Geschil openen lukt maar niet . Paypal gaat niet verder dan die pagina.
Ook kan ik een ander item niet betalen? Betaling is in verwerking maar heb niks betaald ? Nogal irritant, snap er niks van. Seller gemaild maar krijg geen gehoor
Het kan er aan liggen met welke browser je het doet. Ik gebruik safari en die doet het goed, firefox schijnt het dan weer niet te doen. En OF explorer of chrome ook niet.
Ik kom gewoon even geen leuke dingetjes meer tegen en weet ook niet meer zo goed waarop ik moet zoeken!! Jullie nog leuke hebbe dingetjes tegen gekomen?
ik had hem na een week al binnen en hij is in het echt nog mooier dan op de foto. Ook staat er MK op de wijzerplaat, heel gaaf!! Ik heb hem ook in het zwart, die is ook supermooi.
Als iemand nog een verkoper tegen komt met de niet echte MK's voor een leuk prijsje, wil die dan alsjeblieft de link delen? Ze zijn écht heel leuk!
Anoniem
Geplaatst: 07-02-13 00:27
Je kunt die seller een mailtje sturen en vragen of hij deze nog heeft? Ik denk dat er teveel gecontroleerd wordt op die nep MK's met MK op de plaat. Ik kan me niet voorstellen dat hij maar 2 horloges had. Hij had hem ook in rosegold en zilver trouwens
Ik zie hem wel en vind het inderdaad een jas... Maar er staat ook hoodie in de titel, dat zou dan net zo misleidend kunnen zijn als jas. Lastig! Heb je een foto van jezelf?
Oh ik zie het nu ook! Ik vind het ook een jas lijken op de foto, zelfs als ik goed mijn best doe kan ik er geen vest in zien. Maar wat ENOMIS al zegt er staat wel hoodie in de titel. Dus dat is wel lastig, want ze zetten wel vaker meerdere termen erin zodat er meer mensen op uit komen met een zoekopdracht. Ben ook wel benieuwd naar de foto