Gohya, wanneer gaat het koudefront winnen? Net op stal geweest. Mijn meisje meteen even gelongeerd, gelukkig maar, want het begon veel harder te regenen daarna... Bah! Wat een pokkeweer!!
theeft hier vannacht behoorlijk geijzeld. nu is het sneeuw dat gister gevallen is (dat was zoveel dat al het gras weg was) aan het dooien, maar dat is nog niet allemaal weg..
Kan iemand even die kraan daarboven dicht draaien. Niet koud maar de hele dag door regen gehad.
Creatas
Geplaatst: 22-12-12 19:52
Hier (spookslot dus )lang, veel geregend vanaf de late ochtend, nu net even droog. Maar gelijk de buitenboel gedaan, dan kan het straks een quickie zijn
Jeeeetje we hebben nu echt wel genoeg regen gehad zeg Mag nu echt wel stoppen!!!
aerdenhout1
Geplaatst: 22-12-12 20:00
Marit schreef:
Voorjaar? Het is verschrikkelijk pest pokkenweer
Je staat in onze krant overigens
Ik heb het nog niet gelezen, ze zijn gister pas geweest n.l. Had al wel een aantal telefoontjes en mensen die spontaan langs kwamen, erg leuk dus! Ga het zo even via internet opzoeken.
gohya
Geplaatst: 22-12-12 20:01
Voorlopig stopt het niet,het word straks wat droog en dan komt er weer een regenfront aan. Dus heel de nacht regen. Die pokkewind draait steeds terug naar Zuid-West.
Aerdenhout wil je de link van die krant hier neer zetten? Voor de geintresseerden.
Naath niet opgeven hoor! we blijven hopen op sneeuw met de kerst. San ik denk dat de regen morgen ochtend pas stopt.Het blijft dus heel de avond en nacht regenen,op enkele droge periode's na.