vanLotje schreef:*ziet ineens alle bokkers naar buiten rennen om de achteruitwisser van hun auto te trekken*
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sandros schreef:Is een Ausi Q7 trouwens goedkoop..?? Deze heeft een achter ruiterwisser
)

* vanLotje schreef:is het niet vaak zo dat de kant waarvan de fijne motoriek beter is, sterker is?
Ik heb een vraagstuk:
waarom hebben de echt dure auto's geen achteruitenwisser?
(heb er de laatste tijd eens op gelet, maar zodra het ECHT centen kost is er a) een klein raar antennetje en 2) geen wisser op de achterruit.
Dat gekke antennetje kan ik inkomen, maar de achterruit wordt toch net zo nat als die van een klein autootje?
musiqolog schreef:Nou nou nou.... je denkt op een paardenforum te zitten, maar het gesprek komt op auto's en het loopt harder dan ooit. Een belangrijke reden voor mij om te gaan paardrijden was nou juist dat ik auto's maar niets vind. Heb ook helemaal geen rijbewijs.

roxiie schreef:Bij dure auto schijnt de laatste tijd ook geregeld t knipperlicht/richtingaanwijzer te 'ontbreken'

) _Nelleke_ schreef:Akshay schreef:Ik ben nu benieuwd wat voor autoIk heb deze theorie/reden namelijk eens te horen gekregen en nog nooit een uitzondering ontdekt
Toyota Yaris Hybrid. Zie mijn vorige post.

Was jij het die mij dit vertelde?
Ik was de details vergeten 
Daarom zit die er bij dure auto's vaak nog niet in
(
) 

Konstantine schreef:
Ik les in zo'n Yarisje, leuk bakkie. Zuinig ook.
Verstandigere keuze dan een Porsche Panamera denk ik.
Die heeft trouwens ook geen ruitenwisser, wel een 'spatlap'.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... k_View.jpg