Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:44

Als ze de aanbetaling had gedaan, was het voor haar geweest.
Geen probleem.

Maar gezien ik al meer dan een week aan het wachten was en er gruwelijk mijn twijfels bij had.

Het spijt me maar dan is het voor mij simpel, overigens was het bod hetzelfde, alleen wilde het eerste meisje er nog een dekje en singel bij, wat ze zo had mogen hebben.

Mijn gegevens had ze al lang ...
Die had ik haar bijna een week geleden al gestuurd..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:45

Tyrcanol schreef:
Echter heeft diegene gister dus schijnbaar gemaild, met de vraag wat mijn gegevens zijn, en dat ze hopelijk het geld morgen (Vandaag dus) over zou kunnen maken.

Ik las het zo en zou dus in het ieder geval een daagje gewacht hebben :P

edit, zie nu dat je al een week aan het wachten was!! Dat is natuurlijk heel anders!

ElfiL92

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:46

Ja dat is dan het hele bedrag neem ik aan. Daar ging ik tenminste vanuit.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:48

Ik geef je gelijk hoor Laurie..

Ik heb nu via facebook inmiddels een dikke week geleden al iets verkocht... Ook geen geld gezien, al mijn gegevens gegeven.. Nog een berichtje erachteraan gestuurd, geen reactie op gehad..

Vandaag het spul er opnieuw op gezet.. meteen verkocht.. kreeg ik een berichtje onder dat het toch aan haar verkocht was? Tsja, na een week op geld wachten... Vervolgens zei ze dat ze nog geantwoord had.. Ik heb maar een printscreen gemaakt van de conversatie en hem erbij gezet.. *zucht*

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:52

Als ik denk dat de betaling een tijdje kan duren ( Internationale overschrijving) dan mail ik gewoon een printscreen van de betaling of een scan van uittreksel door aan de verkoper. Is geen moeite en dan weet diegene ook hoe het staat.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:52

Tyrcanol ik doe het precies hetzelfde hoor, niet op tijd betaald is vette pech. Er zijn nu een aantal geinteresseerden in die stoel, is helemaal leuk uiteraard, maar bij eentje heb ik ook een beetje raar gevoel. Geen bericht is voor mij geen interesse, doei doei.

En ik denk dat ik er (eindelijk) ook eentje heb, een raar mensch!! :D Dat ze mijn bontje wel voor 2/3 van de vanaf prijs wil overnemen. Jaaaa dát geloof ik graag... Echt niet dus.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:53

Bij veel mensen is op dit moment het geld gewoon op.
Volgende week komen de uitkeringen, stufies en lonen weer binnen.

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:53

Pff ik vind Facebook echt niks opschieten.
2 potentiële kopers, bleken uiteindelijk allebei minderjarig en het mocht toch opeens niet van mama :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:02

Hoe snel gaan jullie akkoord met een bod?
Ik zit te twijfelen. Krijg nu bijvoorbeeld een goed bod ergens op. Als ik gelijk reageer denkt de bieder misschien dat die teveel geboden heeft omdat ik zo snel reageer.... }:0 Als ik te lang wacht pis ik er weer naast want hebben ze het waarschijnlijk alweer bij een ander gekocht.... 8-)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:08

Ik reageer in principe altijd snel, of het nu naar mijn zin is of niet :D
Vind het zelf ook altijd fijn om snel een antwoord te krijgen als ik iets graag hebben wil :):)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:09

Ik ga altijd zo snel mogelijk akkoord (of niet natuurlijk).

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:09

Wat Shirley zegt. Ik probeer zo snel mogelijk iets te antwoorden, hetzij dat ik niet accoord ga of juist wel. Ik heb soms ook dat iemand mijn vraagprijs al bied, en ik accoord ga en er daarna overheen geboden wordt, das dan jammer voor mij tenzij die eerste alsnog afhaakt.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:10

Ik wacht toch altijd ff af, anders denkt men van nou die moet er echt vanaf :P

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:12

mmm, dat is nu 3 tegen 1 :D
Ik moet ook gewoon niet teveel nadenken....Ben ik weer bang als ik té snel reageer (bedoel uiteraard niet dat ik anders pas na een paar dagen reageer!) ze misschien denken dat er iets mis met het product is... }:0

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:14

net de camera en lens opgehaald, alles las keurig klaar (2 verschillende personen) mocht even uitproberen en alles werkt super dus weer 2 goede ervaringen er bij.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:15

dat heb ik ook kentaro :')

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:17

:j Wat kan een mens het zich moeilijk maken hé?! :=

birte, dat soort dingen zijn uiteraard leuk om te horen!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:18

Ik durf het ook nog gerust toe te geven dat ik blij verrast ben met een bod ook :D

Kun je altijd nog de verzendkosten voor je rekening nemen of een extraatje meesturen :j

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:21

Hhahah ik heb ook wel eens een bod ergens op waarvan ik denk "yes dat is meer dan ik zelf in gedachten had".
Ik mail dan niet direct terug maar wacht dan toch altijd eventjes, maar geen uren hoor

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:25

Ik heb er twee goede ervaringen bij, en eentje in afwachting.

Had een boek gevonden en gemaild naar adverteerder. Net contact, geld overgemaakt en boek netjes verpakt in de bus.

Ik had een bod gedaan op my beautiful horses paardjes. Ze heeft ze netjes verpakt en fijn contact gehad. Helaas kwam ik er achter dat het been van het paardje kapot was geweest en is gelijmd. Wel jammer dat ze dat niet in de advertentie heeft gemeld.

Nu ben ik in afwachting van pakket 2 van my beautiful horses. Heb de adverteerder gemaild, kreeg een paar dagen later reactie. Vervolgens vroeg ze om mijn gegevens, dus die gegeven. Bij dit mailtje vroeg ik of ze me wilde mailen op mijn eigen mailadres omdat de mailtjes van marktplaats vaak niet aankomen. Krijg ik een dag later een reactie via de martkplaatsmail. Heb haar het geld overgemaakt, hier twee mailtjes over gestuurd waar ik geen reactie op krijg, en nu al een paar dagen in spanning of ik mijn pakketje wel krijg.. :\

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:31

ohh die paardjes zijn leuk!!
Ik heb ze echt allemaal :D

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:32

Doe ik moeilijk? Ik had een hele grote partij te koop staan. Aangezien het gewicht kon het of in een grote doos, of in 2 pakketten. Omdat ik geen super grote doos van160x60x50 kon vinden bood ik aan om het toch in tweeen te splitten.

Ik heb toen tegen haar gezegd dat ik de overige verzendkosten op mij zou nemen 6,75x2=13,50
Zij betaalde 10 euro en ik de overige €3,50

Helaas kwamen beide pakketen boven de 10kg, dus ik bood aan om er dan 3 pakketten vn te maken mits ze nog 6,75 bij wilt leggen. En dat ik anders een grotere doos ga zoeken.

Nu wilt ze dat ik zelf de helft van de verzendkosten betaal.
Hier heb ik eerlijk gezegd geen zin in, omdat ik eerder al heb gezegd dat alle verzendkoste voor haar rekening zouden zijn, en ik toch al zelf een beetje mee betaal... :n

Wat vinden jullie?

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:37

Ik breek even in hoor. Ik ben momenteel op zoek naar een telefoon. Nu is het toch wel erg bijzonder als je.....

FLAPPY BIRD erop heb staan. :') Like whut? Ik moest er toch wel even om lachen.. Vermelden ze ook nog eens extra in de MP advertentie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:37

kiki1976 schreef:
Hhahah ik heb ook wel eens een bod ergens op waarvan ik denk "yes dat is meer dan ik zelf in gedachten had".
Ik mail dan niet direct terug maar wacht dan toch altijd eventjes, maar geen uren hoor

Dat heb ik ook eens gehad, ik dacht ik mail de volgende middag wel terug, toen was het bod al ingetrokken -O- doe ik dus niet weer

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:39

Jaa die mobieltjes worden nu voor honderden of zelfs al duizenden euro's neergelegd :')