Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Kentaro schreef:Via postnl is dit absoluut niet nodig. Maar misschien dat hij/zij het zeg maar via een bekende wil laten bezorgen?!
In de advertentie staat dat de verzendkosten €4,- zijn.
Ik heb hem even teruggemaild met de vraag via wie hij het laat bezorgen, omdat ik hier nog niet eerder van heb gehoord.
Jolien87 schreef:Toppie manonfleur! Nu hopen dat je snel deals kunt sluiten met kopers
Oh dat is wel lekker, Ghostattack. Spellen kosten over het algemeen heel weinig op marktplaats.
Ik had het vorig jaar in de kop gekregen om guitar hero voor de wii aan te schaffen. Uiteraard ook zoveel mogelijk spellen erbij opgezocht via marktplaats. Die spellen gaan echt voor een prikkie weg. Ik kan dan ook echt niet moeilijk gaan doen over een etiketje dat dan niet meer zo mooi is. Zolang het spel maar werkt.
Alja schreef:ff een vraagje: ik heb geld overgemaakt maar de naam hoort niet bij het rekeningnummer, krijg je dan het geld terug gestort omdat rekeninh/naam niet klopt?
of moet ik diegene mailen waarvan het rekeningnummer is als ze het terug wil storten?