik dat veel minder erg dan 's nachts als mijn paard buiten staat.
Heerlijk in het zonnetje met paard geprutst vanmorgen. Nu is het langzaamaan grijs aan het worden. Maar de temperatuur is heerlijk ondanks dat het buiten maar 18 graden is is het een stuk vriendelijker. Luchtdruk hier trouwens 1001 mbar en buiten een luchtvochtigheid van 82 %.
Rienn
Geplaatst: 15-08-14 13:09
Shirley schreef:
Overdag wordt ze net zo nat, hoor
Hier op stal gaan er ook weer een aantal in de nachten naar binnen, maar wel lopen mopperen dat het weide seizoen zo kort is en in het voorjaar dat het zo lang duurt voordat ze naar buiten mogen.
afentoe een behoorlijke regen(stort)bui. maar goed, met zulke luchten moet je gewoon hard rennen : o ik woon tegenwoordig in Bennekom dus geen fryslan meer
Vanmorgen heerlijk zonnetje, nog lekker droog kunnen rijden, was net klaar toen het begon te plensen, daarna nog een paar hoosbuien gehad.
gohya
Geplaatst: 15-08-14 20:59
Heel de dag prachtig weer en veel zon,en warm.Om half 7 tot 7 uur een flinke regenbui gehad. Als het morgen maar weer hetzelfde weer word als vandaag,morgen de boot ophalen!
Net op stal ook zo een prachtige zon ondergang........echt even van staan te genieten hoor Hier zijn wel wat drupjes gevallen vandaag en een kleine bui maar eigenlijk mag het geen naam hebben. Ik vind het nog steeds helemaal goed zoals het nu is
Jemig wat een buien. Waren op het hondenveld en het was eerst gewoon fris. Toen opeens werd het drukkend warm en daar kwamen een paar behoorlijke onweersbuien achteraan.
Gisteren heerlijk gebarbecued. en dat terwijl er bij mij thuis steeds heftige korte buien waren, was er bij mijn vriend niets. We waren net thuis van de barbecue en toen ging het stort regenen.
gohya
Geplaatst: 16-08-14 10:33
Regen! Ik hoop dat de wind niet gaat toenemen,heb geen zin in harde wind op het water.
Laatst bijgewerkt door gohya op 16-08-14 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt